وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

المپیاکوس - بایرن مونیخ؛ قهرمان یونان پذیرای قهرمان آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم المپیاکوس و بایرن مونیخ در دومین شب از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، در شهر پیره یونان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.  

در یک نگاه
ورزشگاهزمان بازیداور
استادیوم کارایسکاکیس یونانچهارشنبه 25 شهریور 1394کارلوس ولاسکو (اسپانیا)

 

وضعیت دو تیم

المپیاکوس: این تیم یونانی در حالی میزبان بایرن مونیخ خواهد بود که در 11 دیدار قبلی خود شکستی متحمل نشده است. آنها این رکورد را از ماه آوریل امسال تا کنون بجا گذاشته اند. آخرین بازی آنها نیز در این هفته مقابل پلاتانیاس با پیروزی 3-1 همراه بوده است. 
بایرن مونیخ: مونیخی ها تا اینجای فصل هر 4 بازی خود در بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و هم اکنون با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارند. بایرن مونیخ در حالی به دیدار المپیاکوس خواهد رفت که بازیکنانی مانند فرانک ریبری، آرین روبن، مهدی بن عطیه و هولگر بادشتوبر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

رویارویی های پیشین دو تیم

تنها رویارویی دو تیم به فصل 1980/81 باز می گردد. بایرن در هر دو بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه 3-0 و 4-2 المپیاکوس را شکست دهد. کارل هاینس رومنیگه رییس کنونی باشگاه بایرن مونیخ نیز در هر دو دیدار گلزنی کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

نظر مربیان در مورد تیم یکدیگر

مارکو سیلوا (المپیاکوس): ما در مورد نقاط قوت و ضعف تیم صحبت نمی کنیم. می دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند. ما فقط می خواهیم آنچه را که در توان داریم انجام دهیم تا نتیجه دلخواه خود را بگیریم. می دانیم مقابل تیم هایی که مالکیت توپ را دارند چگونه بازی کنیم. باید منتظر بدست آمدن فرصت و استفاده از آن باشیم. ما بازی آنها را آنالیز کردیم و می دانیم که آنها مصدومان زیادی دارند. اما تیم های بزرگ همواره تاکتیک ها و بازیکنان جایگزین نیز دارند.

پپ گواردیولا (بایرن مونیخ): هدف ما قهرمانی است. اما کار آسانی نداریم، چون تیمهای بزرگ زیادی در این رقابت ها حضور دارند. نتیجه خوب مقابل المپیاکوس می تواند شروع خوبی برای ما باشد. من از قدرت آنها در خانه آگاه هستم. آنها تیم با کیفیتی دارند و در دفاع قوی هستند. وینگرهای آنها نیز سریع هستند. من بازی آنها را بررسی کرده ام. آنها بازیکنان خوبی مانند دومینگز و کامبیاسو در اختیار دارند. تجربه آنها در اروپا نیز زیاد است.

نکات ویژه بازی 

المپیاکوس 17 ـمین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند.

در آخرین فصل حضور المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا، آنها توانستند سه بازی خانگی خود برابر تیم های اتلتیمو کادرید، مالمو و یوونتوس پیروز شوند. این آمار حاکی از قدرت زیاد ین تیم در ورزشگاه خانگی است.

بزرگترین پیروزی المپیاکوس در اروپا، مقابل تیم آلمانی بایر لورکوزن در فصل 2002/3 و با نتیجه 6-2 رقم خورده است.

المپیاکوس تا کنون در ورزشگاه خانگی خود 7 بار پذیرای حریفان آلمانی بوده و از این 7 دیدار، 4 پیروزی و 3 شکست بدست آورده است. این تیم در مجموع 13 بار با تیم های آلمانی روبرو شده است که در این 13 دیدار، 8 شکست و 5 پیروزی نتیجه المپیاکوس بوده است.

بایرن مونیخ که تا کنون 19 بار در این رقابت ها حضور داشته اند، توانسته اند 4 فصل پیاپی تا مرحله نیمه نهایی پیش بروند.

روبرتو دروازه بان تیم یونانی توانست در آخرین دیدار یوونتوس و المپیاکوس، پنالتی آرتورو ویدال بازیکن کنونی بایرن مونیخ را مهار کند. با این حال آنها در این دیدار مقلوب یوونتوس شدند

بایرن مونیخ تا کنون سه بار در یونان مقابل حریفان یونانی قرار گرفته و از این سه دیدار 2 پیروزی و یک تساوی بدست آورده است. مونیخی ها در هیچ یک از 7 دیداری که تا کنون مقابل حریفان یونانی داشته اند شکست نخورده اند. (5 برد و 2 تساوی)

روبرت لواندوفسکی تجربه بازی مقابل المپیاکوس در فصل 2011/12 را دارد. او در مرحله گروهی با تیم دورتموند به مصاف المپیاکوس رفت و با وجود گلزنی او، دورتموند با نتیجه 3-1 مغلوب المپیاکو شد.

فیلیپ لام در رقابت های یورو 2012 تجربه گلزنی مقابل یونان را دارد. در بازی یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2012، علاوه بر فیلیپ لام، مانوئل نویر، توماس مولر و ژروم بواتنگ نیز مقابل تیم ملی یونان قرار داشتند. همچنین مانیاتیس از المپیاکوس نیز در ترکیب یونان حاضر بود.

 

پیش بینی Who Scored  از نتیجه مسابقه  

المپیاکوس 0-3 بایرن مونیخ

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر مونیخی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:22

ووووووووی
داور اسپانیایی هس
باید بایرن طوری بازی کنه ک ب داور غلبه کنه
ب امید پیروزی❤❤

محمدرضا از 96 عاشق آلمان چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:58

امیر دقیقا حرف منو زدی بد داوری انتخاب کردن خیلی گیره

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:08

داور که هیچ شما دعا کنید بایرن بتونه از جو ورزشگاه بیرون بیاد

Aylar چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:25

به امید یه برد پر گل و پر تر شدن مجموعه ی سون آپیا .

ریبرو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:26

میزنیمشون
یه حسی به من میگه این رافینیا تو این بازی سوتی میده
و یه حسی به من میگه کاستا میخواد کولاک کنه

Shayan_SV چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:50

گواردیولا با آوردن لام به جلو بهترین دفاع راست اروپا و جهان از بایرن گرفت درسته که همیشه موثر و مثبته ولی این کجا و رافینیا کجا ما اندازه کافی هافبک داشتیم لازم نبود سمت راست مون به خاطر علاقه پپ به رافینیا از دست بدیم

شاهزاده الیانس چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:55

ما بایرنیییییییم
100 تا بهشون میزنیم
ما عنچستر نیستیم که از پی اس وی باخت
ما بایرنیم بایرنی که بارسا رو هفتایی کرد
بایرنی که ریال رو 9 تایی کرد
بایرنی که رحم نداره
بایرن بهترین تیم جهانه فقط همین دیگه حرفی نزنید

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 17:20

بچه‌ها خودتون رو ناراحت نکنیداین ترکیب احتمالیه

Wüs╬enfuchs چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 17:21

دوستان امشب استارت تیم محبوبمون تو لیگ قهرمانانه... نمیدونم به انرژی مثبت اعتقاد دارید یا ندارید , ولی بعنوان یه هوادار غیر از تماشای بازی و لذت بردن این تنها کاریه که ازمون برمیاد ...

نمی فهمم کسانی که به شیوه بازی یا مربی و بازیکنانی اعتراض دارن اونا رو برای هواداران تیم مطرح میکنن , اینجا مدیریت باشگاه نیست و همونطور که تو این سه سال تاثیری در تصمیمات باشگاه نداشته از این به بعد هم تا پایان قرارداد از اخراج خبری نخواهد بود و نهایتا" اونوقت مربی تعویض خواهد شد که اونم مثل آوردنش با نظر ماها نخواهد بود!

پس چه بهتره که راه اظهارنظر مودبانه و منطقی رو پیش بگیریم و ضمن حفظ احترام از تقابل آراء و کل و گپ دوستانه ماحصل اون لذت برده و به معلوماتمون اضافه کنیم... یاعلی

germany پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 00:14

وقتی میگم بایرن بازیکناش زیاد موقعیت از دست میدن همین جاس جان من چقد موقعیت از دست دادن..الان اگه ازشون استفاده میکردن. حداقل سه چهار تا رو شاخ المپیاکوس بود..

سرباز بایرنی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 01:06

آقایون تبریک...
بیشتر از برد بایرن تبریک برای داشتن پدیده به نام کومان تو تیممون که تو سی دقیقه ای که تو بازی بود یه پاس گل داد و یه پنالتی گرفت.
خدایا شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد