وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عصبانیت روبن از دوری‌اش از میادین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن مونیخ که برای سومین بار پیاپی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، از این وضعیت کلافه شده است.   

 
آرین روبن از ابتدای سال 2015 تا کنون با بدشانسی روبرو بوده و تا از کمند یک مصدومیت رها می‌شود، مصدومیت دیگری گریبانش را می‌گیرد.
این مسئله حتی موجب شکست وی در رقابت با الکساندر مایر برای تصاحب عنوان آقای گلی فصل قبل شد. این ستاره هلندی درحالی که می‌رفت آمادگی خود را مجددا به دست آورد، اوایل سپتامبر در دیدار تیم ملی هلند مقابل ایسلند دوباره آسیب دید و تا این لحظه در استراحت به سر می‌برد.
او امروز در مصاحبه با یک شبکه رادیویی کشورش اذعان کرد:" اوضاعم بهتر شده است اما کماکان تا خوب شدن فاصله دارم."
این هافبک 31 ساله که می‌داند داگلاس کاستا و کینگزلی کومان به خوبی جای خالی‌اش را پر کرده‌اند، افزود:" سرخورده‌ام و دل و دماغی برایم نمانده. من همه تلاشم را کرده بودم تا آمادگی‌ام را بازیابم."
او در مورد تیم ملی کشورش هم گفت:" من دو سال کامل روی فرم بودم اما بعد از آن مصدومیت‌های سریالی شروع شد. متاسفم که مسئولیت کاپیتانی تیم ملی را برعهده دارم و تیم به من احتیاج دارد اما کاری از دستم برنمی‌آید."
روبن به این سوال که آیا خواهد توانست دهم اکتبر لاله‌های نارنجی را در دیدار مقدماتی یورو 2016 مقابل قزاقستان همراهی کند پاسخ منفی داد. 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آرین روبن و فقط همین چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:05

مطمئن باش اگه مصدوم نباشی مسی هم نمی تونه جای تو رو پر کنه چه برسه به کومان و کاستا،بی صبرانه منظریم برگردی یوز پلنگ!!

بایرن چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 13:16 http://bayern blogsky

حق داره عصبانى باشه

عزیز چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:48 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه زودتر برگرده

مهدی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:50

بچه ها لطفا زود غذاوت نکنین رو بن وریبری پیر شدن علت مصدومیت سریع وپشت سر حم انوا به خاطر همینه بازم میگیم زود غذاوت نکنین منم طرفدادر بایرنم بدنای روبن وریبری ضعیف شدن ولی بدن توماس مولر نگاه کنین خیلی کم مصدوم میشه امید وارم هرچه سریع تر برگردن پپ باید دو راه بیشتر نداره یا بازی کنای جوان به جای بازیکنای سن بالاتر بیاره دومین راه بازیکنای سن بالا رو تو بازی های خیلی مهم بیاره مثل لیگ قهرمانان اوروپا یا برای سه گانه
حتی دکتر صدرم این حرفو میزنه دوستان این نظر منه منم برام سخته که روبن بره الان شواینی هم باید خدا حافظی کنه دوستا ن معذرت میخوام اگه با حرفام شمارو ناراحت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد