وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته ششم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وولفسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.     

پپ گواردیولا:

هرگز چیزی شبیه به این را تجربه نکرده بودم نه به عنوان مربی و نه به عنوان بازیکن. پنج گل در 9 دقیقه. خیلی برای روبرت خوشحالم. ما برای 45 دقیقه اصلا خوب بازی نکردیم و بعد از آن در نه دقیقه پنج گل به ثمر رساندیم، این غیر قابل توصیف است.

روبرت لواندوفسکی:

هیچگونه نظری در مورد این هت تریک سریعم ندارم. زدن چهار گل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بزرگترین اتفاق زندگی من بود ولی به ثمر رساندن پنج گل در بازی دیشب هم  بدین معناست که اتفاق بزرگ دیگری در زندگی ورزشی ام رخ داده است.
 

فیلیپ لام:

او در بین دو نیمه به زمین آمد و فوق العاده بود. عملکرد او دیوانه کننده بود. او دو شانس دیگر هم داشت و می توانست با هفت گل به خانه برود.
 

جروم بواتنگ:

لوا یکی از بهترین مهاجمان دنیا است و خوشحالم که در تیم من حضور دارد. سخت است که بتوانید مقابل چنین مهاجمی دفاع کنید، اما در تمرینات رقابت خوبی  داریم.

کارل هاینس رومنیگه:

روبرت ما را حسابی روی غلتک انداخت. او مثل "گرد مولر" به موقع آنجایی بود که باید باشد و از هر فرصتی که بدست آورد استفاده کرد. حقش بود گل ششم را هم بزند، چرا که فکر نمی‌کنم تا به حال کسی دو هت‌تریک در یک بازی کرده باشد.

دیتر هکینگ (سرمربی وولفسبورگ):

کیفیت هایی که آن ها روی گل ها نشان دادند، حتی با وجود شانسی که دخیل بود، هرگز نباید رخ می داد. نیمه اول خوب بودیم و توانستیم بایرن را از دروازه خودی دور نگاه داریم. به گل هم رسیدیم اما بد شانس بودیم که ضربه گیلاووگی به تیرک خورد. اتفاقی که پس از آن رخ داد غیر قابل توضیح بود. اما باید گفت دریافت پنج گل در نه دقیقه غیر قابل پذیرش است. نباید بلافاصله پس از گل اول، گل دوم را دریافت می کردیم. پس از آن کاملا از هم پاشیدیم. بایرن از این فرصت استفاده کرد و به گل های بعدی رسید. با کیفیتی که آن ها ارائه دادند، باید شکست به این شکل را بپذیریم. حتی اگر نیمه اول خوبی داشته باشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ایرانیان پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 02:21

سلام و درود دوستان,من بازیهای شواینی رو هم دنبال میکنم,بنظرم خیلی زود نقش مدیر مرکز زمین رو بدست گرفته,نویدبخش رییس آماده ای برای یورو 2016 هست.مرحبا رییس.

حمید پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:29

دلم خنک شد پنج تا گل زد لوا.تا تو باشی دیگه واسه بایرم کوری نخونی.زنده باد بایرن

عشق یعنی آلمان پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 16:28

سلام من امسال شالکه رو هم دوست دارم هافبک هاش همه آلمانی زیر ۲۳ سالن دورتموندهم دفاعاش همه جونن ایکاش امثال چند پدیده جون واسه یورو وجام جهانی بعدی کشف بشن فقط مونده ستاره های آلمانی بایرن خودشون و ثابت کنن

ribery پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 18:57

بایرن با این نتیجه جواب برد 4-1 فصل پیش دورتموند رو کف ذدستش گذاشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد