وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: با کار بیشتر از لواندوفسکی خرسند‌تر می‌شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی در دو بازی بوندس‌لیگایی برای مونیخی‌ها ۷ گل زده اما سرمربی اسپانیایی بایرن خواهان زدن گل‌های بیشتری از وی است.  

روبرت لواندوفسکی هفته قبل در برد 5 بر یک بایرن مقابل ولفسبورگ زننده تمام گل‌های تیمش بود.

در هفته جاری نیز ستاره لهستانی خط حمله باواریایی‌ها 2 گل در برد 3 بر صفر مقابل ماینس زد. به این ترتیب وی در 2 بازی 7 گل زد اما پپ گواردیولا همچنان خواهان گلزنی بیشتر از وی است.

سرمربی اسپانیایی اظهارداشت: از دو بازی اخیرش بسیار راضی هستم. اما به عنوان مربی همواره بیشتر،‌بیشتر و بیشتر از او کار می‌خواهم. معنای این حرف فقط گلزنی بیشتر نیست. نمی‌خواهم فقط به فکر گلزنی باشد. بلکه روی تمام توپ‌ها تمرکز کند، روی توپ‌های بلند بجنگد و حتی پاس دهد. یا حتی سانتر کند و گلزنی کند. اما درک می‌کنم این موضوع چقدر برای اعتمادبنفس یک مهاجم مهم است که گلزنی کند.

البته این گلزن لهستانی اکنون بعد از زدن 7 گل در 2 بازی به قدر کافی اعتمادبنفس دارد. با گلزنی مقابل ماینس،‌در حقیقت گل‌های بوندس‌لیگایی شماره 100 و 101 خود را زد.

پپ افزود: لواندوفسکی در 2 بازی 7 گل زده است. بازیکن کلیدی در برد‌های ما بود. امیدوارم مقابل زاگرب همین روند گلزنی ادامه پیداکند.اگر او تلاش خودش را انجام دهد،‌من راضی هستم. بدیهی است گل هم بزند، بیشتر خوشحال می‌شوم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
googooli سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:59

امشبم گل میزنه مطمئنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد