وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شکایت بایرن مونیخ به یوفا و پلیس یونان به خاطر برخورد خشن با هواداران این باشگاه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از بازی المپیاکوس و بایرن مونیخ، گروهی از هواداران مونیخی با خشونت پلیس مواجه شدند و تعدادی از آنها آسیب دیدند. باشگاه بایرن مونیخ در حال پیگیری قانونی این اتفاق است.  

درست پیش از آغاز بازی المپیاکوس و بایرن مونیخ در شهر پیره یونان، پلیس این کشور با گروهی از هواداران باشگاه بایرن مونیخ با خشونت برخورد کرد و آنها را کتک زد. گفته می شود تعدادی از هواداران بایرن مونیخ، هواداران المپیاکوس را در ورزشگاه کارایسکاکیس با گفتن کلماتی تحریک کردند و پس از آن با واکنش شدید پلیس روبرو شدند.

به گزارش Sport1 برخی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به این اتفاق عکس العمل نشان داده اند. ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ یکی از کسانی است که در باره این اتفاق اظهار نظر کرده است:

“تصاویر این اتفاق نا خوشایند بود. مهمترین چیز این است که که اتفاق بدتری نیافتاده است. ما بدون شک در این مورد با کسانی که مسئول پیگیری این گونه قضایا هستند صحبت می کنیم.
 

از طرفی رایموند آومان، دروازه بان سابق و مسئول بخش هواداران باشگاه بایرن مونیخ، خبر از پیگیری قانونی و شکایت به یوفا داده است:

“پلیس یونان با خشونت با هواداران ما برخورد کرد و تعدادی از آنها مجروح شدند. همه هوادارانی که در این اتفاق آسیب دیده بودند از بیمارستان مرخص شده اند. ما در حال پیگیری این قضیه از طریق یوفا هستیم و شکایتی را علیه پلیس مطرح می کنیم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 01:53

وحشیا ادم باشین تیمتون باخته اروم

پپ مربی نیست جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 07:35

کشور یونان از نظر اقتصادی تو وضعیت بدیه ومدام از المان انتظار وامهای سنگین وکمک داره المان هم بهشون حال نمیده بخاطر همین زورشون میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد