وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ؛ از حضور در هتل تیم بایرن مونیخ تا یادگیری زبان انگلیسی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلوپ سرمربی سابق دورتموند آخر هفته را در همان هتلی گذراند که بازیکنان بایرن مونیخ حضور داشتند.   

به گزارش بیلد، کلوپ به باشگاه بایرن مونیخ و به عنوان جانشین احتمالی پپ گواردیولا نسبت داده شده است اما حضور او در همان هتلی که بایرنی ها حضور داشتند، خبر از احتمال قرارداد نمی داد. اینطور گزارش شده که حضور وی در فرانکفورت به یک مسئله اسپانسرینگ مربوط است و حالا وی به همراه همسرش اولا برای تعطیلات در راه فرانسه هستند.

صحبت های او در رویداد مربوطه احتمال باقی ماندن وی در آلمان را کاهش داد. او گفت که در تلاش است تا مهارت های زبان خود را بهبود ببخشد. او به اینکه کدام زبان را بهبود می بخشد اشاره نکرد اما پیش تر گفته بود که در زمینه زبان انگلیسی وضعیت خوبی ندارد.

او در مورد باشگاه بعدی اش گفت:

“ هنوز در مورد شروع دوباره کار تصمیم نگرفته ام. برای همیشه فوتبال را کنار نگذاشته ام. می دانم که روزی با سایر باشگاه ها صحبت خواهم کرد. اگر احساس کنم که پیشنهاد مناسبی از راه رسیده، تصمیم خواهم گرفت. ریلکس هستم. باشگاه بعدی من الزاما باشگاهی بسیار بزرگ نیست اما اگر اینطور هم باشد خوب است. ممکن است به تیمی که برای قهرمانی می جنگد بروم یا به تیمی که در تلاش است به این عرصه قدم بگذارد.

هواداران لیورپول کلوپ را می خواهند و وی هر بار با مصاحبه هایش به این ایده دامن می زند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر مونیخی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 00:44

جواب ابلهان خاموشیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد