وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار دارمشتات - بایرن مونیخ

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دارمشتات - بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندسلیگا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 18:00

نظرات 2 + ارسال نظر
googooli جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:39

هوفنهایمو که بایرن بردش ایشالا دارمشتادو هم ببره. تیترو بکنید دارمشتاد. هوفنهایم نوشته شده ممنون

سعید شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:30

مهدی تورو جان ماد رت ایمیلمو برگردون ، یعنی واقعا نمیترسی پلیس فتا داره پیگیریت میکنه؟؟؟؟و تا 72ساعت آینده باید بیای دادگستری جواب پس بدی؟؟؟به خدا اگه بگیرمت زندت نمیذارم، حالا خواهی دید مگر اینکه بگی پسورد ایمیلمو چی گذاشتی اونوقت منم بیخیالت میشم.من آدم سمج و با پشتکاری هستم و تا به حال هر کاری رو که اراده کردم انجام دادم، دو بارم تا حالا از این مزاحمای اینترنتی مثل تورو گیر انداختم اونا از تو هم گنده تر و سرسخت تر بودن ولی من با پشتکار و نبوغم تونستم محل زندگیشونم پیدا کنم و تحویل کلانتری دادمشون پس فکر نکن میتونی از دست من قسر در بری ، هر کسی رو که بتونی دور بزنی من یکی رو نمیتونی دور بزنی ، صبر کن چند ساعت دیگه که اومدی کلانتری و از نزدیک و خفتتو گرفتم میفهمی با کی در افتادی ، من بهت مهلت دادم که در قالب یه کامنت بگی پسوردم چیه؟، زیز همین کامنت بگو پسوردم چیه وگرنه میدونی چی میشه، الان دوروزه ازت شکایت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد