وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد وسوسه کننده انگلیسی ها؛ گواردیولا جانشین هاجسون می شود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اتحادیه فوتبال انگلستان پیشنهادی ده میلیون پوندی به ازای هر سال به پپ گواردیولا خواهد داد.  

 

سرمربی اسپانیایی فعلی باشگاه بایرن مونیخ در آخرین سال قرارداد خود با باشگاه آلمانی، تاکنون حاضر به تمدید قرارداد نشده است.

به گزارش میرر، گزارش های زیادی وجود دارد که این مربی صاحب نام به عنوان هدف اصلی انگلستان برای جانشینی روی هاجسون پس از یورو 2018 در نظر گرفته شده است. این در حالی است که آلمانی ها امیدوارند تا گواردیولا در مونیخ ماندگار شود. روز گذشته رومنیگه گفته بود که پیشنهادی برای این مربی دارد که وی نتواند آن را رد کند.

در گذشته گواردیولا چند مرتبه به هدایت منچستر سیتی و حداقل یک بار به هدایت منچستر یونایتد مرتبط شده بود، اما این انتقال ها هرگز رخ نداد. در شرایطی که این مربی هنوز تصمیم به ماندن یا ترک آلمان نگرفته است، باید دید که آیا پیشنهاد وسوسه کننده هدایت تیم ملی انگلستان وی را وسوسه می کند یا خیر.

آینده روی هاجسون 69 ساله نیز به طریقی دیگر غیر شفاف است. در شرایطی که این مربی مایل به ادامه سرمربیگری در تیم ملی کشورش است، تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. اخیرا مارتین گلن مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلستان گفته بود که قرارداد سرمربی سابق لیورپول و اینتر پس از یورو تمدید نخواهد شد.

از پاول پاردیو و گری نویل به عنوان سایر گزینه های جانشینی هاجسون یاد می شود. قرارداد هاجسون تا پایان یورو 2018 با اتحادیه فوتبال انگلستان اعتبار دارد.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
پپ مربی نیست شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:34

می شو د می شود

Führer شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:51

خدایا شر این کی کم میشه!

جلال(نءو نازی) شنبه 4 مهر 1394 ساعت 07:52

مطمءنا در انگلیس هم موفق نخواهد بود...اول اینکه بازیکنان دلخواه پپ در انگلیس یافت ،می، نشود
ثانیا،ساختار فوتبال انگلستان با فوتبال مالکانه کاملا غریبه است...تنها تیمی هم که تو انگلستان میاد فوتبال مالکانه میکنه آرسنال هستش که اون هم به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی پر تعداد و نه انگلیسی هستش...
پپ،تمام شد...

Wüstenfuchs شنبه 4 مهر 1394 ساعت 11:40

اوه اوه جمع رئالی ها جمع ه ... برنگرده بارسا فقط!

بارون سرخ شنبه 4 مهر 1394 ساعت 12:50

ترسو تر از این حرفاست .پپ فقط دنبال تیمهایی میگرده که بدون مربی هم قهرمان میشن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد