وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماگات: کلوپ خود رابرای مربیگری بایرن آماده میکند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن معتقد است که یورگن کلوپ، مربی بعدی بایرن پس اتمام قرارداد گواردیولا خواهد بود.    
پپ گواردیولا، ژوئن 2016 قراردادش با بایرن به اتمام می رسد اما هنوز راضی به تمدید قرارداد نشده و این مساله، شایعات در مورد جدایی این مربی از بایرن در پایان فصل جاری را تقویت کرده است. گمانه زنی ها در مورد جانشین او ادامه دارد و در این میان، نام یورگن کلوپ، سرمربی سابق دورتموند، بیشتر از دیگر نام ها شنیده می شود.

ماگات در همین رابطه به TZ گفت:" اینکه چه کسی مربی بعدی بایرن خواهد شد، از حدس زدن قهرمان این فصل بوندسلیگا هم جذاب تر است. گواردیولا هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قراردادش نداده و من فکر می کنم مدیران بایرن، از همین حالا در اندیشه پیدا کردن جانشین وی هستند.

به اعتقاد من، کلوپ گزینه بسیار خوبی است. مدیر برنامه های او، خیلی سریع احتمال پیوستن کلوپ به گلادباخ را رد کرد؛ چون او خود را برای چالش مهمتری آماده می کند و آن هم مربیگری بایرن است. خیلی ها می گویند کلوپ یک دورتموندی است اما نویر هم یک شالکه ای بود و حالا یکی از ارکان اصلی بایرن است.
بایرن در سه فصل اخیر، با اندیشه های متفاوت گواردیولا هدایت شده اما با آمدن کلوپ، خیلی سریع تاکتیک های او در بایرن جواب خواهند داد."
 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
بارون سرخ سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 00:06

می تونه یه هیتسفیلد دیگه برای بایرن باشه .بی صبرانه منتظریم

fc bayern سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 07:30

یه مشت بچه عشق بارسا و اسپانیا و تازه به دوران رسیده که نه المان و المانی رو میشناسن و نه فوتبالش رو طرفداری از این کچل کاتالان عقده ای میکنن و تازه گیا یه چیز هم یاد گرفتن تا حرفی زده میشه فورا میگن ما از 1990 یا فینال 99 اروپا طرفدار بایرنیم و پپ صغیر بهترین مربی دنیاست!!! به خدا قسم دروغ میگن هیچ طرفدار قدیمی یا متعصب بایرن از این کچل بی غیرت خوشش نمیاد...سال دیگه که به سلامتی کلوپ اومد همشون غیب میشن و همراه با مربیشون گورشون رو گم میکنن.درود بر المان درود بر بایرن و مربی المانی

fc bayern سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 07:42

فقط یه چیز؛اگر بایرن قرارداد پپ عوضی رو تمدید کرد من هیچ ادعایی نمیکنم و معلوم میشه که هیچی نمیدونم و کلا توهم دارم و این عشق پپ ها خدای معلوماتن...ولی ببینید کی گفتم اینا همش سیا کاری که قیصر یا رومنیگه حرف از علاقه به تمدید با کچل رو میزنن امکان نداره با این عوضی تمدید کنن حتب جانشینش هم انتخاب شده بنده خداها ...اون زمان خیلی نزدیکه که خبر مربیگری کلوپ تو همین سایت درج شده و من با همین اسم میام و از خجالت عشق پپ ها در میام ...حال هرچی دوست دارید ور بزنید و بد و بیراه بگید و عقده گشایی بکنید اصلا مهم نیست

fc bayern سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 07:59

Willkommen in Bayern München Herr Kloop.wir lieben sie für immer und sie sind euch Held und Traum...

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:24

اگه بیاد ما ازش استقبال می کنیم

Issa سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:44

درود بر یورگن کلوب،،،،بایرن به مربیه خوبی مثله ایشون که به جوونا بها میده نیازمنده

bavaria13 سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:45

من کاملا با fc bayern موافقم این پپ به درد بایرن نمیخوره ببینید چه کینه ای با المانی داره !!!گوتزه رو تو اوج امادگیش پیچ میکنه رو نیمکت و تیاگو رو فیکس میکنه یا بازی ندادن رودی کیمیچ...خدایشش زورش میرسید مولر رو هم میکرد بیرون از تیم مثل کروس و شوانی ..من دعا میکنم امسال تشریفشو ببره و کلوپ بیاد به بایرن.الهی امین

جناب خان سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:48

فکر میکنم کلوپ مربیه بعدیه بایرنه به امید خدا پپ میره و کلوپ کبیر میاد.

جواد باواریا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:31

پپ گواردیولا شاید به درد بایرن نخورد به قول شما ولی باهوشترین مربیه که تا الان فوتبال به خودش دیده

جناب خان سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 17:29

اره خیلی باهوشه!! البته هوشش با مسی خیلی زیاد میشه همونطور که فصل پیش انریکه با هوشترین مربی جهان بود...هوش گواردیولا رو جلو رعال و بارسا و همچنین دورتموند 10 نفره و ...دیدیم؟!!!

بهرام همیشه المانی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:16

بهترین مربی مربیی هستش که با این همه مهره و امکانات نتیجه لازم رو بگیره افکار گواردیولا برا بایرن خوب نیست منطقی اینه که عوض بشه و کلوپ بیادش.

سه گانه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 20:42

اف سی باواریا ، باواریا13 و جناب خان همه یه نفرن که اومده نظرای کسخلیشو با اسامی مختلف گذاشته که خودشو تایید کنه.
خاک تو سرت سیه بخت عقده ای پپ گوآردیولا بهترین مربی ای که تاریخ به خودش دیده. بفهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد