وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: انتظار یک بازی سخت را داریم؛ هنوز مربی بایرن مونیخ هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی شاگردانش مقابل ماینتس، در یک کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف به صحبت پرداخت.  

به نقل از tz ، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ روز جمعه در یک کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف از جمله بازی شاگردانش مقابل تیم ماینتس به صحبت پرداخت:

هدیه تولد برای رومنیگه:

“سه امتیاز بازی فردا، بهترین هدیه برای او خواهد بود.
 

وضعیت مصدومان:

“به نظر دکتر، وضعیت همه مصدومان خوب است و همه چیز به خوبی پیش می رود. ما با 11 یا 12 بازیکن نمی توانیم به اهداف خود برسیم. من به تمام بازیکنانم در طول فصل نیاز دارم. امیدوارم آنها هرچه سریعتر به تیم باز گردند.
 

لواندوفسکی :

“پنج گل او مانند مسابقات NBA بود، درست مثل اینکه یک بازیکن سه پرتاب سه امتیازی پشت سر هم انجام دهد! فکر نمی کنم دیگر بتوانیم در عمر خود چنین چیزی را تجربه کنیم. از او ممنون هستم و امیدوارم گل های بیشتری به ثمر برساند.
 

داگلاس کاستا و کینگزلی کومان:

“آنها بازیکنان مهم و با ارزشی برای آینده تیم هستند. آنها وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.
 

جو ورزشگاه ماینتس:

“برای هر تیم، جاهایی وجود دارد که کار برایشان سخت باشد و دوست نداشته باشند در آنجا بازی کنند. یکی از آنها برای بایرن مونیخ ، بازی مقابل ماینتس در آن استادیوم است.
 

بازی مقابل ماینتس:

“سه شنبه مقابل دینامو زاگرب، و هفته آینده مقابل دورتموند به میدان می رویم. اما اکنون کاملا بر روی ماینتس تمرکز کرده ایم.آنها بازیکنان بسیار سریعی دارند. خوب دفاع می کنند و مربی خوبی نیز دارند. آنها پویا و جنگنده هستند و در ضد حملات خطرناک ظاهر می شوند. انتظار یک بازی سخت را داریم. فرصت این را داریم که هفتمین پیروزی خود را تجربه کنیم.
 

لازم به ذکر است، که در انتهای کنفرانس خبری، از پپ گواردیولا در مورد شایعات پیشنهاد از سوی تیم ملی انگلستان ، و همچنین تمدید قرارداد با بایرن مونیخ سوال پرسیده شد. اما او تنها با گفتن : "من سر مربی بایرن مونیخ هستم!" کنفرانس خبری را ترک کرد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
پپ مربی نیست شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:37

اگه خدا بخواد اخر این فصل دیورت میشی

Führer شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:46

نمیدونم چرا سران بایرن اینقدر روی این زوم هستن! همون پارسال باید دیپورت میشد..یادش بخیر هاینکس بزرگ.دو فصل حضور داشت,هر دو فصل فینال اروپا بود.یادش بخیر.بایرن مربی مثل هاینکس میخواد.یه مربی آلمانی و با اصالت فوتبال آلمانی...

Poldi شنبه 4 مهر 1394 ساعت 07:42

پپ مربی بزرگیه و مطمئنا تیم با سیستم و استراتژی اون هماهنگ میشه امیدوارم قرارداش رو تمدید کنه

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 15:43

کسی که به رومنیگه میگه پیر سگ طرفدار بایرن نیس

میثم شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:25

پپ بهترین مربی جهانه و بایرن باشگاه فوق العاده ایه. پپ باید سالها اینجا بمونه.

حمید یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 18:38

امیدوارم هر چه سریعتر از بایرن بری گند زدی به تیم اولا فوتبال اسپانیا رو داره میاره المان و تاثیر میزاره دوما از بارسا که اومد بایرن دنبال خودش سه چهار تا بازیکن اسپانیایی اورد.پاسکاری زیاد به درد نمیخوره فقط بازی مستقیم که یوپ هاینکس بزرگ تبهر خاصی داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد