وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماینتس 0 - 3 بایرن مونیخ؛ یکه تازی باواریاییها ادامه دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ادامه هفته هفتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آلمان بوندس‌لیگا روز شنبه بایرن مونیخ با سه گل ماینتس را درهم کوبید. 

 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین درحالی که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در ادامه کار در نیمه دوم رابرت لواندوسکی در دقایق 51 و 63 و کینگزلی کومان در دقیقه 68 برای بایرن مونیخ گلزنی کردند.
در ادامه این رقابت ها روز یکشنبه آینتراخت فرانکفورت به مصاف هرتابرلین می رود و بوروسیا دورتموند با دارمشتات دیدار می کند.
در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها بایرن مونیخ با 21 امتیاز از هفت دیدار صدر نشین است و تیم های دورتموند با 16 و شالکه با 13 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها قرار دارند.
تیم های اشتوتگارت و هانوفر نیز به ترتیب با سه و دو امتیاز به ترتیب در جایگاه هفدهم و هجدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر

فقط حیف که مولر جون گل نزد.

محمد شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:43

باز هم بین دو نیمه و تحول پپ

سه گانه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:47

کینگزلی کومان (پله) بایرن مونیخ...
هرکاری خواست تو بازی کرد!!!!!

سه گانه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:53

من مصدومیت هیچ کسو نمیخوام ولی خوبه بارسا هم با این همه مصدوم نیمارم نباشه مرحله بعد بخورن به ما بفهمن یه من ماست چقد کره داره...

افن برگ شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:54

من نظرم اینه که لواندوفسکی هر بازی بیاد ده دقیقه اول دو سه تا گل بزنه بره بقیه بازی رو از تلویزیون ببینه

hamidreza یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 00:07

ی بازی مولرو نیمکت نشین کرد روند گلزنیش متوقف شد تصمیمات اشتباه زیاد میگیره پپ

Bavaria یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 00:47

تبریک
کومان داکلاس لوا ویدال همه عالی
چه خریدایی داشتیم
کومان و داگلاس به شدت امیدوارم کردن
روبن و ریبری هم بهمون اضافه بشن
همه تیمارو جرواجر میکنیم به امید خدا
نکته منفی از دست رفتن پنالتی مولر بود
به امید قهرمانی بایرن در همه جام ها

fc bayern یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 04:19

من نمیدونم چرا سیستم چرخشی پپ فقط در مورد مولر و گوتزه و رودی و بواتانگ اجرا میشه ؟؟!!وهر بازی باید تیاگو ه و الونسو رو باید تحمل کنیم؟؟!

عقاب سفید یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 10:13

به امید قهرمانی سه گانه

پارسا مونیخ یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:15

fc bayern ایول

افن برگ یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:26

آقایfc-bayernمن کاری به تیاگو ندارم ولی امسال ژابی آلونسو بی نقص بوده و اگه مصاحبه ی لام رو خونده باشی گفته که پاسهای ژابی واقعا عالیه...اگه همینطور بمونه من دوست دارم سال بعد هم تمدید کنه

حمید یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 18:32

اخه ما هواداران بایرن چقدر باید بازیکنان اسپانیایی رو تحمل کنیم با وجود این بازیکنا ماریو گوتزه که اکثرا نیمکت نشین شده.مولر هم تعویض میشه.نباید برنات رافینیا الونسو رو میاورد بایرن .دوران یوپ هاینکس دوران اوج بایرن بود.

سه گانه یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 20:54

آقای عقاب سفید ممنون که برام آرزوی قهرمانی کردی...

اردوان یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 22:27

از هواداران بایرن خواهش میکنم تا آخر فصل صبر کنن تا ببینیم آیا پپ میتونه توی اروپا نتیجه بگیره یا نه. از بس که بایرن امسال قوی و دارای مهره های ارزشمنده برای مفسرین و هوادارن سخته که ارزیابیش کنن چون با هر ترکیبی که ارنج کنه میبره.من خودم انتقاد زیاد دارم ولی بخاطر بایرن تحمل میکنم.واقعا عیارش توی مراحل حذفی و بالاتر اروپا مشخص میشه.اگر تاکتیکهای یهویی و غیرقابل پیش بینی نداشته باشه شک نکنید قهرمانه.ولی واقعا این آدم ترس داره و ممکنه یکدفعه کله کنه و یکجایی کار خراب بشه.امیدوارم با خرد و آگاهی توی اروپا کار کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد