وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

10 نکته که باید از هفته ششم بوندسلیگا بدانید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وبسایت بوندسلیگا به بررسی 10 نکته قابل توجه از هفته ششم این رقابت‌ها پرداخته است.   
1) لواندوفسکی

5 گانه جذاب روبرت لواندوفسکی مقابل وولفسبورگ به این معناست که ملی‌پوش لهستانی حالا تبدیل به یکی از بهترین مهاجم‌های تاریخ بوندسلیگا شده است و نام خود را به 5 گلزن برتر بوندسلیگا از ابتدا تا کانون برده.

2) گواردیولا و  جادوی گلرنی

نمایش نیمه دوم بایرن استثنایی بود، اما باواریایی‌ها از زمان آمدن گواردیولا در گلزنی پرکار شده‌اند. 5 گل در روز سه‌شنبه به این معنا بود که آن‌ها 300 گل در 117 بازی با مربی کاتالانی خود به ثمر رسانده‌اند. معدل 2.6 گل در هر بازی.

3) کلین شیت‌های هامبورگ ادامه دارد

پیروزی 1-0 هامبورگ مقابل اینگولشتات به این معنا بود که آن‌ها برای سومین بار پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشتند.  پس از آوریل 2007، برای اولین بار است که هامبورگ به این رکورد دست پیدا می‌کند.

4) نقطه عطف ناخواسته وردربرمن

 با شکست 2-1 وردربرمن مقابل دارمشتات آن‌ها به 2500 گل خورده در بوندسلیگا رسیدند. تنها هامبورگ گل‌های خورده بیشتر از وردربرمن دارد(2511 گل).

5) بازگشت ایبیسویچ

هوداد ایبیسویچ با پیروزی 2-0 هرتا مقابل کلن و به ثمر رساندن هر دو گل تیمش بازگشتی عالی داشت. پس از 1427 دقیقه مهاجم ملی‌پوش بوسنیایی در بوندسلیگا بازی کرد.

6) اوبامیانگ رکورد شکنی می‌کند

به مانند همبازی سابقش لواندوسکی، اوبامیانگ هم در هفته ششم رکوردی تاریخی در بوندسلیگا ثبت کرد. او تبدیل به تنها بازیکنی شد که در شش هفته آغازین بوندسلیگا در هر بازی گلزنی کرده است.

7) آغاز رویایی شوبرت

آندره شوبرت، آغازی از این بهتر نمی‌توانست در بوندسلیگا داشته باشد. او شاهد بود که شاگردانش 4-2 آوگزبورگ را شکست دادند و نامش به لیست بلندبالای مربیانی اضافه شد که با گلادباخ بازی اول خود را پیروز بوده‌اند.

8) جشن به سبک شالکه

شالکه 1600 ـمین دیدار بوندسلیگایی خود را با پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت جشن گرفت. گلزن کرشنی‌ها از سال 2014 شروعی به خوبی این فصل در بوندسلیگا نداشته‌اند.

9) اشتوتگارت راه افتاد

الکساندر زورنیگر اولین امتیازش در بوندسلیگا را با بردن هانوفر بدست آورد. این اولین بار در 9 سال اخیر است که اشتوتگارت موفق به پیروزی در خانه هانوفر می‌شود.

10) چیچاریتو نامش را ثبت کرد

هرناندز تبدیل به چهار ـمین مکزیکی شد که در بوندسلیگا گلزنی کرده است. او تک گل پیروزی بخش لورکوزن در دیدار با ماینتس را به ثمر رساند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Wüstenfuchs شنبه 4 مهر 1394 ساعت 11:34

اطلاعات جالبیه , چه خوبه هرهفته تکرارش کنین... تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد