وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا به تیم ملی برزیل دعوت می شود

رافینیا به تیم ملی برزیل دعوت می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع راست بایرن مونیخ سرانجام به تیم ملی کشورش فراخوانده خواهد شد.  

به نقل از اشپورت آینس، مدافع برزیلی بایرن مونیخ سرانجام نظر دونگا برای بازی در تیم ملی کشورش را جلب کرده است و این بازیکن در اردوی آینده این تیم شرکت خواهد کرد. تیم ملی برزیل در دور اول رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روز 8 اکتبر به مصاف شیلی خواهد رفت و پس از آن در 13 اکتبر به مصاف ونزوئلا می رود. 

کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل نام رافینیا را در لیست اولیه برای این بازی ها قرار داده است. در کنار رافینیا از دیگر بازیکنان دعوت شده بوندس لیگا برای اردوی آینده تیم ملی برزیل می توان به لوئیز گوستاوو و داگلاس کوستا اشاره کرد.

در رقابت های منطقه امریکای لاتین برای راه یابی به جام جهانی 2018 روسیه، چهار تیم برتر به صورت مستقیم راهی این رقابت های خواهند شد و تیم پنجم در به مرحله پلی آف خواهد رفت.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
germany جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 02:16

خیل خوب خیالم راحت شد که واسه المان بازی نمیکنه..

milad جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 03:39

خیلی خرن

lahm شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:58

با این که که یک بایرنی ام با این که همیشه اسطوره ام کاپیتان لام با اخلاق بوده ولی خوبه که رافینیا تو دفاع راست بازی میکنه اگه لام با توچه به سنش بازی میکرد با توجه به اینکه سرعت و استقامت سابق رو نداره نقطه ضعف تیم میشد اما رافا با سرعت و توپ گیریش دفاع راست رو خوب جمع میکنه گرچه در حد لام در اوجش نبود اما خوب کار میکنه و دفاع راستمون جمعه حیفه وایزر که رفت که اگه بود جانشین لام میشد.

Führer شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:33

این برزیلیای هفت تایی حال میده نتونن بیان جام جهانی که رکورد بودنشون خدشه دار بشه! البته تیم محبوب ما به دلیل جنک و شرایط نامساعد ناشی از جنگ دوبار کمتر از این هفتایی ها در جام بوده ولی آمارش خیلی بهتر از این هفت تایی هاست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد