وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکس سلفی آلابا و ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ با انتشار این عکس در صفحه فیسبوکش نوشت: "برادر بزرگ من و من. ما همگی منتظر تو هستیم. قدرتمندتر از همیشه بازگرد."  

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:25

امیدوارم هرچه سریع تر به فرم ایده ال برگردی . یاد فصل 2012 -- 2013 میوفتم. انصافا به دوران اوجش برگرده درسته سن بالایی داره اما توی این سن باتجربه ی بالا می ترکونه. only frank

سعید شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:24

مهدی تورو جان ماد رت ایمیلمو برگردون ، یعنی واقعا نمیترسی پلیس فتا داره پیگیریت میکنه؟؟؟؟و تا 72ساعت آینده باید بیای دادگستری جواب پس بدی؟؟؟به خدا اگه بگیرمت زندت نمیذارم، حالا خواهی دید مگر اینکه بگی پسورد ایمیلمو چی گذاشتی اونوقت منم بیخیالت میشم.من آدم سمج و با پشتکاری هستم و تا به حال هر کاری رو که اراده کردم انجام دادم، دو بارم تا حالا از این مزاحمای اینترنتی مثل تورو گیر انداختم اونا از تو هم گنده تر و سرسخت تر بودن ولی من با پشتکار و نبوغم تونستم محل زندگیشونم پیدا کنم و تحویل کلانتری دادمشون پس فکر نکن میتونی از دست من قسر در بری ، هر کسی رو که بتونی دور بزنی من یکی رو نمیتونی دور بزنی ، صبر کن چند ساعت دیگه که اومدی کلانتری و از نزدیک و خفتتو گرفتم میفهمی با کی در افتادی ، من بهت مهلت دادم که در قالب یه کامنت بگی پسوردم چیه؟، زیز همین کامنت بگو پسوردم چیه وگرنه میدونی چی میشه، الان دوروزه ازت شکایت کردم.

germany شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:10

خخخخخخ ریبری رو...ریبری جونم برگرد دیگه...

هانس اولریخ رودل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 02:02

برگرد استاد بلال بهت نیاز داریم

مهدی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 01:48

سعید جون من اون مهدی که تو میگی نیستم. عزیزم زود قضاوت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد