وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر المپیاکوس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 3 گل از سد المپیاکوس یونان گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 


پپ گواردیولا:

اولین بازی در مرحله گروهی هیچگاه آسان نیست و همچنین المپیاکوس نیز در شش بازی آخر خانگی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده بود، اما ما توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و برابر تیمی که هیچوقت آسان شکست نمی خورد، به پیروزی برسیم. این پیروزی بیشتر از هر چیزی به بازیکنانم تعلق داشت، هر چند که تازه گام اول را پشت سر گزاشتیم و راه طولانی در برابر مان باقی مانده است. ماریو گوتزه را خیلی دوست دارم، او بازیکن با کیفیتی است. کیفیت بسیار بالایی دارد و خوش فکر است. ولی من روبرت لواندوفسکی و توماس مولر را هم دارم. می‌دانم که از اینکه فیکس نیست ناراحت است ولی به او کمک خواهم کرد

فیلیپ لام:

ما به تیم حریف فرصت هیچگونه حمله‌ای را ندادیم و کنترل توپ بسیار ‏موفق بودیم. حتی در خط دفاعی ما هم امشب تفکرات هجومی حاکم بود‎.‎‏‏

توماس مولر:

امشب در فشار آوردن به دروازه حریف کار سختی داشتیم چرا که بازیکنان المپیاکوس در خط دفاعی بسیار فشرده ‏کار می‌کردند. هرچه باشد این تیم یک حریف معمولی نبود، بلکه تیمی بود که در شش بازی گذشته خود در خانه (از جمله مقابل اتلتیکو مادرید، ‏یوونتوس، و منچستریونایتد) پیروز میدان شده بود. من روی گل اولی که زدم احتمالا الهه یونانی شانس کمکم کرد! چرا که واقعا قصد من ‏چارچوب دروازه حریف نبود، حتی اعتراف میکنم که موقع ضربه زدن کمی هم سر خوردم؛ ولی در نهایت رد توپ را که در هوا دنبال می‌کردم ‏دیدم که وارد دروازه شد‎.‎‏ از بودن ماریو (گوتزه) در تیممان خوشحالم. حضور او برای ما اهمیت بسیاری دارد، چرا که یک فوتبالیست ‏عالی و یک انسان دوست‌داشتنی است‎.‎‏

ماریو گوتزه:

3 امتیاز مقابل تیمی قدرتمند، بنابراین می‌توانیم خوشحال باشیم. مولر گل بسیار زیبایی به ثمر رساند.

داوید آلابا:

ما می دانستیم که باید در برابر حریفی بازی کنیم که در کارهای دفاعی بسیار قدرتمند است، پس ما باید با حوصله کار می کردیم. بازی در اینجا ساده نیست. ما باید بازی سازی و حمله را از دفاع شروع می کردیم که من فکر می کنم این کار را به خوبی انجام دادیم.

فرانتس بکن باوئر:

بازیکن ایستا به قدر کافی داریم. دیگر به امثال این بازیکنان در بایرن احتیاج نداریم. این ویژگی نیست که ما در بایرن از ویدال انتظارش را داشته باشیم. او بطور قطع می‌تواند بهتر بازی کند. در فوتبال شما می‌توانی پاس اشتباه بدهی و در نبردهای تن به تن هم بازنده شوی اما باید در زمین حضور موثر داشته باشی.

نظرات 13 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:13

آفرین پپ هوای گوتزه رو بیشتر داشته باش.
و آفرین به مولر برای صداقتش

muller پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:22

امسال سه گانه مال خودمونه نه رئال و نه بارسا نمیتونن جلومون رو بگیرن خیالتون راحت امسال سه همه ی جام ها در دست کاپیتان لام خواهد بود بدون شک
فقط mia san mia

muller پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:54

آقایون منتظر بازی بایر و آرسنال باشین که یه بار دیگه این انگلیسی ها رو مغلوب کنیم یه کم بخندیم.

بایرن پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:35 http://bayern blogsky

امسال سه گانه مال خودمونه رئال با بارسا امسال ضعیفن

نه رئال، نه بارسا، فقط بایرن پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 17:16

صداقت مولر واقعا آدمو تحت تاثیر قرار میده.

پارسا مونیخ پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 20:02

رئال هیچی نیست بارسا هیچی نیست اما بایرن همه چی هست در کل رئال از بارسا قوی تره امسال اما از ♥♥♥♥بایرن♡♡♡♡ نه

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 21:12

این بایرن جلوی تیمهای کمی بهتر از المپیاکوس قطعا مشکل خواهد داشت...زمان همع چیز رو مشخص میکنه...

پوریا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 22:07

مولر عالی بودی و مرسی از صداقتت

germany پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 22:27

ای جان مولر صداقتت تو حلق بدخواهات...خداییش خیلی گل عجیبی زد من چند دقیقه مات و مبهوت مونده بودم...تو طرفداری طرفدارای رئال و بارسا خیلی بهش گیر دادن....

مهدی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 07:32

بچه ها گلی که که بارسا خوردو دیدین از وسط زمین گل خرد که بعضیا میگن دروازه بان بارسا بهتر از نویر چرا من اسم دروازه بان بارسارو نمیارم چون حالم از ش بهم میخوره

سعید جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 13:29

مهدی ، تورو جان خودت اون ایمیل منو که هک کردی رو پس بده، به یه سختی ای ساختمش ، اون ایمیل کاری منه ،پس جان ما درت پسوردشو بگو وگرنه ظرف 72ساعت آینده پلیس فتا پیدات میکنه، میل خودت چون پلیس فتا رو خبر کردم خودتم میدونی که شکارشون کسانی مثل تو ان که ایمیل و برنامه های مردومو هک میکنن،پس تا توسط پلیس فتا پیدا نشدی و به حراست و کلانتری احضار نشدی بگو اون پسورد جدیدی که برای ایمیلم گذاشتی چیه؟؟؟ اول اسم ایمیلمم مکس من بود، اسمم هم اریک جکسون گذاشته بودم.تو فقط پسوردو بگو

سعید جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 13:32

اون ایمیل مال شرکتمونه ، شرکت تولیدات سخت افزاری ، نرم افزاری

هانس اولریخ رودل جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:12

من که امسال به تیم امیدوارم ایشالا هم امسال هم سال دیگه قهرمان شیم که رکوردم بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد