وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل المپیاکوس: گوتزه و لام آماده هستند

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل المپیاکو: گوتسه و لام آماده هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد بایرن مونیخ در آستانه اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان مقابل المپیاکو، تعدادی از بازیکنان خود را که مصدوم بودند مجددا در اختیار دارد.  

بر اساس گزارش Sport1، تیم بایرن مونیخ که چهارشنبه شب در یونان در اولین شب دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکو خواهد رفت، تعدادی از بازیکنان خود را مجددا در اختیار دارد.

درست پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ در هفته چهارم بوندس لیگا، ماریو گوتسه این دیدار را به دلیل مشکل عضلانی از دست داد. همچنین گفته می شد فیلیپ لام کاپیتان این تیم نیز در روزهای اخیر به سرما خوردگی مبتلا شده بود. اما اکنون خبر می رسد که هر دو بازیکن برای دیدار مقابل المپیاکو اماده هستند. علاوه بر آن خاوی مارتینز نیز بعد از مصدومیتی طولانی مدت و پس از شرکت در تمرین های تیمی، به ترکیب بایرن مونیخ ملحق شده و این تیم را همراهی می کند.

اما با این وجود پپ گواردیولا هنوز بازیکنانی مانند آرین روبن، فرانک ریبری، مهدی بن عطیه و هولگر بادشتوبر را در اختیار ندارد. آرین روبن به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. هولگر بادشتوبر نیز تمرینات انفرادی خود را به تازگی شروع کرده و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. زمان بازگشت فرانک ریبری نیز هنوز دقیقا مشخص نیست. اما کارل هاینس رومنیگه در صحبت هایی تاکید کرده است که ریبری در سال میلادی جاری به میادین باز خواهد گشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا مونیخ چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 11:42

یوهووووووووووو هورااااااا هیچی به اندازه خبر مارتینز خوشحالم نکرد یوهوووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد