وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس کاستا: نیمار جدید نیستم؛ کار کردن با سبک گواردیولا فوق العاده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا اصرار دارد که "نیمار جدید" نیست و می گوید که برزیل برای جبران غیبت کاپیتان خود باید به عنوان یک تیم عمل کند.  

مهاجم تیم بارسلونا به دلیل محرومیتی که از رقابت های کوپا آمریکا 2015 باقی مانده، دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی و ونزوئلا را از دست خواهد داد. کاستا، هافبک تیم بایرن مونیخ در این رابطه به Sport گفت:

“من نیمار جدید نیستم و نیازی نیست که من جانشین او شوم. نمی توانید جایگزین نیمار شوید. من باید کار خود را کامل کنم و دستورات مربی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنم. هر تیمی در دنیا جای خالی او را احساس می کند، اما ما باید بر آن غلبه کنیم.
 

کاستا بعد از پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان امسال، همه را تحت تأثیر قرار داده و تاکنون 5 پاس گل نیز در رقابت های بوندسلیگا داشته است. وی افزود:

“من تنها به مدت 3 ماه با گواردیولا کار کرده ام اما احساس می کنم که طولانی تر است. من رابطه خیلی خوبی با او دارم و می بینم که این اتفاق با تمام هم تیمی هایم نیز رخ می دهد. ما ایده ها و روش های او را خیلی خوب درک می کنیم. کار کردن با هم تیمی ها و سبک گواردیولا فوق العاده است. این باعث می شود که در تیم حس خوبی داشته باشید.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mahmood پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 09:25

فکرنکنم پپ با این همه مهره های خوبی که بایرن داره بخواد باواریا رو ترک کنه الان با داشتن مهره هایی نظیر نویر.بواتنگ.لام.الابا .کاستا.تباگو.مولر.لواو....مایه تیم درکلاس جهانی روداریم وپپ یه چمپیونز به بایرن بدهکاره هرچند نباید ازپول خوبی که سیتی به پپ خواهدداد گذشت واین یکم پپ را دو به شک کرده

Shayan_SV پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 09:43

امید وارم بایرن بتونه قرارداد کاستا رو تمدید کنه چون امسال حتما رئال و بارسا، چلسی، من سیتی میان سراغش و دست از سرش بر نمیدارن و میتونن وسوسش کنن فراموش نکنیم که کاستا برزیلیه و پول براشون از تعصب به باشگاه مهم تره و راحت میتونن با یه پیش نهاد وسوسه کننده آرامش از خودش و تیم بگیرن فقط امید وارم که مثل ریبری بتونه در مقابل پیش نهاد ها مقاومت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد