وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: ایرلند فشرده بازی خواهد کرد؛ ارزش گذاشتن روی مولر غیر ممکن است

بواتنگ: ایرلند فشرده بازی خواهد کرد؛ ارزش گذاشتن روی مولر غیر ممکن است

پیش از دیدار تیم ملی آلمان مقابل ایرلند در دور مقدماتی یورو 2016، ژروم بواتنگ در یک کنفرانس خبری حاضر شد و به صحبت پرداخت. 

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال آلمان، پیش از بازی روز پنجشنبه مانشافت مقابل ایرلند ، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ در کنفرانسی خبری پیرامون بازی پیش رو و وضعیت خود و هم تیمی هایش به صحبت پرداخت.

بواتنگ ابتدا در مورد پیروزی 5-1 بایرن مونیخ مقابل دورتموند چنین گفت:

“این نتیجه به وضوح نتیجه خوبی برای ما بود. اما ما اکنون همگی در تیم ملی حضور داریم. ما حالا با یکدیگر متحد هستیم و می خواهیم به اهداف خود برسیم. در کلاسیکر و نتیجه آن دیگر در ذهن من نیست.
 

مدافع میانی بایرن مونیخ در مورد تیم ایرلند، هواداران این تیم و بازی رفت مقابل این تیم که با نتیجه 6-1 به نفع مانشافت به پایان رسید ، چنین گفت:

“مهمتر از هر چیز، این است که ما بر روی بازی پیش رو تمرکز کرده ایم. هواداران ایرلند همیشه فضا و جو فوق العاده ای را ایجاد می کنند. تجربه بازی در مقابل این هواداران، که لایق احترام هستند، بسیار خوب خواهد بود. ما در بازی رفت خیلی خوب ظاهر شدیم . امیدوارم بتوانیم آن عملکرد خود را در این بازی نیز تکرار کنیم.
 

“ما باید از لحظات آغازین تا انتهای بازی کاملا تمرکز خود را حفظ کنیم. ایرلندی ها بسیار فشرده بازی خواهند کرد و این می تواند همه چیز را برای ما سخت کند.
 

او در ادامه به صحبت درباره عملکرد و پیشرفت خودش در سالهای اخیر صحبت کرد:

“برای من مهم است که همیشه بهترین عملکردم را داشته باشم. می خواهم همواره پیشرفت کنم و وظیفه ام را در سطح بین المللی برای بایرن مونیخ انجام دهم. من اکنون پیشرفت کرده ام و به همین دلیل مسئولیت های بیشتری نیز دارم. مربیان من تا کنون برای پیشرفتم کارهای زیادی کرده اند. پپ گواردیولا، یوپ هاینکس و البته یواخیم لو در تیم ملی در این زمینه نقش اساسی داشته اند.
 

بواتنگ همچنین به تمجید از هم تیمی خود توماس مولر، که در مجموع 13 گل برای بایرن مونیخ و تیم ملی در این فصل به ثمر رسانده پرداخت:

“او در محوطه جریمه فوق العاده خطرناک است. ارزش و قیمت گذاشتن روی او غیر ممکن است. او سبک بازی منحصر به فردی دارد و این چیزی است که او را برای ما فوق العاده با ارزش و مهم می سازد. امیدواریم که او فرم خوب خود را حفظ کند.
 

او که در بازی در کلاسیکر از طریق ارسال های بلند خود دو پاس گل به لواندوفسکی و مولر داد، در مورد این سبک بازی چنین گفت:

“ما بر اساس ارسال های بلند برای مهاجمین بازی نمی کنیم، اما مربی ما با پاس های بلند و تعویض سریع منطقه بازی، و کارهایی از این دست که منجر به گل شود مشکلی ندارد.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:29

بازی رفت مقابل این تیم که با نتیجه 6-1 به نفع مانشافت به پایان رسید؟؟؟؟ امیدوارم برگشت این طور بشه ولی احتمالش فوق العاده ضعیف.2 هیچ به نفع مانشافت

بهرام23ساله چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 16:43

بازی رفت1-1 مساوی شد ولی امیدوارم بازی برگشت رو نتیجه خوبی بگیریم تا برای یورو هم انرژی و اعتماد بنفس زیادی داشته باشیم .انشاا...

دکتریوزف منگله چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:17

اقا من حرف اون میگم که اشتباه نوشته شده 6 1به نفع مانشافت خودم میدونم تساوی کردیم مثل این که متن نخوندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد