وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیتر هکینگ: هنوز در سطح بایرن نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ولفسبورگ اعتراف کرد که همچنان قادر به کنار آمدن با دریافت پنچ گل توسط لواندوفسکی در بازی این تیم مقابل بایرن مونیخ نمی¬باشد.   


به گزارش sport1، روز سه شنبه ولفسبورگ در شرایطی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 5-1 متحمل شکست شد که مهاجم بایرن، روبرت لواندوفسکی در 9 دقیقه هر 5 گل این تیم را به ثمر رسانید. دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ در برنامه تلویزیونی Doppelpass اذعان داشت که هنوز نتواسته درک کند چه بر سر تیمش در آلیانس آرنا آمد.

هکینگ 51 ساله  در این زمینه می گوید:

“آن یک لحظه، چیزی بود که ما هنوز بعد از چهار، پنج روز قادر به درک آن نیستیم و تا 10 سال هم این را درک نخواهیم کرد که در آن 10 دقیقه چه بر سرمان آمد.
 

هکینگ تیمش را در یک سطح با رکورددار قهرمانی نمی بیند. وی در این باره افزود:

“طبیعتاً ما می دانیم که هنوز در سطح بایرن مونیخ نیستیم.  بازی روز سه شنبه در یادمان می ماند. هنوز یک تفاوت وجود دارد. این قضیه باید به وضوح دیده شود که هنوز یک گام بزرگ باید برداشته شود تا این فاصله جبران شود.
 

سرمربی ولفسبورگ البته به لغزش بایرنی ها امیدوار است، هرچند که به ضعف تیم خود در نتیجه گیری در دو بازی اخیر نیز اشاره داشته است.

“اگر آنها (بایرن) هر زمان لغزشی داشته باشند، ما طبعاً خوشحال خواهیم شد. اما در حال حاضر ما مشکلات خودمان را داریم که باید به سرعت آنها را رفع کنیم و به همین دلیل من در حال حاضر پیگیر بایرن مونیخ نیستم و موفقیت ولفسبورگ برایم اهمیت دارد.
 

تیم ولفسبورگ همچنان باید با خروج ایوان پریشیچ و مهمتر از آن کوین دی بروین کنار بیاید. هکینگ در این زمینه می گوید:

“ما آمادگی (پیش فصل) مناسبی نداشتیم. ما باید با این مسئله که بازیکنان می توانند به باشگاه های بهتر بروند، کنار بیاییم. دی بروین نقطه ثقل تیم ما بود و نیز ایوان پریشیچ نقش مهمی در تیم ما ایفا می کرد. این تغییر عمده ای است و نتیجتاً زمان زیادی هم برای برطرف کردن نیاز دارد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 09:40

البته که نیستین ما یه تیم درجه 1اروپا یم ولی شما در حد یک تیم درجه 2

بایرن دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 13:04 http://bayern blogsky

و هیچ وقت نخواهید رسید

Bayern <3 دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 19:59 http://http://bayern.blogsky.com

مگه تیم دیگه ای در سطح بایرن هست که تیم تو باشه ؟!

M.S.G دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 21:12

اینایی که میگن بایرن تیم های دیگه رو ضعیف میکنه با گرفتن ستارهاشون خب الان بایرن که دی بروین رو نخرید هنوز تو وولسفبورگ مونده؟؟شاید اینبار منچستر سیتی داره ضعیفشون میکنه .... بایرن نگیره تیم های خارجی میگیرن
خدارو شکر نیومد بایرن وگرنه الان دلیل باخت رو گرفتن دی بروین میدونست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد