وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماینتس - بایرن مونیخ؛ به دنبال هفتمین پیروزی پیاپی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های ماینتس و بایرن مونیخ در چارچوب هفته هفتم از رقابت های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

 

در یک نگاه
ورزشگاهزمان بازیداور
کوفاکه آرنا - ماینتسشنبه 4 مهر 1394باستین  دانکرت

 

بازیکنان غایب این دیدار

ماینتس: الکین سوتو، ماکسیمیلیان بایستر، فابیان فرای

بایرن مونیخ: فرانک ریبری، آرین روبن، هولگر بادشتوبر، مهدی بن عطیه، یان کـیرشهف

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت دو تیم

ماینتس: تیم ماینتس در 6 بازی اخیر خود، با سه پیروزی و سه شکست موفق به کسب 9 امتیاز شده و با 9 گل زده و 3 گل خورده در رده نهم جدول قرار گرفته است. آخرین بازی این تیم در بای آرنا مقابل بایر لورکوزن با پیروزی 1-0 تیم میزبان به پایان رسید. تیم ماینتس همچنین در بازی ابتدایی فصل در ورزشگاه خانگی، از تیم تازه وارد اینگولشتات شکست خورده است. یونوس مالی که تا کنون در بوندس لیگا 5 گل به ثمر رسانده است، امید اول گلزنی این تیم به شمار می رود. وی توانست در هفته پنجم مقابل هوفنهایم هتریک کند.

بایرن مونیخ: تیم رکورد دار قهرمانی بوندس لیگا که اکنون بر نوار پیروزی های پیاپی قرار دارد، با توجه به نتیجه تساوی هوفنهایم مقابل دورتموند، اکنون صدر نشین بوندس لیگا هستند. آنها با 20 گل زده و تنها 3 گل خورده، یکی از بی نقص ترین شروع فصل های خود را تجربه می کند. آخرین دیدار این تیم برابر وولفسبورگ در آلیانتس آرنا، شبی فراموش نشدنی برای بازیکنان بایرن مونیخ از جمله روبرت لواندوفسکی بود. مهاجم لهستانی باواریایی ها در نیمه دوم این دیدار به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و موفق شد ظرف تنها 9 دقیقه 5 گل به ثمر برساند، و با 8 گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. به همین دلیل روبرت لواندوفسکی و پشت سر او توماس مولر امید های اصلی گلزنی در این دیدار برای بایرن مونیخ به شمار می روند.

رویارویی های پیشین این دو تیم

 تمامی 6 دیدار اخیر ماینتس و بایرن مونیخ با پیروزی باواریایی ها همراه بوده است. بایرن مونیخ در این 6 دیدار توانسته 16 گل وارد دروازه حریف خود کند و تنها 3 گل از این تیم دریافت کرده است.

نکات ویژه این دیدار

در 9 بازی از 10 بازی اخیر این دو تیم که در ورزشگاه خانگی ماینتس انجام شده است، بایرن مونیخ توانسته است در هر بازی حداقل دو گل به ثمر برساند.

آخرین باری که ماینتس توانست از بایرن مونیخ امتیاز بگیرد به سال 2012 باز می گردد. بازی این دو تیم در آپریل 2012 در آلیانتس آرنا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. همچنین در نوامبر 2011 ماینتس موفق شد با نتیجه 3-2 بایرن مونیخ را در کوفیس آرنا شکست دهد.

بایرن مونیخ در 7 دیدار اخیر خود در بوندس لیگا حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ در هر 6 بازی اخیر خود مقابل ماینتس پیروز شده است.

 

پیش بینی Who Scored از نتیجه این مسابقه

 

ماینتس 0-3 بایرن مونیخ

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
googooli شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:32

پیشبینی شده سه بر صفر بایرن ؟؟؟ غرور بد ترین چیز واسه بایرنه. امیدوارم هیچ حریفی رو دست کم نگیرن که مثه بازی با اگسبورگ به مشکل میخورن

ریبرو شنبه 4 مهر 1394 ساعت 08:38

6-0 میبریم
با شش گل لوا

Shayan_SV شنبه 4 مهر 1394 ساعت 09:40

امید وارم از ترکیب مقابل دارمشتان استفاده کنه و به کیمیچ، روده، گوتزه، کومان فیکس باشن اینجوری هم واسه سه شنبه بازی کنا خسته نمیشن هم جونا فرصت خود نمای و تجربه رو به دست میارن. اگه پپ گواردیولا از همون ترکیب استفاده کرد ثابت میکنه که همش فکر نتیجه گیری به هر قیمتی نیست و آینده بایرن واسش مهمه

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 13:22

کی اومده وبلاگ این قدر به همه دیس می ده

بازی رو که میبریم فقط باید از مدیر انتقاد کنم اونم اینه که خبر ها رو دیر میذارن و از طرفداری خیلی عقب ترن.کاش یکم سرعت اطلاع رسانی بیشتر بشه ممنون.در ضمن دوستان جوگیر نشن 6 هیچ دیگه نمیشه اولا بازیکنا یکم خسته هستن در ضمن باید از همشون مثل مولر و لوا فیکس بازی نگیره چون لیگ قهرمانان بازی داریم و اون مهم تر.2 هیچ میبریم.

علیرضا شنبه 4 مهر 1394 ساعت 15:15

یه حسی بهم میگه نویر امشب می خواد به بادمون بده...‌‌
حسه دیگه این چیزا حالیش نیس

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 15:19

درسته ولی امشب نه قراره تو لیگ قهرمانان تیم شما رو به باد بده با سیو هاش

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 17:26

چی بگم مولر پنالتی خراب کرد

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 18:18

لواندوفسکی گل زد

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 18:52

بایرن مونیخ 3ماینتس 0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد