وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکوردهایی که لواندوفسکی در دیدار مقابل ولفسبورگ به ثبت رساند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی با پنج گلی که در دیدار بایرن مونیخ در مقابل ولفسبورگ به ثمر رساند، نامش را در تاریخ بوندسلیگا جاودانه کرد.  

در جریان دیدار شب گذشته بایرن مونیخ در مقابل ولفسبورگ، روبرت لواندوفسکی موفق شد پنج بار دروازه مهمان را باز کند، تا زمینه ساز سه امتیاز حساس برای باواریا در بوندسلیگا شود.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ موفق شد طی 8 دقیقه و 59 ثانیه، 5 بار در دقایق 51، 52، 55، 57 و 60 دروازه ولفسبورگ را بگشاید تا چند رکورد بیادماندنی به نام خود ثبت نماید.

رکوردهایی که لواندوفسکی در دیدار مقابل ولفسبورگ به نام خود ثبت کرد، بدین شرح است:

- سه گل ابتدایی وی طی 3 دقیقه و 22 ثانیه ثبت شد، تا لواندوفسکی سریعترین هتریک تاریخ بوندسلیگا را به نام خود ثبت نماید. میشاییل تونیس مهاجم سابق دویسبورگ در سال 1991 موفق شده بود طی 6 دقیقه، سه بار دروازه اولیور کان دروازه بان کارلسروهه را باز نماید. وی که رکورددار قبلی هتریک بوندسلیگا بوددر صفحه توییترش با تبریک به لواندوفسکی نوشت: "تو شایسته این عنوان بودی."

- چهار گل ابتدایی لواندوفسکی در 5 دقیقه و 42 ثانیه به ثبت رسید تا لواندوفسکی رکورددار سریعترین چهار گل به ثمر رسیده در تاریخ بوندسلیگا شود.

- پنج گل لواندوفسکی در 8 دقیقه و 59 ثانیه نیز رکورد سریعترین پنج گل تاریخ بوندسلیگا توسط یک بازیکن را شکست.

- لواندوفسکی اولین بازیکن تعویضی تاریخ بوندسلیگاست که موفق به زدن 5 گل در یک مسابقه می شود.

- این برای اولین بار طی 24 سال اخیر بود که یک بازیکن 5 گل در یک مسابقه بوندسلیگا به ثمر می رساند. میشاییل تونیس آخرین بازیکنی بود که به این مهم دست یافته بود.

- اگر بازیکنان ولفسبورگ در دقیقه 69 ضربه لواندوفسکی را از روی خط دروازه برگشت نمی دادند، وی می توانست با رکورد دیتر مولر که در سال 1977 شش بار در یک مسابقه بوندسلیگا گلزنی کرده بود، برابری کند.

- این اولین هتریک لواندوفسکی در بایرن مونیخ بود.

- این بازی تداعی کننده آوریل 2013 بود که لواندوفسکی در یک مسابقه موفق شد چهار بار برای بروسیا دورتموند در مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نماید.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا اشتایگر پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 09:19

رکورد سه چهار و پنج گلش رکورد جهانی است نه فقط بوندسلیگایی

روبن پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 12:42

باخت 4 - 1 بارسلونا برابر سلتا دویگو را به تمام هواداران بایرن تبریک می گویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد