وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرسباخ در دیدار از مرکز پناهندگان: با وجود کمک ها، تاکنون 600 باشگاه آماتور به ثبت رسانده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ولفگانگ نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به جد در تلاش برای حل مشکلات افراد پناهنده است.   

در شرایطی که پس از تلنگر مرگ کودک سوری  نگاه های زیادی به مسئله پناهندگان دوخته شده است، فوتبال بار دیگر مسئولیت پذیری خود را نشان می دهد. پس از کمک های مالی و معنوی باشگاه های مختلف، دیروز خبر رسید که یوفا طرحی برای کمک تمام باشگاه از محل فروش بلیط در نخستین بازی اروپایی تصویب کرده است

آلمان یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان است. در منطقه ای به نام اگلسباخ در نزدیکی فرانکفورت مرکزی برای این افراد در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری فدراسیون فوتبال آلمان، نیرسباخ که دیروز از این مرکز بازدید می کرد وقتی به خانه یک خانواده سوری برای صرف قهوه دعوت شده بود، در ستایش عملکرد و تلاش های اخیر گفت:

همانطور شد که تصور می کردیم. پیغام روشنی به برلین (پایتخت) فرستاده شد. باید این شیوه اجرایی شود. 

در ادامه دیداری دوستانه بین دو تیم منتخب آلمان و Refugees United (اتحاد پناهندگان: تیم آماتوری که در دسامبر 2014 تاسیس شده است) انجام شد که تیم منتخب آلمان با نتیجه 4-2 پیروز شد. این دیدار که در جنوب فرانکفورت برگزار می شد 45 تماشاگر داشت. 

نیرسباخ قول داد که مبلغ بیشتری را برای حل مشکلات افراد پناهنده جمع آوری کند. او افزود: 

هیچوقت به مبلغی نخواهیم رسید که کافی باشد. اما می توانم تائید کنم که مبلغ بیشتر جمع آوری خواهد شد. تاکنون 1-0 به نفع خودش آمد گویی به آن هاست! 

 

تاکنون آن ها 700 هزار یورو برای کمک به  تاسیس 1400 باشگاه آماتور و خوابگاه برای آن ها جمع آوری کرده اند. 
او افزود:

با اعتقاد قلبی به دنبال حل این مشکل هستیم. این مسئله ای تمام نشده برای کشور ما و فوتبال است. این پیغامی است که از بالا ترین جایگاه تا پایان ترین جایگاه برای آن ها داریم: خوش آمدید، می خواهیم کاری کنیم که احساس کنید در خانه خودتان هستید. 

با تشکر از یوفا مبلغ جمع آوری شده با کمک تمام باشگاه های اروپایی به زودی بیشتر خواهد شد. مبلغ های جمع آوری شدی صرف هزینه عضویت باشگاه های آماتور در لیگ، مبلغ سفر و هزینه خرید لباس و استوک خواهد شد. TSV ویتیسلینگن باواریا ششصدمین تیمی است که تاکنون با حضور پناهندگان سوری نام نویسی کرده است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Shayan_SV پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 16:42

همیشه آلمانی ها تو همه چیز بهترینن حتی تو کار های خیر همه دنیارو به تحسین این فرهنگ انداختن.
میدونم یه روزی میاد تو تیم ملی آلمان بازیکنای سوری تبار بازی میکنن که نمیدونم خوبه یا نه

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 18:28

این بدبختا کجاشون نژاد پرسته آخه؟

sina جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 15:16

ُلام ببخشینا وارد بحث سیاسی نشیم.ولی اینو میگم که امریکا و انگلیس به دنیا یه جوری با تبلیغات مستندات.همه چی فهموندن که اینا نژاد پرستن.ولی من مخالفم حتی اون هیتلر هم نژاد پرست نبود هدف اون حفاظت از نژاد خودش بود نه اسیب رسوندن به نژادای دیگه که متاسفانه تبلیغات کذب باعث شده مردم باور کنن که آلمانیا نژادپرستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد