وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: پیروزی دینامو زاگرب مقابل آرسنال اتفاقی نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه دیدار سه شنبه شب دو تیم بایرن مونیخ و دینامو زاگرب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی بایرن مونیخ در یک کنفرانس خبری حاضر شد و به صحبت پرداخت.  


دو تیم بایرن مونیخ و دینامو زاگرب روز سه شنبه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند. به گزارش Sport1 پپ گواردیولا پیش از این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد موضوعات مختلف به صحبت پرداخت:

بازی های حساس پیش رو:

“هر هفته و هر بازی اهمیت ویژه ای دارد. اکنون تمرکز ما کاملا بر روی دینامو زاگرب است. از چهارشنبه به دورتموند فکر می کنیم.
 

تیم دینامو زاگرب:

“مسلما همه شما فکر می کردید که آرسنال دینامو زاگرب را شکست می دهد، اما اینطور نشد. این اتفاقی نبود، چرا که آنها تیمی بسیار سازمان یافته هستند. آنها در فاز تهاجمی بسیار خطرناک هستند و بازیکنان تکنیکی زیادی دارند، باید این بازی را کاملا جدی بگیریم و تمرکز خود را حفظ کنیم. دینامو زاگرب با نظم خاصی در فاز دفاعی ظاهر می شود و خوب دفاع می کند. 45 بازی بدون شکست همه چیز را در مورد آنها نشان می دهد.
 

ویدال، روده و مارتینز:

“زانوی آرتورو ویدال مشکل کوچکی دارد و به این بازی نمی رسد. در مورد سباستین روده نیز فعلا مطمئن نیستیم. زانوی مارتینز در بازی های اخیر عکس العمل خوبی نشان داده و او آماده است. او دردی ندارد. اما اینکه او می تواند در سه بازی پیاپی در این هفته به میدان برود، هنوز مشخص نیست.
 

ریبری و روبن:

“من امیدوارم که ریبری و روبن هر چه سریعتر به ما اضافه شوند. بدون شک کیفیت بالای آنها به ما بسیار کمک خواهد کرد. آنها همچنان چیزهای زیادی برای عرضه به تیم دارند. روبن احتمالا برای بازی با دورتموند آماده خواهد بود. با این حال من بسیار خوشحالم که بازیکنان جوان، سریع و باکیفیتی مثل کومان و کاستا را در اختیار داریم.
 

داوید آلابا:

“او در هر پستی که بازی کند، فوق العاده است. او بازیکنی در بالا ترین سطح است.در سیستم های مختلف بازی، اون همواره بازیکنی مهم است. در دوران مصدومیت او در فصل قبل، جای او در ترکیب خالی بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرن سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 13:08 http://bayern blogsky

معلومه اتفاقى نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد