وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

10 نکته که باید از هفته هفتم بوندسلیگا بدانید

10 نکته که باید از هفته هفتم بوندس لیگا بدانید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وبسایت بوندسلیگا به بررسی 10 نکته قابل توجه از هفته هفتم این رقابت‌ها پرداخته است.  

 

1) لواندوسکی به رکورد بمب افکن رسید

لواندوسکی در دیدار مقابل ماینتس، تنها 2 گل در 90 دقیقه به ثمر رساند، با این وجود او به رکوردشکنی‌هایش ادامه داد. لوا در دیدار با ماینتس به 100 و 101 ـمین گل خود در بوندسلیگا رسید، زودتر از هر بازیکن غیر آلمانی دیگر در تاریخ بوندسلیگا. همچنین او 10 گل در 7 بازی ابتدایی فصل به ثمر رسانده، رکوردی برابر با اسطوره بایرن مونیخ، گرد مولر!

2) فرم خوب بایرن پیش از درکلاسیکر

رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا با امتیاز از دست دادن دورتموند فاصله خود را در صدر جدول بیشتر کرد. دو تیم برتر بوندسلیگا یکشنبه آینده درکلاسیکر را برگزار خواهند کرد و اوضاع می‌تواند برای بایرن بهتر باشد چرا که رقیب آن‌ها در دو دیدار پیاپی امتیاز از دست داده است. 

3) اوبامیانگ گل زدن را ادامه می‌دهد

تساوی 2-2 با دارمشتات برای دورتموند مایوس کننده بود اما اوبامیانگ می‌تواند از نمایش فردی خود راضی باشد. گلزنی اوبا مقابل نیلوفرهای آبی به این معناست که حالا او 9 گل در این فصل به ثمر رسانده. گلزنی در 7 هفته آغازین بوندسلیگا، رکوردی که او این هفته به آن ادامه داد.

4) روند خوب دارمشتات

 بیشتر مردم گمان می‌کردند دارمشتات در پایان فصل به بوندسلیگای 2 باز خواهد گشت، اما آغاز جسورانه آن‌ها در بوندسلیگا با تساوی 2-2 مقابل دورتموند ادامه یافت. مردان شوستر بسیار قوی کار کرده‌اند، آن‌ها از لورکوزن، شالکه و حالا دورتموند در بازی‌های خارج از خانه خود امتیاز گرفته‌اند. با پیروزی در برابر هفته ششم نیز، شوستر امیدوار است در تعطیلات بازی‌های ملی، تیم ـش در رده بالاتری از رتبه نهم که حالا در آن هستند قرار بگیرد. 

5) احیای گلادباخ

هپس از شکست در 5 بازی ابتدایی فصل، حالا گلادباخ با سرپرست تیم، آندره شوبرت موفق به کسب دو پیروزی پیاپی شده است. کره‌اسب‌ها 4 و 3 گل در این دو بازی به ثمر رسانده‌اند، همچنین به نظر می‌رسد به مانند فصل پیش، از انعطاف پذیری خط دفاعی خود برخوردار شده‌اند.

6) لورکوزن در انتظار بازی با بارسلونا

لورکوزن با یک بازی غرورآفرین موفق شد وردربرمن را در خانه‌اش شکست دهد، تیم اشمیت مقدمه‌ای بهتر از این برای بازی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نمی‌توانست متصور شود. همچنین اخبار حاکی از آن است که لیونل مسی نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند، برای لورکوزنی‌ها خبر بدی نیست!

7) شالکه، سپاس‌گزار سانه

آندره برایتن رایتنر در 5 بازی آخر خود پیروز بوده است. در برد 1-0 مقابل هامبورگ، لروی سانه، باز هم گلزنی کرد. ستاره جوان شالکه درست است که تنها نماد از فرم خوب شالکه نیست، اما نشانی است از احیای تیم به دست برایتن رایتنر. سانه در 3  بازی متوالی برای شالکه گلزنی کرده است. 

8) برد هوفنهایم

پس از 2 تساوی و 4 باخت در 6 بازی، هوفنهایم با نتیجه 3-1 مقابل آوگربورگ، بالاخره به اولین پیروزی خود در این فصل رسید. بی‌شک این پیروزی مارکوس گیزدول را به اندازه بازگشت فولاند به فرم خوبش خوشحال کرد. ستاره زیر 21 ساله‌های آلمان 2 گل برای تیمش به ثمر رساند. 

9) نمایش خوب هانوفر در دربی 

هانوفر کماکان به دنبال اولین برد خود در این فصل است. آن‌ها با یک نمایش شجاعانه موفق به کسب یک تساوی از وولفسبورگ شد. مسلما این بهترین نمایش شاگردان فرونتسک در این فصل بود. 

10) میر گل زدن را متوقف نمی‌کند

الکساندر میر حالا 9 گل در 10 بازی آخرش به ثمر رسانده است. با تساوی 1-1 اینتراخت مقابل هرتا، آن‌ها رکورد بازنده نبودن در بازی‌های خانگی خود را به 14 بازی رساندند.  

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
سه گانه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 16:42

خبری از آمار ترسناک کومان نیست...
سه بازی و دو گل و دو پاس گل و یه پنالتی از این نابغه 19ساله فقط تو بوندلیگا...حالا چمپیونزلیگ بماند...
خوبه...لواندوفسکی هم شده بمب افکن.

سه گانه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 16:55

بوندلیگا = بوندسلیگا

M.S.G دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 21:20

این سایت ورزش سه واقعا سایت چرتیه... دیشب من چند بار یه متن رو نوشتم اما اصلا نذاشتن تو سایت تو متن هم به کسی توهین نشده بود فقط نوشته بودم که تیم های آلمانی بهتر از انگلستانی ها کار کردن حالا کدوم لیگ بهتره باورتون نمیشه بازی بایرن آرسنالم درپیشه...
تا حالا چند بار این سایتو امتحان کردم این طور پیام هارو نمیذارن

بایرن سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 13:12 http://bayern blogsky

دمت گرم لوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد