وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر:دوست دارم گواردیولا در بایرن بماند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قیصر فوتبال آلمان ابراز امیدواری کرد که پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.  

فرانتس بکن‌باوئر ، رئیس افتخاری بایرن، در مصاحبه با "بیلد سایتونگ" درمورد وضعیت اخیر باواریایی‌ها گفت:" نکته‌ای که بسیار مثبت به نظر می‌رسد متنوع‌تر شدن ترکیب تیم در قیاس با فصل گذشته است. آمدن داگلاس کاستا و آرتور ویدال اتفاق خیلی خوبی بود که البته این آخری تنها مشکلش این است که باید روی منظم شدنش بیشتر کار کند.
آرزو می‌کنم آرین روبن و فرانک ریبری هم به زودی به میادین بازگردند. امیدوارم بایرن با این مهره‌ها این مسیر رو به رشد را تداوم بخشد، چه گواردیولا باشد چه نباشد. او هنوز تکلیف آینده‌اش را معلوم نکرده است اما من مسلما دلم می‌خواهد که او بیشتر بماند. و اما ماریو گوتزه، او این روزها فقط در تیم ملی نیست که می‌درخشد؛ خودم چندی پیش به او گفتم باید در بایرن هم خودت را ثابت کنی. حالا می‌بینیم که او دارد این کار را می‌کند. از ماندنش در مونیخ خوشحالم."
او درمورد اهمیت جدی گرفتن دورتموند به عنوان رقیب تصاحب صدر جدول نیز گفت:" دورتموندی‌ها دوباره مثل سال‌های قهرمانی‌شان به بازی سرعتی و متغیر بازگشته‌اند. این بروسیا پتانسیل آن را دارد که تا لحظه پایان برای کسب عنوان قهرمانی با بایرن رقابت کند."
از بکن‌بائر درمورد کمین کردن لیگ برتر انگلیس بر سر راه ستاره‌های جهان هم سوال شد که وی پاسخ داد:" درمورد کیفیت بوندسلیگا هیچ جای نگرانی وجود ندارد. درست است که لیگ جزیره با حرص و ولع و بی‌حساب و کتاب در حال ولخرجی است اما توجه کنید که مسی، رونالدو، ابراهیموویچ و توماس مولر که بهترین‌های فوتبال جهانند، هیچ کدام به انگلیس نرفتند. ما در آلمان کماکان فوتبالیست‌های بی‌نظیری داریم."

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
Wüs╬enfuchs پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:19

نظر اوتمار هیتسفیلد هم به نظر ایشان نزدیکتر است...

راستی نظر لوتار ماتئوس هم همینه " پپ انتخاب درستی برای بایرن است"

https://de.sports.yahoo.com/news/pep-ist-der-richtige-f%C3%BCr-die-bayern-085429668.html

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:33

اینم یکی به میخ میزنه یکی به نعل...قبل جام جهانی میگفت آلمان تیم جووونیه و در قواره قهرمانی نیست اما بعد قهرمانی میگفت به کار یواخیم لو و شاگردانش احترام میزاره...خیلی خوبه آدم تو هر جایگاهی هست ثبات شخصیت و ثبات رفتاری داشته باشه...
هیچوقت پیش بینی به نفع تیم ملی آلمان یا تیمهای آلمانی نمیکنه حتی در زمانیکه به وضوح آلمانها بهترند واسه اینکه فکر میکنه باید جایی برای فرار رو به جلو گذاشت...

مهدی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 03:36

دیدن بکن بائر گفت دیگه

Poldi پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 09:38

منتقدای پپ شنیدن قیصر آلمان چی گفت؟ واقعا یعنی بعضی ها از بکن باوئر هم بیشتر ب تیم نزدیکند ک اینطوری مخالف پپ هستند؟

farid 10 پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 11:21

چرا از پپ متنفرید بعضی هاتون???
ما که هیچ حداقل خودتونو قانع کنید چرا متنفرید?وقتی قیصر و بالاک و فیلیپ لام و ... همه از پپ راضی و دوسشون دارن به اونا هم ی وصله هایی میچسبونین.

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 12:18

آهان،چون قیصر و فلان و فلان ازش راضی اند همه راضی باشیم...اما اولی کان،افنبرگ،ماتیوس،هامان،هیتزفلد،ماگات و خیلیهای دیگه مثه طرفداران بایرن تو آلمان و هو کردن جلسه معارفه پیش فصل که تماشاگران توی ورزشگاه و مردم عادی مخالفشن اشکال نداره،چون فقط بکن باءر یکی به میخ یکی به نعل درست میگه...
بکن باءر این حرفو میزنه که اگه پپ رفت یه جای دیگه و موفق شد که من قول میدم که جای دیگه نمیتونه موفق باشه،بکن باءر بگه من قبلا گفته بودم که پپ مربی خوبیه و باید تو بایرن می موند...
قیصر با سیاسی حرف میزنه که همیشه راه توجیه برای خودش بزاره...

hamid پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 12:44

مثل اینکه بعضی دوستان بیشتر از قیصر فوتبال آلمان میفهمن یا اینکه بیشتر از اون دلشون واسه بایرن میسوزه خداروشکر که قیصر خودش گفته میخواد پپ بمونه ما هم که نگفتیم اگه ما میگفتیم به بارسلونا دوستی متهم میشدیم . منم معتقدم که اگه پپ تو این فصل موفق بشه باید بمونه دو فصل قبل مصدومیت نذاشت ولی این فصل هیچ بهانه ای نیست امیدوارم موفق بشه چون موفقیت اون یعنی موفقیت بایرن . به امید سه گانه

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:26

قیصر،استغفرلله خدا نیست که بی عیب و نقص باشه اونم دروغ میگه اونم تظاهر میکنه و اونم اشتباه فکر میتونه بکنه مثه همه آدمهای دنیا... از چن سال پیش فقط گفته های قیصر رو تو همین وبلاگ خونده باشین کلی تناقض گویی تو حرفاش بوده،پس اون آیه قرآن نیست که نشه به حرفاش دست برد...یاعلی

Bavaria پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:16

همه اشتباه میکنن جلال اشتباه نمیکنه
نمردیمو اینو فهمیدیم
قیصر اشتباه میکنه فرار رو به جلو میکنه اماااااااا
جلال قدیسه است
مرتیکه اومدی بین طرفدارای بایرن فتنه میندازی که چی ؟
ما پشت مربی و تیممون هستیم

بارون سرخ پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:42

منم با جلال(نءو نازی) موافقم با تمام احترامی که برای قیصر قایلم زیاد نمیشه رو حرفاش حساب کرد مصاحبه هاش قبل هر جام جهانی یا ترنمنت معتبر همیشه به ضرر المانها بوده وضد نقیض .حرفاش علیه گوتزه یا نظرش درباره رفتن شواینی به ام لس نشون دهنده نوتفکرشه متاسفانه قیصر دوستاره بااین نوع اظهار نظر خودشا یک شخصیت جهان وطن وبین المللینشان بده .اخه کدوم ادم عاقلی به کاپتان ماینشافت میگه برو لیگ امریکا

jafar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:52

فقط مونده به قیصرمون ایرادبگیرید!

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 21:06

من جواب کسی رو نمیدم و فقط حرفهای خودم و همفکرام رو قبول دارم،حالا اگه هر کی نظر منو دوس نداره نخونه.من با کسی نه دشمنم نه فحاشی بلدم...
من بیکار نیستم تفرقه افکنی کنم من یه ایده آلیستم و بایرن کامل رو دوس دارم...هر کی با من مشکل داره ،مساله خودشه و بهتره با خودش کنار بیاد من با هیچکسی و حتی با مخالفانم موردی ندارم...

فقط بایرن پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 22:39

خخخخخ.
قیصر هیچی نمیفهمع،جلال میفهمه.
خدا بعضیا چ خود بزرگ بینی ای دارن.
خخخههه.
ی طرف ترازو قیصر،ی طرف دیگه جلال.
اگه گفتین کدوم یکی از نظر تجربه و علم فوتبالی سنگین تره
بله درست گفتی جلااااال.
هه خخخخ

جلال(نءو نازی) جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 02:16

آخر فصل همه چی مشخص میشه...من صبرم زیاده...

germany جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 02:38

اقایون طرفدار پپ جلال نگفته من بیشتر از قیصر میفهمم گفته اونم بالاخره اشتباه میکنه..اخه دیگه چقد حماقت..چقد میخواین به خاطر یه مربی اسپانیایی اظهار نظر همه رو ببرین زیر سوال و فقط بگید کسایی که انتقاد میکنن بین ما تفرقه میندازن نمونش اقای باواریا..جلال جان داداش با بقیه کسایی هم که انتقاد میکنن شما ها هم بیان تو سایت طرفداری عضو بشین خیلی بهتر از اینجاست بزارید اینجا واسه یکسری ها باشه..اونجا ادم خیلی راحت اظهار نظر میکنه پیشنهاد میکنم بیاین..

Bavaria جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 13:52

آقای germany بحث سر اینه که
هیچ تیمی تمام طول فصل تو اوج نمیتونه باشه
نمونه اش بارسلونای پارسال
هرکسی فوتبال بفهمه میدونه تیم در طول فصل پیشرفت باید بکنه
این آقا هر بازی میشه چه خوب چه بد میاد فقط در مورد تیم و مربی تفکرات منفی رواج میده
هرکسی یکم به تیمش تعصب داشته باشه باید پشت تیمش باشه
ما تیممون مدیرانمون و پپ رو تا زمانی مربی تیممون باشه حمایت میکنیم
اینجا جای عاشقای بایرنه نه مخالفاش

جلال(نءو نازی) جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:33

Germanyعزیز هر کی هر چی میخواد بگه،من به حرفهایی که میزنم اعتقاد دارم و رو هوذ حرف نمیزنم.در ضمن من از انتقاد و فحاشی بعضی از دوستان گله ای ندارم و کم نمیارم و از اینجا نمیرم...هر کی هم فحش و بد وبیراه میگه شخصیت خونوادگی خودش رو نشون میده و معلوم میشه چه جایی بزرگ شده...germany عزیز،گرچه نصف من سن داری ولی من مخلق بچه های مودب و فهمیده هم هستم...
یه خاصیت آلمانی اصیل بودن اینه که کم نمیارن مثه من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد