وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماگات: دورتموند نمیتواند مانع قهرمانی بایرن شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بروسیا دورتموند در فصل جاری، یک بار دیگر به جدی ترین رقیب بایرن مونیخ در راه کسب عنوان قهرمانی تبدیل شده است.    
دورتموند سال های 2011 و 2012 موفق شد عنوان قهرمانی بوندسلیگا را تصاحب کند اما بایرنی ها در سه فصل اخیر موفق شده اند عناوین قهرمانی را درو کرده و دورتموند را پشت سر بگذارند. زردپوشان پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نه چندان خوب، امسال یک بار دیگر به جدی ترین رقیب بایرن تبدیل شده اند.آنها هر 5 مسابقه ابتدای فصل خود را برده اند و با یک بازی کمتر، پشت سر بایرن قرار دارند.

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن، در گفتگو با بیلد و در مورد شانس دورتموند برای قهرمانی در این فصل گفت:" خیر؛ دورتموند نمی تواند امسال قهرمان آلمان شود. آنها به سختی بتوانند مانع قهرمانی بایرن شوند. نمی توان جلوی این بایرن ایستادگی کرد. به عقیده من، بایرن تا 10 سال دیگر نیز بر بوندسلیگا حکمرانی کرده و قهرمانی را از آن خود خواهد کرد."
سرمربی سابق مونیخی ها همچنین احساس می کند که گوتزه در حال عادت کردن به شرایط است:

“به نظرم گوتزه پس از انتقال از دورتموند به بایرن مونیخ دست کم گرفته می شود. بایرن باشگاه متفاوتی نسبت به دورتموند است. بازیکنان زیادی با مشکل مطرح شدن در ترکیب بایرن روبرو می شوند. فکر می کنم کار برای گوتزه دو برابر سخت است چون او در دورتموند بازیکن محوری بود اما در بایرن تنها یکی از ستاره های تیم است. او گل قهرمانی در جام جهانی را به ثمر رساند اما کار خاصی در سایر بازی ها انجام نداده است. او شباهتی به بازیکنی همه کاره ای که در دورتموند بود، ندارد. اما احساس می کنم که در حال عادت به شرایط بایرن است و این باعث می شود به بهترین روز هایش باز گردد.
 

منبع1 منبع2

نظرات 1 + ارسال نظر
ریبرو پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 11:36

ماگات من هر وقت تو رو میبینم یاد بدبختی های بایرن میفتم
تو اون زمان ریدی به بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد