وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حواشی دیدار دل بوسکه و گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دقایقی میزبان گواردیولا در کمپ تیم ملی کشورش بود اما این دیدار حواشی جالبی داشت. 

 

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا صبح امروز با خبر شد که پپ گواردیولا به صورت سرزده از این کمپ دیدار خواهد داشت. این مربی پا به سن گذاشته برای دقایقی میزبان گواردیولای پرافتخار بود و از او به گرمی استقبال کرد اما کنایه‌های معنادار عمو دل در نهایت باعث شد تا گواردیولا با دلخوری و خشم، اردوی تیم ملی را ترک کند.

دل بوسکه در ابتدای این دیدار کوتاه به گواردیولا گفت که به کشورت خوش آمدی و پپ که مدتی است عضو حزب جدایی طلب کاتالونیا است، از شنیدن این جمله چندان خوشحال نشد. در ادامه این جلسه دل بوسکه که گزارشی از وضعیت تیم ملی اسپانیا به گواردیولا می‌داد ناگهان این پرسش را مطرح کرد که از تیم ملی شما (کاتالونیا) چه خبر؟ و آن طور که دوست صمیمی گواردیولا در اینستاگرام خود منتشر کرده گویا گواردیولا بعد از آن فقط لبخند می‌زند.

دل بوسکه هنگام خداحافظی نیز از گواردیولا سوال کرده که چرا به احترام او فقط اسپانیایی حرف میزنی و اگر دوست داری به زبان خودت یعنی کاتالونیایی صحبت کن، می توانیم از مترجم استفاده کنیم.

در نهایت گواردیولا با دلخوری از کمپ تیم ملی فوتبال اسپانیا خارج می‌شود و گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا نشان از سوت های ممتد و توهین هواداران اسپانیایی خطاب به گواردیولا دارد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سه گانه سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 22:59

لعن.ت به تو دل بشکه خو ک...
کاتالونیا رو از اسپانیا وردار ، اسپانیا تبدیل میشه به یونان2
هی دل بشکه کثیف اگه پپ نیومده بود تو بارسا و چهارچوب تیمتو به اوج نمیرسوند و سبک بازی کشورتو منقلب نمیکرد واقعا تو و تیم دوزاریت میتونستید قهرمان جهان شید؟؟؟
این ملاقات بزرگی پپ جوان و حقارت دل بشکه پیر خرفت رو نشون داد...

بایرن23ساله سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 23:04

لع،نت به اسپانیایی ها که به خودشون هم رحم نمیکنن بی شرفا، حالا خدا کنه پپ روحیشو خراب نکنه و به حرفاشون رو به دل نگرفته باشه ،چقدر آدم میخواد رذل و بدبخت باشه که به سرمربی محبوب کشورش یعنی به گواردیولا توهین کنه، گواردیولای عزیز حرفاشونو به دل نگیر اینا لیاقت ندارن ،این اسپانیایی های پست فطرت،آرزوی موفقیت میکنم برای بایرن مونیخ و پپ و تک تک بازیکنان بایرن و مانشافت.

سعید بایرنی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 07:53

حالا خوبه اگه کاتالونیا نبود تیم ملی اسپانیا از مراحل گروهی هم بالا نمیومد خدایی روش زیاده بشکه

علی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:15

سلام
چقدر طرفدار پپپپپپپپپپپپپپپپ
خدا زیاد کنه



# شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه#

علی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 17:18

سلام
لایک بدین که تابلو نشه طرفدار پپ.... هستین.

تابلووووووووووو

مجاز چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 20:22

هی علی دوزاری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد