وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: افتخار می کنم که چهل سال سابقه دوستی با رومنیگه را دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نام فرانتس بکن باوئر و کارل هاینتس رومنیگه در قریب به اتفاق افتخارات بایرن مونیخ در نیم قرن اخیر به شکلی به چشم می خورد.   

امروز رومنیگه شصت ساله شد و به همین مناسبت، قیصر فوتبال آلمان متنی را برای وی در وبسایت باشگاه بایرن مونیخ به رشته تحریر در آورد که در ذیل می خوانید.

“کاله (لقب رومنیگه) عزیز. برای چهل سال است که همدیگر را می شناسیم. تو همبازی من، شاگرد من و همکار من در این باشگاه بوده ای. در سال 1974 از لیپشتات آمدی و با یک شوک فرهنگی بزرگ روبرو شدی. یک بچه بودی که به تیمی آمدی که فاتح همه چیز شده بود. تو در کنار شش قهرمان جهان بازی می کردی. از آن روز تاکنون کارنامه تو را می ستایم. تو یک مهاجم در کلاس جهانی و یک مرد در خارج از زمین بودی. حالا تو یکی از قابل احترام ترین افراد دنیای فوتبال هستی و در بالاترین راس هرم باشگاه بایرن قرار داری. می توانی به این موضوع افتخار کنی. بایرن به یک برند معتبر بین المللی تبدیل شد و این به خاطر تو بود. رویکرد تو فوق العاده است. اما مهم تر از همه افتخار می کنم که باید بگویم از روزی که زیر نظر ادو لاتک و دتمار کرامر بازی کردیم تا حالا سابقه رفاقت با تو را دارم. کاله عزیز بهترین ها را برایت از اعماق قلبم آرزو می کنم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:50

درود بر اسطوره های فوتبال آلمان..این دو بزرگوار اعتبار فوتبال آلمان هستن..البته داستان پپ رو کاری ندارم ولی بت فوتبالی من در آلمان رومنیگه و ماتئوس هستن..درود بر همه آنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد