وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آینده یورگن کلوپ چه خواهد شد؟

آینده یورگن کلوپ چه خواهد شد؟ پرسشى است که حال علاوه بر مطبوعات آلمانى، مطبوعات انگلیسى را نیز به خود مشغول نموده و هر روزه گمانه زنى هایى در زمینه تیم آینده این سرمربى آلمانى به چشم مى خورد، به ویژه اینکه شرایط لیورپول در هفته هاى اخیر چندان خوشایند نبوده است.  


طرفدارى- اگر هواداران لیورپول تصمیم گیرنده بودند آنها ترجیح مى دادند تا روز شنبه در استادیوم آنفیلد در بازى لیورپول مقابل آستون ویلا،‌ سرمربى دیگرى به جاى برندان راجرز بر روى نیمکت هدایت قرمزها قرار مى گرفت. اما سران باشگاه لیورپول همچنان به سرمربى خود اعتماد دارند با وجود اینکه این تیم تا قبل از پیروزى مقابل استون ویلا در رده سیزدهم جدول رده بندى رقابت هاى لیگ برتر جزیره قرار گرفته بود، رده اى که هرگز مورد پذیرش طرفداران وفادار اما منتقد لیورپول نبوده است.

به همین دلیل در روزهاى اخیر همواره درخواست ها براى ایجاد تغییرات در پست مربى گرى لیورپول در حال بیشتر شدن است و روزنامه انگلیسى Daily Mail در همین راستا خبر از علاقه هواداران لیورپولى براى جانشینى برندان راجرز با یورگن کلوپ آلمانى منتشر نموده بودند که این درخواست ها با ایجاد کمپینى در این زمینه از سوى آنها در بازى روز شنبه شدت بیشترى یافته است. یورگن کلوپ خود در خصوص چنین شایعاتى هرگز تا کنون اظهار نظرى نکرده، اما بر طبق ادعاى مطبوعات آلمانى سرمربى سابق دورتموند حاضر است جهت عهده دار شدن هدایت لیورپولى ها از برنامه یک ساله خود براى دورى از فوتبال چشم پوشى نماید.

این سرمربى پرطرفدار آلمانى در حال حاضر بعد از پشت سر گذاشتن هفت سال پر هیاهو در دورتموند در این سال ترجیح داده از فوتبال خود را دور نگه دارد و این روزها بیشتر با آرامش تمام سرگرم بازدید از اتفاقات مهم ورزشى در سراسر اروپا است، روزى وى در استادیوم باشگاه اسپورتینگ لیسبون دیده مى شود و زمانى وى بازى تیم سابق خود ماینتس از رقابت هاى بوندسلیگا را از نزدیک تماشا مى نماید، یورگن کلوپ حتى تماشاى رقابت هاى قهرمانى بسکتبال اروپا در برلین را از دست نمى دهد و برخى بازى هاى آلمان ها در این رقابت ها را از نزدیک مشاهده نموده است. یورگن کلوپ حتى با حضور در نمایشگاه بین المللى اتومبیل (IAA) در شهر فرانکفورت خود را به یکى از جنجال برانگیزترین بازدید کنندگان این نمایشگاه بدل کرده است.

کریستسن هایدل از مدیران باشگاه ماینتس که از سابقه همکارى خوبى با این سرمربى برخوردار است، اما موقعیت آتى شغلى یورگن کلوپ را فوق العاده ارزیابى مى نماید:"من فقط مى توانم بگویم که یورگن کلوپ قابلیت هدایت هر تیمى در فوتبال اروپا را دارد، چه بایرن مونیخ، چه منچستریونایتد، چه لیورپول و حتى رئال مادرید." با تمام این تفاسیر شرکت آمریکایى “Fenwey Sports Group”  که از سال 2010 مالکیت باشگاه لیورپول را عهده دار شده هنوز تقاضایى رسمى براى مدیر برنامه هاى یورگن کلوپ جهت جذب این سرمربى ارسال ننموده است.

روزنامه Daily Mail همچنین مدعى شده که کارلو آنجلوتى ایتالیایى گزینه دیگر مورد نظر سران باشگاه لیورپول براى هدایت این تیم است که از کارنامه بسیار موفقى در تیم هاى بزرگ اروپایى برخوردار است. باشگاه لیورپول در تابستان اخیر با سرمایه اى بیش از صد میلیون یورو موفق به جذب بازیکنانى نظیر کریستین بنتکه، روبرتو فیرمینیو و ناتانیل کلاین شد، اما با وجود سرمایه گذارى بالا این باشگاه در جذب ستارگان بزرگ و نام دار براى پروژه بزرگ خود ناکام ماند که بسیارى از منتقدین و مطبوعات انگلیسى این واقعیت را به عدم وجود سرمربى کاریزماتیک بر روى نیمکت هدایت این تیم، نسبت مى دهند.

در زمینه آینده یورگن کلوپ گمانه زنى هاى بسیار متفاوتى از سوى مطبوعات انگلیسى به چشم مى خورد، برخى مطبوعات حتى مدعى شده اند که یورگن کلوپ منتظر تصمیم سران بایرن مونیخ براى فصل آتى است تا در صورت عدم تمدید قرارداد پپ گواردیولا، کلوپ را به عنوان سرمربى جدید خود برگزینند و این سرمربى آلمانى به همین دلیل ترجیح مى دهد از اظهار نظر در زمینه پیشنهاد احتمالى لیورپول صرف خوددارى نماید و به نوعى سکوت کرده است، برخى مطبوعات حتى با ارجاع به صحبت هاى اخیر سر آلکس فرگوسن که اعلام کرده بعد از کناره گیرى خود از منچستریونایتد مایل به سپردن هدایت تیم محبوب خود به پپ گواردیولا یا یورگن کلوپ بوده است، بر جنجال آینده کارى این سرمربى آلمانى افزوده اند و حتى خبر از احتمال حضور کلوپ در اولدترافورد بعد از پایان دوران کارى لوئیز فن خال در این تیم داده اند.

به قلم Julian Knoll از وب سایت روزنامه آلمانى Die Welt

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
پژمان دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 09:07

هرجایی که بره -نماینده فوتبال آلمانه.حتما موفق میشه.بخواد مربی هر تیمی میشه!هیچ تیمی تو دنیا نیست-چه باشگاه چه ملی که از اسم یورگن کلوپ بگذره!

بایرن دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 13:02 http://bayern blogsky

باید بره سیتى

fc bayern دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 16:57

100 در صد جانشین کچل تو بایرنه

Issa دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:54

باید بیاد بایرن

FC BAYERN سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 16:30

کلوپ = خداحافظ کچل خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد