وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر:چگونه میتوان بایرن شکست ناپذیررا برد؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی توپچی های لندن از دیدار با بایرن و نحوه ی شکست این تیم می گوید.  


آرسنالیها برای زنده نگه داشتن امیدهایشان برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا،نیاز دارند برابر بایرن پر قدرت این روزها به پیروزی برسند.

از همین رو آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم لندنی از راه های شکست قهرمان آلمان می گوید:«منظورتان این است که چگونه می توان یک تیم شکست ناپذیر را برد؟اول از هر چیزی ما باید همانند دیدار با منچستر ظاهر شویم،یعنی با فضای بالا در میدان بازی کنیم و همان خودباوری را داشته باشیم و نگذاریم بایرن خود را به ما دیکته کند،چرا که این تیم علاقمند به کنترل توپ و میدان است و ما باید توپ را از آن ها گرفته و مانع پیشروی شان شویم.»

لازم بذکر است که بایرن در دو فصل گذشته ی چمپیونز لیگ برابر ارسنال در دور یک هشتم نهایی پیروز شده است.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
m.saeid شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:06

به نظر من انصراف بدین و 3-0 نتیجه رو واگذار کنین بهتره تا 7 تا بخورید .یادتون باشه پارسال بایرن تو سومین بازیه چمپیونزلیگ تو خونه رم آتیش بازی راه انداخت !!!!

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:28

اخه اعتماد به سقفت قربون اتیش بازی بعد از شکست گرجی ها گریبان گیر ارسنالی ها خواهد شد.فردا شب منتظر یه فوتبال کاملا هجومی از المان ها هستیم.اقای ونگر منتظر باش.

Shayan_SV شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:48

من اصلاً این روزا یک ذره هم نگران حریف های بایرن نیستم چون میدونم که هیچ تیمی شانسی برای بردن بایرن نداره حتی رئال و بارسا هم شانسی ندارن اما برای تیم ملی حالم گرفته شده که با این همه استعداد تو آلمان چرا یه مدافع کناری خوب و یه مهاجم نوک و تموم کننده در حد نام آلمان نداریم لام گفته میشه به رافینا اعتماد کرد یعنی از لام بعید بود این حرف ای کاش به جای این همه هافبک دوتا دفاع خوب داشتیم تا تیمی مثل ایرلند خواب امنیاز گرفتن از آلمان نتونه بگیره

germany شنبه 18 مهر 1394 ساعت 17:26

ونگر جان زیاد به خودت فشار نیار ارسنال جلوی تیمایی که بایرن در مجموع 8 تاییشون کرد (دینامو زاگرب و اولمپیاکوس ) 5 تا خورد ازشون بعد میخواد بایرنو ببره!!!
دوستان بیاین تو سایت طرفداری ببینید ارسنالی ها اونجا چه کری های مزخرفی میخونن..من خودم اونجا عضوم برا همینه اینجا زیاد کامنت نمیزارم و ازتون معذرت میخوام!!!

من فقط بایرنیم یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 00:57

در جواب اقای ونگر باید بگم هیچ راهی نیست امسال سال قتل عام وحشیانه وخفتبار اسپانییها وانگلیسیهاست.ما به حریف احترام میذاریم ولی از زیر شمشیر ما کسی زنده بیرون نمیاد به مانند یک بنبست.mia san miaیاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد