وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عدم دسترسى به کلوپ، آینده نامشخص گواردیولا و حالا بایرن مونیخ !؟

آینده پپ گواردیولا در بایرن مونیخ همچنان نامشخص است و از سوى دیگر یورگن کلوپ کاندیداى مورد نظر مونیخى ها براى مربى گرى، به لیورپول پیوسته است، با توجه به شایعات توافق گواردیولا با منچسترسیتى، آینده نیمکت مربى گرى مونیخى ها چه خواهد شد؟  


با شدت گرفتن شایعات مربوط به علاقه باشگاه لیورپول به جذب یورگن کلوپ در هفته هاى گذشته، برخى از مطبوعات آلمانى با توجه به آینده نامشخص همکارى باشگاه بایرن مونیخ با پپ گواردیولا، اخبارى را مبنى بر آغاز مذاکرات پنهانى سران مونیخى با مشاورین یورگن کلوپ منتشر نموده بودند، اما یورگن کلوپ تنها ساعاتى بعد از توافق با باشگاه لیورپول براى بر عهده گرفتن هدایت این تیم، در گفتگویى با شبکه تلویزیونى Sky از چنین تماس هایى بین مشاورین خود با باشگاه بایرن مونیخ ابراز بى اطلاعى نمود و به نحوى چنین شایعاتى را تکذیب کرد:

“من هرگز تماسى با بایرن مونیخ نداشته ام و امیدوارم که پپ گواردیولا در ده سال آینده نیز در آنجا سرمربى باشد.
 

قرارداد سه ساله پپ گواردیولا در این فصل به پایان مى رسد و این سرمربى اسپانیایى همچنان در زمینه ادامه همکارى خود با با بایرن مونیخ سکوت کرده است، البته برخى از مطبوعات آلمانى مدعى شده اند که پپ گواردیولا زودتر از ماه دسامبر (دو ماه آینده) تصمیم خود را در این زمینه علنى نخواهد نمود.

کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ اما نسبت به تمدید قرارداد پپ گواردیولا خوش بین است:"من همواره گفته ام که ما در شش ماهه دوم سال 2015 در این زمینه مذاکرات خود را آغاز مى کنیم و هنوز چند ماهى باقى مانده است و به نظر من بایرن مونیخ از شانس خوبى براى تمدید قرارداد پپ گواردیولا برخوردار هستیم." رومنیگه و سایر همکارانش در راس باشگاه بایرن مونیخ در تلاش هستند تا به هر قیمتى پپ گواردیولا را براى ادامه همکارى خود با باشگاه ترغیب و حتى مجاب نمایند. اوتمار هیتسفیلد سرمربى سابق و موفق بایرن مونیخ نیز در این زمینه از نظرى مشابه با رومنیگه برخوردار است:"سه سال زمانى طولانى نیست، بسیار عالى مى شود اگر گواردیولا پنج یا شش سال در مونیخ بماند و دورانى را در این باشگاه رقم زند. گواردیولا معمار موفقیت است و این مسئله چندان ربطى به میزان سرمایه گذارى ندارد، در غیر این صورت مى بایست تیم هاى انگلیسى بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان مى گرفتند."

دقیقا همین تیم هاى انگلیسى مورد نظر اوتمار هیتسفیلد هستند که مى توانند با پیشنهادات وسوسه کننده خود سرمربى بایرن مونیخ را از این تیم جدا نمایند و از سوى دیگر حضور پپ گواردیولا در لیگ برتر جزیره در آینده اى نه چندان دور نه تنها قابل پیش بینى بلکه بسیار قطعى به نظر مى رسد. فوتبال باشگاهى در انگلیس از مدت ها پیش براى این سرمربى اسپانیایى جذاب بوده و در کنار آرسنال و چلسى به ویژه از منچسترسیتى مى توان به عنوان مقصد آتى پپ گواردیولا در لیگ برتر جزیره نام برد. در هیمن راستا شبکه تلویزیونى beIN Sports در ماه هاى گذشته حتى اخبارى را مبنى بر توافق این سرمربى اسپانیایى با پپ گواردیولا منتشر نموده بود و حال در روزهاى گذشته روزنامه اسپانیایى El Mundo Deportivo نیز اخبار مشابهى را در این زمینه به انتشار رسانده است.

در صورت ترک مونیخ توسط پپ گواردیولا در تابستان 2016، یورگن کلوپ یکى از گزینه هاى مورد توجه سران مونیخى دیگر در دسترس نخواهد بود و با توجه به وضعیت بحرانى و بسیار ناخوشایند چلسى و احتمال برکنارى ژوزه مورینیو از سمت سرمربى گرى این تیم، احتمال جذب سایر سرمربیان با پرستیژ و با کیفیت موجود در بازار توسط آبى هاى لندنى نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل هر هفته فشار بر باشگاه بایرن مونیخ افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر کارلو آنجلوتى ایتالیایى باکیفیت ترین سرمربى بدون تیم محسوب مى گردید، وى از تجربه قهرمانى در ایتالیا، فرانسه و انگلیس برخوردار است و همچنین سه مرتبه با تیم هاى میلان و رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است. آخرین عنوان مهم او نیز فتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید و کسب لادسیماى ارزشمند براى این تیم بوده، ماموریتى که آقاى خاص نیز در آن شکست خورده بود. در تابستان 2015 آنجلوتى از سمت خود در رئال مادرید برکنار شد و پیش از جذب کلوپ توسط لیورپول از این سرمربى 56 ساله ایتالیایى به عنوان کاندید اصلى سران سرخ پوشان لیورپولى نام برده مى شد، اما آنجلوتى ترجیح داد تا به دلیل یک عمل جراحى استراحت بیشترى داشته باشد، وى در این زمینه گفته است:"بى تردید من مایل هستم که به فوتبال بازگردم، چون فوتبال همه شور و اشتیاق من است. براى فصل آتى من آماده خواهم بود."

مشکل اصلى همکارى احتمالى کارلو آنجلوتى با باشگاه بایرن مونیخ، عدم تسلط این سرمربى ایتالیایى به زبان آلمانى است، موضوعى که در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ همواره از اهمیت خاصى در انتخاب سرمربى برخوردار بوده است، با این تفاسیر و صرف نظر این گمانه زنى ها دو پرسش اساسى ذهن هواداران بایرن مونیخ را به خود مشغول کرده است، این که چه زمانى پپ گواردیولا تصمیم خود را علنى خواهد نمود؟ و در صورت عدم تمایل این سرمربى اسپانیایى براى تمدید اقامت خود در آلمان، آیا سران بایرن مونیخ از برنامه دومى براى جذب سرمربى دیگرى با توجه به در دسترس نبودن، یورگن کلوپ برخوردار هستند؟

به قلم Johannes Mittermeierاز وب سایت Eurosport

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:06

این ل ع ن ت ی امسال سه گانه ت ح ق ی ر و حذف رو اجرا میکنه و گ و ر ش رو گم میکنه,اونوقت تیم میماند و حوضش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد