وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اعتراض تند هواداران بایرن مونیخ به رئیس باشگاه دینامو زاگرب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از آغاز بازی بایرن مونیخ و دیناموزاگرب در ورزشگاه آلیانتس آرنا، هواداران بایرن مونیخ در بخش جنوبی ورزشگاه با بنر و شعار نسبت به رئیس باشگاه حریف به شدت اعتراض کردند.  

به گزارش Sport1 درست پیش از شروع بازی بایرن مونیخ و دینامو زاگرب در ورزشگاه آلیانتس آرنا، هواداران تیم میزبان نسبت به زدراکو مامیچ -رئیس باشگاه دینامو زاگرب ابراز انزجار کردند. بنر های زیادی در ورزشگاه بر علیه مامیچ بالای سر هواداران بخش جنوبی آلیانتس آرنا دیده می شد. اعتراض اصلی آنها توسط بنری با مضمون "مامیچ، گمشو!" به چشم می خورد. علاوه بر آن زدراکو مامیچ در بنر هایی دیگر، کلاه بردار، فاسد و قاتل خطاب شده بود.

زدراکو مامیچ و برادر او زوران که سرمربی دینامو زاگرب است، در کرواسی بارها به اختلاس، سؤاستفاده از مقام و فرار مالیاتی متهم شده اند و آخرین بار 11 روز را تحت بازداشت و نظارت قضایی گذراندند.

زدراکو مامیچ علاوه بر ریاست دینامو زاگرب، پرنفوذ ترین و قدرتمند ترین فرد فوتبال کرواسی به شمار می آید. بسیاری از هواداران این تیم، بازی های خانگی این تیم را به دلیل کارهای خلاف مامیچ تحریم کرده اند. زوران مامیچ برادر او نیز سابقه فعالیت در بخوم و بایر لورکوزن را دارد.

بایرن مونیخ در انتهای این دیدار موفق شد دینامو زاگرب را با شکست سنگین 5 بر صفر بدرقه کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد