وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: از جایگاهم در بایرن ناراحت بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی که در نقل و انتقالات تابستان از بایرن راهی ولفسبورگ شد از دلایلش برای اتخاذ این تصمیم سخن گفت.     

دانته در گفتگو با "کیکر" با اشاره به اینکه در بایرن مونیخ در جایگاهی که دلش می‌خواست قرار نمی‌گرفت، گفت:" فهمیده بودم که مسئولیتی که قبلا داشتم دیگر به من سپرده نمی‌شد و حال آنکه من به فشار آن مسئولیت برای ایتکه بتوانم تکان بیشتری به خودم بدهم نیاز داشتم. در نهایت درحالی تصمیم به پیوستن به ولفسبورگ گرفتم که در مونیخ شرایط رفاهی کاملی فراهم بود: یک تیم خوب، یک شهر عالی، موفقیت، ... قراردادم هم تا دو سال دیگر اعتبار داشت و همه چیز خوب بود. ولی این اواخر طوری شده بود که احساس ناامیدی می‌کردم، برای اینکه در هر تیمی که بازی کرده بودم جزئی از هویت آن به حساب می‌آمدم، و حال آنکه در بایرن دیگر جایی نداشتم.
البته این باشگاه مرا پشت در نگذاشت اما من آدمی هستم که نیاز به توانایی رقابت دارم و همواره مشتاقم در ترکیب اصلی باشم. به همین دلیل، بین من و مسئولان باشگاه مذاکرات صریح و شفافی صورت گرفت، آنها از جایگاهی که من برایشان دارم حرف زدند و من از مطالبات و رویاهایم گفتم."
این مدافع میانی که احتمال دارد در نخستین دیدار ولفسبورگ در چمپیونزلیگ که امشب برابر زسکا مسکو برگزار می‌شود پیراهن سبزهای نیدرزاکسن را بر تن کند، در مورد تیم جدیدش هم گفت:" اینجا همه تشنه موفقیت هستند."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 15:23

همونم زیادت بود انتظار داشتی با وجود بادشتوبر و بن عطیه و بواتنگ و مارتینز فیکس بشی

محمدرضا از 96 عاشق آلمان سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:20

بی انصاف نباشیم واقعا تو دوران یوپ دفاع معرکه ای بود حرف نداشت خیلی تو سه گانه کمک بایرن کرد ولی بعد اومدن پپ یهو بهم ریخت

m_bavaria سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:25

ببین دوست من دانته تو فصل 2012 رکورد بیشترین برد تو نبردای تن به تن و بین تمام مدافع های بوندسلیگا رو داشت و به مراتب از لحاظ فنی از بواتنگ و اللخصوص بادشتوبر بهتر بود حالا چون شما این استاد خان اقای گواردیولا رو دوست داری دلیل بر بد بودن دانته نیس

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:02

اگه کامنتای دیگه منو بخونی میفهمی که من اصلا طرفدار پپ نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد