وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت ال کلاسیکوى آلمانى!

دورتموند با چهار بازى و کسب چهار پیروزى مى تواند بار دیگر به حریفى واقعى براى بایرن مونیخ بدل گردد و رقابتى شدید بین این دو تیم به نفع و مزیتى بزرگ براى بوندسلیگا تمام خواهد شد.  

دورتموند با هدایت توماس توخل سرمربى جوان خود در فصل جدید از رقابت هاى بوندسلیگا تیمى هماهنگ، جذاب و رقابتى نشان داده و هواداران دورتموند و حتى بوندسلیگا نسبت به بازگشت دوباره این تیم به عنوان رقیب اصلى بایرن مونیخ و همچنین ال کلاسیکوى آلمانى امیدوار شده اند و مى توانند رویاى قهرمانى تیمى به جزء بایرن مونیخ در بوندسلیگا را در ذهن خود پرورش دهند.

بازگشت مقتدارنه دورتموند مى تواند به مزیتى بزرگ براى بوندسلیگا بدل گردد و این تیم با کسب چهار پیروزى از چهار بازى ابتداى فصل و به ثمر رساندن میانگین چهار گل در هر بازى اولین قدم ها در این زمینه را بسیار محکم برداشته است. عملکرد فوق العاده توماس توخل سرمربى جدید تیم همچنین به صورت واضحى به اثبات رسانده که تغییر در راس کادر مربى گرى دورتموند بعد از حضور هفت ساله یورگن کلوپ تا چه حد لازم و ضرورى بوده و افکار و ایده هاى این سرمربى جوان همانند خونى تازه و طراوت بخش در رگ هاى دورتموند جارى شده است. توماس توخل با کسب نه پیروزى در نه بازى متوالى ابتداى فصل همچنین نشان داده که همچنان کادر تیم دورتموند از پتانسیل بالایى برخوردار بوده و مى توان به آینده این تیم بسیار امیدوار بود.

بایرن مونیخ اما از سویى دیگر در آخرین دیدار خود تا حدودى متزلزل نشان داده و براى پیروزى خانگى مقابل آوگزبورگ به یک پنالتى مشکوک نیاز داشته است، در حقیقت اگر توماس مولر در دقایق پایانى بازى شانسى براى باز نمودن دروازه حریف از روى ضربه پنالتى پیدا نمى نمود، در حال حاضر دورتموند با دو امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ به تنهایى صدر جدول بوندسلیگا را از آن خود کرده بود، هر چند هم اکنون نیز چنین اتفاقى براى دورتموند با برخوردارى از تفاضل گل بهتر رخ داده است. پرسشى که حال مطرح مى شود این است که به چه دلیل برگزار کنندگان بوندسلیگا براى بایرن مونیخ در همین ابتداى فصل فرش قرمز را پهن نموده و در چهار بازى ابتداى فصل، سه بازى خانگى براى این تیم در نظر گرفته اند و به این ترتیب پیش بینى چهار پیروزى متوالى در ابتداى فصل براى تیم پپ گواردیولا را آسان نموده بودند.

از سویى دیگر براى مونیخى ها مزیتى بزرگ دیگر نیز در نظر گرفته شده است، چون این مدافع عنوان قهرمانى بوندسلیگا تا هفته هشتم این رقابت ها با سه رقیب اصلى داخلى خود به نام هاى دورتموند، وولفسبورگ و بایرلورکوزن در استادیوم خانگى آلیانس آره نا روبرو خواهد شد که البته بازى مقابل بایرلورکوزن را مونیخى ها به نفع خود خاتمه داده اند. با توجه به نتایج و تجربیات چند فصل اخیر مى توان به این نتیجه رسید که شرایط لازم و تعیین کننده براى فتح بوندسلیگا در همین هفته هاى اول رخ مى دهد و مزیت یاد شده براى مونیخى از این منظر از اهمیت خاصى برخوردار مى گردد. با این تفاسیر اینکه بوندسلیگا و هواداران فوتبال آلمان مى توانند تا حدودى نسبت به هیجان انگیز بودن این رقابت ها امیدوار باشند، تنها مدیون دورتموند احیا شده خواهد بود.

به قلم Michael Horeni از وب سایت روزنامه آلمانى Frankfurter Allgemiene

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
پپ مربی نیست جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:42

شبکه ورزش وشبکه3 دیگه شورشو دراوردن بازی دورتموند ولورکوزن را پخش نمیکنند اون وقت بازیهای اشغالی رو پخش میکنند یعنی واقعا خودشون شعور وفهم فوتبالی ندارن و حساسیت این بازی را نمی فهمن؟
این قطریها که شبکه های ترک را هم ازمون گرفتند پارسال هم که دبی اسپرتها را گرفته بودن

جلال(نءو نازی) شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 02:03

اگه میخواهید عیار بایرن رو برای این فصل بسنجید،مقابل دورتموند و ولفسبورگ فرصت خوبیه برای بایرن که نشون بده امسال تا کجا میتونه پیش بره...
البته تا حدودی و نه کامل،چون این 2تا تیم،تیمهای کاملتری نسبت به سایر تیمهایی که بایرن باهاشون بازی کرد هستند...
دورتموند واقعا سختکوشی و قدرت و جذابیت رو با هم داره...

هانس اولریخ رودل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 02:07

توی ورزش 3 یه ویدئو گذاشتن به نام"حرکت نمایشی عجیب مولر به تقلید از رونالدو"
حالا حرکته چی بود یه ÷ا عوض کردن ساده

دیگه حالم داره بهم میخوره از این همه بشعوری

ح.ر.واقف یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 11:36

این فصل هم بایرن بازیکنهای خوبشو نداره( ریبری,روبن,بادشتوبر, مارتینز,بن عطیه) که اگه اینها به مرز آمادگی برسند باور کنید هیچ حریفی جلودار بایرن نخواهد بود. اگه اینها بودند و بایرن با نفرات اصلیش جلوی دورتموند و وولفسبورگ بازی میکرد عیار واقعیش مشخص میشد و گواردیولا هم بهانه ای نداشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد