وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر از آرزوی خداحافظی با بایرن مونیخ و هواداران می گوید

شواین اشتایگر از آرزوی خداحافظی با بایرن مونیخ و هواداران می گوید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سی و یک ساله تیم ملی آلمان چند ماه پس از جدایی جنجال برانگیزش از بایرن مونیخ و عزیمت به منچستر یونایتد درباره نحوه جدایی و آرزویش برای خداحافظی با باشگاه و هواداران می گوید. 

 

باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی منچستر یونایتد که در فصل نقل و انتقالات گذشته با قراردادی سه ساله از بایرن مونیخ به این تیم پیوست یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه آلمانی محسوب می شد اما حواشی ایجاد شده پیرامون انتقال او و طولانی شدن زمان انجام این انتقال باعث شد تا بازیکن جنگنده تیم ملی آلمان نتواند با باشگاه و هواداران به درستی خداحافظی کند.

شواین اشتایگر در این خصوص در مصاحبه با نشریه آلمانی Die Zeit گفت:

“دوست دارم شانس یک خداحافظی درست و حسابی را داشته باشم. آن روز (روز انتقالش به منچستر یونایتد) در استادیوم مراسم معارفه و جشن آغاز فصل جدید بود و نمی خواستم با لباس بایرن در زمین بایستم و برای هواداران دست تکان دهم و چند ساعت بعد بگویم که "خیلی خوش گذشت، ولی من به انگلستان رفتم!"
 

“من رابطه فوق العاده ای با هواداران بایرن دارم و به همین علت به آن صورت باشگاه را ترک کردم. اما ممکن است روزی برسد که من دوباره به آن استادیوم (آلیانتس آرنا) بازگردم.
 

شواینی که اکنون در قامت کاپیتان تیم ملی آلمان دیده می شودبه نظر انگیزه های زیادی برای فتح رقابت های یورو 2016 در فرانسه دارد. او در پایان گفت:

“هرگز یک ثانیه هم به بازنشستگی از بازی های ملی فکر نکرده ام. هنوز می خواهم به رویای قهرمان اروپا بودنم جامه عمل بپوشانم.
 

شواین اشتایگر پیش از آغاز فصل جدید با انتقالی جنجالی از بایرن مونیخ به منچستر یونایتد پیوست تا به عنوان اولین آلمانی تاریخ این باشگاه پای بر چمن های تئاتر رویا ها گذاشته باشد.

منبع

نظرات 20 + ارسال نظر
جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:26

دیگه حوصله تو ندارم شواینی...تو گفتی منچستر از بایرن بزرگتره اما تیم بزرگترتون جلوی آیندهوون کم آورد آقای شواینی...
یه زمانی قلب ما بودی اما الان بود و نبودت واسه ما فرقی نداره...
نکنه تازه فهمیدی بزرگ واقعی کیه و بزرگی در کجاست؟

just king captain BASTIAN SCHWEINSTEIGER پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 03:52

Jalal....man nazaraateto kaamelan ghabool daram amma in y morede aslan.dadash mifahmi chi migi asan.shwaini gofte bood tarafdaaraa too amrica na kollan.dovvoman to k ham aghideye mani too masaaale kachale bi kherad pas inam bedoon va behesh fekr kon k chera shwaini az bayern raft.tanhaa dalilesh b khaatere in kachal bood........

just king captain BASTIAN SCHWEINSTEIGER پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 03:54

To ag b gofteye khodet y foghe tarafdaare almani bayad sahne haaii k baa oje masdoomiat too baazie finaale jaame jahani shwaini joon mikkando baazi mikardo yaadet biaad.......nemidoonam iraniaa chera enghad zood yaadeshoon mire.baa gheyrat tar az shwaini too kolle bazikonaaye jahan voojood nadare

سعید بایرنی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 07:52

بهتره تو همون باشگاه منفور بایرنی ها خداحافظی کنی تو دل مارو شکستی با حرفات

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 12:11

مستر شواینی اینو میدونم که شواینی به خاطر اینکه کچل تحویلش نگرفت رفت اما نباید حتی اگه منچستر از بایرن برتر هم بود که نیست هیچ حرفی در مورد بزرگی بایرن میزد...من از رفتنش نلراحت شدم اما بعد مصاحبش که طرفدارای منچستر تو آمریکا بیشترن باز هم نباید این حرفو میزد ،من تیم بایرن برام مهمتر از یک نفر خاص هستش...بایرن تا ابد الدهر بزرگ خواهد ماند ...

علی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 12:45

با این که رفتی منچستر ولی باز من دوست دارم

محمد مهدی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 13:31

یه زمانی هرکی میگفت ستاره ی تیمتون کی ه میگفتم شواینی ...........
ولی حالا رفتی منچستر خب باشه ولی این چه حرفی بود پشت سر بایرن و هواداراش زدی....
ولی هنوزم تو قلبم جاداری استوره ی 31ساله ی آلمانی

germany پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:12

متاسفانه وقتی شواینی اون مساخبه رو کرد همه ى بایرنی ها فقط تیتر مصاحبه رو خوندن و به عمق مصاحبه نگاه نکردن...کی منظور شواینی بیچاره این بوده که منچستر از بایرن بزرگتره معلومه که از بایرن بزرگتر نیست..بدبخت منظورش این بود که منچستر از لحاظ هوادار توی امریکا هواداراش نسبت به بایرن خیلی بیشتره نه اینکه از لحاظ جام و قدمت...بابا تورو خدا مصاحبه ها رو قشنگ بخونید که طرفو نبدین به بند فحش...هنوز یادم نرفته چقد خیلیا شواینی رو دوس داشتن ولی الان....

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:24

هرکی هرچی میخواد بگه ولی من هنوز عاشقتم شواینی برات آرزوی موفقیت میکنم,به خاطر شواینی میشینم بازی های عنچسترو میبینم فقط به خاطر تو بزرگ مرد فینال ماراکانا

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:36

این حرف شواینی خیلی چرت بود...اصن مگه شواینی نظرسنجی کرد تو آمریکا تا ببینه کی پرطرفدارتره؟
بازیکنهای بزرگ وقتی به یه جایگاهی میرسن خیلی باید مواظب حرف زدنشون باشن چون حرفشون یه نماینگی از کشورشون منعکس میشه و اون نمی بایست حتی در صورت درستی ادعاش این حرف رو میزد...
Only germeny...فقط آلمان مهمه و اسمها میان و میرن اما اونکه موندگاره کشور بزرگ آلمانه باید همه قداستش رو حفظ کنن...
Hi hitler

germany پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:43

جلال جان یه خورده برو مطالعه کن...انقد به کسی بی دلیل فحش نده..اونم شواینی کاپیتان تیم ملی زشته..؟؟؟ عنچستریا به خاطر اینکه یه مالک خانواده امریکایی توی امریکا دارن برا همین طرفداراشون بیشتره به جاش بایرنم فقط 90 میلیون هوادار تو چین داره دوست من...بعدشم من only germany نیستم germany هستم....

αиτi kachal پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:43

منم بخاطرش بازیای عنچسترو میببینم فقط چون روزی قلب هواداراش بود

نه رئال، نه بارسا، فقط بایرن پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 17:36

شوآینی همیشه از اسطوره های بایرن بوده و خواهد ماند. رفتنش به منچستر تصمیم خودش بود و باید به تصمیمش احترام گذاشت. با تعصب تر از شوآینی کم پیدا میشه. با جون و دل واسه تیمش بازی میکنه. امیدوارم نماینده شایسته ای برای فوتبال آلمان در اونجا باشه و با آمادگی کامل در مسابقات یورو آلمانو همراهی کنه.

علی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:29

سلام
شواینی برمیگرده خیالتان راحت ، داخل مصاحبش این رو گفته که برمیگرده، انشاا.. آلمانی ها انتقام کارهای پپ رو از تیم اسپانیا در یورو وجام جهانی و در سال بایرن بدون .... از تیمهای ریال و بارسا میگیره.
راستی دیشب بایرن تعداد مصدومانش به 5 رسید دقت کنید 5 دوبار مثل سال قبل

# شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرمونیخه #

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 21:25

Germany عزیز منظورم از only germanyمعنی لغویش بود برادر یعنی فقط آلمان،وگرنه هیچ مخالفتی با حرفهای شما ندارم...
و نکته اینکه بنده ادعایی ندارم اما اگه خواستی اطلاعات فوتبالی و ورزشی و مخصوصا اطلاعات آلمانی با من رقابت کنی من کاملا آماده ام...زود اظهار نظر نکنید و صبوری هم چیز خوبیست...آلمانها معمولا آدمهای پر حوصله ای هستن اما اینجا یه سری از طرفداران پپ و نه بایرن،لسیار زود عصبانی میشن و برای اثبات حرفهای خودشون به فحش و بد وبیراه متوسل میشن اما دوستان کاملا آلمانی من بسیار عافلانه و قبورانه حرف میزنن...
در ضمن germanyشما جزء بچه های خوب و همفکر ما محسوب میشی بزرگوار..

فقط بایرن پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 22:44

شواینی فقط ب عنوان بازیکن المان مهمه برا ما.مثل اوزیل و رویس.
اول بایرن دوم بایرن سوم المان.
جانم فدای بایرن

germany جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 02:03

جلال جان شما فدایی داری داداش کوچیکتیم داداش من فقط 15 سالمه مطمئن باش نه اطلاعاتم المانیم در حد شماست نه اطلاعات ورزشیم..ولی تا دلت بخواد کشوری مثل المانو مثل وطن خودک تا بی نهایت دوس دارم..اما به اندازه خودم اطلاعات در مورد المان دارم مثلا با فرهنگشون خیلی خوب اشنام با اینکه اونجا زندگی نکردم..

germany جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 02:08

درضمن داداش جلال منم میدونم only germany ینی فقط المان...فقط حرفتو بد متوجه شدم شرمنده...

نواب جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:48

آقای فقط بایرن بایرن جز کوچکی از آلمانه کبیره مانشافت هیچوقت تحقیر نمیشه ولی بایرن همین پارسال و پریسال دیدیم که چجور تحقیر شد 4و3از رئال و بارسا ولی مانشافت همیشه پیرزو و سربلنده زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

ریبری کببر جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 22:40

تو چمپیونز بیگ با منچستر بیفتم جالب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد