وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت گواردیولا از ویدال در خصوص ترک اردوی تیم ملی

حمایت گواردیولا از ویدال در خصوص ترک اردوی تیم ملی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ از تصمیم بازیکن شیلیایی خود در خصوص ترک زود هنگام اردوی تیم ملی کشورش حمایت کرد.  

به نقل از سایت گل، آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بایرن مونیخ در هفته اخیر به دلیل آنچه که خود او مشکلات و بیماری فرزندش خوانده بود، اردوی تیم ملی شیلی را پیش از دیدار دوستانه مقابل پاراگوئه ترک کرد. این بازیکن پیش از این نیز در اوایل تابستان به علت مست بودن هنگام رانندگی تصادف کرد و دو سال از رانندگی محروم شد.

ترک اردوی ملی توسط او مجددا خبر ساز شده و به حواشی پیرامون او دامن زده است، چیزی که اخیرا باعث خشم و نارضایتی او شد. هم اکنون پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به حمایت از ویدال پرداخته و از او دفاع کرده است. او در این باره به رادیو Cooperative چنین گفت:

“من آرتورو را باور می کنم و به او اعتماد دارم. این اتفاق همه جای دنیا می تواند رخ دهد. در اسپانیا، آلمان و ایتالیا و نه فقط در شیلی. من با او صحبت کردم. به من گفت که چه اتفاقی افتاده است. آرتورو از مربی تیم شیلی به خاطر مشکلی که برای پسرش پیش آمده بود، برای ترک اردو اجازه خواست و مربی نیز آن را پذیرفت. او می خواست کنار پسرش باشد. چرا نباید به او اعتماد کنم؟ من با او حرف زدم و به حدس و گمان دیگران اهمیت نمی دهم.
 

سرمربی اسپانیایی همچنین در مورد فرم کنونی بایرن مونیخ گفت:

“می خواهیم بهترین باشیم. اما اکنون باشگاه دیگری در جدول بالای ماست، بروسیا دورتموند.  می خواهیم تفاضل خود را نیز بهتر کنیم و بهترین شویم.  
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اسطوره افنبرگ اولی کان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 03:28

ای خدا کی میشه این فصل تموم بشه این پی پی گواردیولا گند نحسشو از بایرن بکنه گورشو گم کنه .
مردک نسناس با اومدنش همه مصدوم شدن حتی فیلپ لامی که هیچ وقت مصدوم نشده بود مصدوم شد .
بهترین بازیکنای تیم ( شواین اشتایگر کبیر و کروس جوون) رو بیرون کرد .
من فقط دلم میخواد زودتر گندشو بکنه
ویدال بازیکن خیلی خوبیه ولی انگشت کوچیکه ای شواینی و کروس هم نمیشه

مهدی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:15

عزیزم شواینی خودش رفت بعدشم کروس رفت ولی به جاش بازیکنای خوبی اومدن ویدالم بازیش عالیه زود غذاوت نکن پپ توی هر تیمی بوده نتیجه خوبی داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد