وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر دینامو زاگرب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 5 گل از سد دینامو زاگرب گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

پپ گواردیولا:

به بازیکنانم تبریک می‌گویم، کارشان عالی بود. ما نود دقیقه خوب بازی کردیم و حالا شش امتیازی شده‌ایم و در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم. بعد از گل چهارم بیشتر به حفظ نتیجه پرداختیم و سعی در کنترل بازی داشتیم. شیوه بازی ما با حضور کاستا و کومان خیلی بهتر شده است زیرا امکان بیشتری داریم بازی را به کناره‌ها ببریم و در نتیجه مولر و لواندوفسکی برای گلزنی بهتر تغذیه می‌شوند. من از بازی یوشوا کیمیچ هم فوق‌العاده رضایت دارم. او در مقابل دارمشتات هم عالی کار کرد، ولی بازی امروز فرق داشت چرا که چمپیونزلیگ بود. کیمیچ امروز عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. مطمئنم او دیر یا زود ملی‌پوش خواهد شد، چرا که همه چیز دارد: هوش، قدرت سرزنی، سرعت، چشمان باز، قدرت پیش‌بینی و این فاکتورها او را به یک گزینه همه فن حریف برای یواخیم لوو تبدیل خواهد کرد به میشاییل رشکه هم تبریک می‌گویم که این بازیکن را به من معرفی کرد. بایرن مونیخ با آوردن کیمیچ سرمایه‌گذاری خوبی برای سال‌های آتی انجام داد. در حال حاضر اطلاعی از وضعیت ویدال ندارم. امیدوارم که او را در کوتاه ترین زمان ممکن دوباره در کنار تیم داشته باشیم. امروز و فردا که عید اکتبر است از پیروزی برابر دینامو لذت می‌بریم؛ و از پنج‌شنبه صرفا راجع به بروسیا دورتموند صحبت خواهیم کرد.

 

فیلیپ لام:

ما از همان لحظه نخست متمرکز بازی کردیم و اگر بخواهیم صادق باشیم بازی در همان سی دقیقه نخست به پایان رسید چون ما از همه موقعیت های خود استفاده کردیم. ما در تمام لحظات بازی را کاملا در اختیار داشتیم و در نیمه دوم هم از نزدیک شدن آن ها به دروازه مان جلوگیری کردیم که فاکتور بسیار مهمی بود.

 

روبرت لواندوفسکی:

خوشحالم که مقابل زاگرب خوب گلزنی کردم. برایم مهم نیست چقدر گل زدم، همیشه دوست دارم بیشتر گلزنی کنم. در 15 دقیقه پایانی، موقعیت داشتم که حتی آمارم را بهبود ببخشم. با این حال، مهم پیروزی بود. بازی بعدی ما یکشنبه است بنابراین باید تمرکزمان را حفظ کنیم.
 
ماریو گوتزه:

ما در حمله تاکتیک های متنوعی داشتیم و از فضایی که در اختیار ما قرار گرفت به خوبی استفاده کردیم. هنگامی که حریف شما در جلوی دروازه تجمع می کند و با نه یا ده بازیکن به دفاع مشغول می شود، استفاده از اندک فضا بسیار مهم است. گل های زودهنگام همان چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم. سه امتیاز مهم گرفتیم و می توانیم راضی باشیم.
 

زوران مامیچ (سرمربی دینامو زاگرب):

بایرنی‌ها نشان دادند چقدر قدرتمندند. آنها در همه زمینه‌ها از ما بهتر بودند و از این لحاظ حسابی به نفعشان شد. کیفیت کار ما و آنها زمین تا آسمان با هم فاصله داشت و این موضوع برای ما بسیار گران تمام شد. بایرن بازیکنان خوب زیادی دارد که همه سرعتی هستند. ارتکاب خطاهای تاکتیکی مقابل چنینی تیمی بسیار دشوار است. این پیروزی حقشان بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
شواینی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:16

همیشه همین بوده
به تیمای ضعیف 5 ،6 تا گل میزنید بعد میگید زنده باد پپ
اما وقتی میرید نیمه نهایی میرینید
5 تا میخورید و میگید پپ گم شو
دیگه خسته شدم از این همه تکرار

سه گانه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:58

گوآردیولا تمدید کن...
کدوم بایرنی واقعی و با فکره که از این همه صلابت و قدرت تیمش لذت نبره؟؟؟؟
پپ سال به سال داری تیمو قوی تر میکنی.
تمدید کن نابغه...

بایرنی بامرام چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 18:32

آقایون میشاییل رشکه کیه؟
کسی میتونه جواب منو بده؟؟؟؟

googooli چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:12

میشاییل رشکه مدیر فنی بایرنه البته اونجا مثه ایران مدیر فنی به قول علی اقا پروین کشک نیست

فرانک چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:38

مولر:برای گلزنی فقط باید توپ را به "لوا"برسانیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، با ستایش از بازی های اخیر روبرت لواندوفسکی، اعلام کرد که تیمش ‏برای گلزنی، تنها نیاز دارد که توپ را به این ستاره لهستانی برساند.‏در هفته های ابتدایی فصل جدید، مولر با زدن 6 گل در 4 بازی، بهترین بازیکن ‏بایرن بود اما در چند دیدار اخیر، این لواندوفسکی بود که چشم ها را خیره کرد.او در 3 دیدار، 10 بار ‏دروازه حریفان را باز کرده؛ از جمله در دیدار شب گذشته مقابل دینامو زاگرب در چمپیونزلیگ که سه گل ‏از 5 گل تیمش را به ثمر رساند.
‏ مولر به خبرنگاران گفت:" به نظرمی رسد او از نظر آمادگی از من هم بهتر است. اگر او به همین ترتیب ‏ادامه بدهد، برای تیم خیلی خوب است. ما تنها باید مطمئن باشیم که او را در موقعیت خطرناک قرار بدهیم ‏و توپ را به او برسانیم. همچنان باید مانند یک تیم بازی کنیم و متحد باشیم؛ واضح است که روبرت در ‏فرم فوق العاده ای است."‏
بایرنی ها این هفته در دیداری دشوار مقابل بروسیا دورتموند قرار خواهند گرفت و مولر تاکید کرد او و ‏هم تیمی هایش در جشن سالانه اکتبر که در ایالت باواریا برگزار می شود، خیلی خوشگذرانی نخواهند ‏کرد:" ما مطمئنم خیلی نوشیدنی نمی خوریم. هرگز این کار را نمی کنیم. اما از بعدازظهرمان لذت خواهیم ‏برد. ‏ دیدار مقابل دورتموند دیدار مهمی خواهد بود. خانواده فوتبال آلمان واقعا منتظر این دیدار است."‏

ریبرو چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:51

روبن منتظرتیم برگردی اون لحظه ای که فردوسی پور داشت اون گلی رو که تو فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند گزارش میکرد هیچ وقت از یادم نمیره .....
عادل فردوسی پور :توماس مولر ، حالا یه موقعیت . این توپو دیگه نمیتونن گل نکنن و توووووی دروازه ارین روبن ، دقیقه 89 بایرنو باز جلو میندازه یه بار دیگه صحنه گل رو نگاه کنیم ،،،فرار ارین روبن،تکل ناموفق هوملس،زاااانو زدن سبوتیچ،و خروج بی فایده ی وایدنفلر و توپی که ارام ارام درون دروازه دورتموند جای میگیره
--------------
به امید اون روز به امید قهرمانی بایرن دوست داشتنی تیم جهان

bavria چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:56

ریبرو چه چیزی گفتی
تنها گلی که من باهاش گریه کردم گل روبن بود که تو فینال زد
من اون لحظه میخواستم از شدت خوشحالی داد بزنم اما همه خواب بودن
از نظر من قشنگ ترین گل و احساسی ترین گل فینال لیگ قهرمانان بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد