وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابقای رومنیگه در ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در سمت اروپایی خود ابقا شد.    
رومنیگه که از سال 2008 ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپا را بر عهده دارد، امروز در سمت خود ابقا شد.
این اتحادیه که نمایندگان 220 باشگاه ثبت شده در یوفا در آن عضویت دارند، در جلسه امروز خود که در ژنو برگزار شد رأی به ابقای رومنیگه داد. این مدیر 59 ساله بعد از انتخاب مجددش اظهار داشت:" احساس می‌کنیم که فضای فوتبال باشگاهی در اروپا اساسا هیچ زمانی به خوبی امروز نبوده است و یک همبستگی و یکپارچگی قابل ملاحظه‌ای بین باشگاه‌ها وجود دارد."
به این ترتیب رومنیگه کماکان این اتحادیه را در کمیته اجرایی یوفا نیز نمایندگی خواهد کرد و در کمیسیون‌های مهم این فدراسیون که روزهای 17 و 18 سپتامبر در مالت برگزار خواهد شد هم حضور خواهد داشت.
گفتنی است اتحادیه باشگاه‌های اروپا در انتخابات ریاست جدید فیفا که 26 فوریه برگزار خواهد شد قصد دارد از میشل پلاتینی حمایت کند.
رومنیگه در اینباره نیز گفت:" برای ما مسجل است که پلاتینی ،درصورتیکه انتخاب شود، رئیس خوبی برای فیفا خواهد بود. در یوفا تجربیات خوبی در کنار او به دست آوردیم. او یکی از بانیان تاسیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا بود و ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم."

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:08

سلام دوستان یه سوال دارم ، برای دانلود pes2015باید به چه سایتی بریم؟

DC11 چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:05

بچه ها دوران اتمام مصدومیت ریبری مشخص شد
دو هفته دیگه فرانک در خدمت تیمه

سجاد چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:20

چرا دیس لایک میزنید؟ بچه پرروها، مگه سوال پرسیدن گناهه؟

فرانک چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:27

اشتیاق آلمان برای بازی مقابل ایران

علی کفاشیان از ابراز تمایل فدراسیون آلمان برای دیدار با تیم ملی ایران خبر داد.علی کفاشیان از اشتیاق ولفانگ نیرس باخ، همتای آلمانی اش برای دیدار با تیم ملی ایران خبر داد و در این ارتباط به ایرنا گفت: آنها گفتند که فقط یکبار با ایران بازی کردیم و خاطره خوبی از آن بازی داریم، از این رو می خواهند بار دیگر به مصاف تیم ما بیایند. وی همچنین از علاقه ایران به بازی با تیم آلمان خبر داد و یادآور شد که برنامه ریزی برای برگزاری این مسابقه در اولویت برنامه های دو طرف قرار دارد.
تیم ملی ایران که 18 مهرماه 83 در استادیوم آزادی برابر المان قرار گرفته بود، احتمالا این دیدار را در کشور آلمان برگزار کند. کفاشیان در این ارتباط اینطور توضیح داد: ما در این زمینه مشکلی نداریم و این مسابقه ممکن است در ایران یا آلمان برگزار شود.

رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنین از مذاکرات آتی با فدراسیون آلمان برای برگزاری اردوی آموزشی در این کشور برای تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و یادآور شد که برنامه هایی نیز برای برگزاری مسابقاتی بین تیم های رده جوانان ایران و آلمان در دستور کار قرار دارد.وی با تاکید برای عزم ایران برای تقویت سطح همکاری با آلمان در زمینه فوتبال، گفت که برلین می تواند نقش مهمی در آموزش مربیان زن و مرد ایرانی و به ویژه جوانان و تربیت مدرسان تیم های پایه ای برای کشف استعدادهای فوتبال ایفا کند.

فرانک چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:28

لوو: مطمئنم مقابل ایرلند پیروز می‌شویم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان عنوان کرد که انتظار دارد تیمش مقابل ایرلند به پیروزی برسد.قهرمان جهان در دوبلین میزبان ایرلند خواهد بود و در صورت کسب پیروزی، به یورو 2016 صعود خواهد کرد. آلمان روز دوشنبه به سختی موفق شد اسکاتلند را شکست دهد ولی لوو شکی ندارد که تیمش مقابل ایرلند پیروز خواهد شد.

او در پاسخ به خبرنگاران درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند کار صعود را در بازی بعد تمام کند یا نه گفت:" البته ! من خیلی خوشحالم که مقابل اسکاتلند پیروز شدیم. پیروزی سختی برای ما بود ولی در پایان، واقعیت این است که ما پیروز شدیم. انتظار داشتیم که تمام تلاششان را انجام دهند زیرا این آخرین شانس آنها برای صعود بود."

فرانک چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:30

لام: ریبری با قدرت بر می گردد کاپیتان تیم بایرن مونیخ اعلام کرده، فرانک ریبری، بال چپ فرانسوی این تیم بزودی دوره مصدومیت خود را پشت سر می گذارد و به تمرینات بر می گردد.
فیلیپ لام با اعتماد دادن به هم تیمی خود، امیدوار است این ستاره فرانسوی بزودی به ترکیب باواریایی ها باز گردد و دوباره این تیم را به سطح ایده آل برسانند.

ریبری پس از بازی فصل پیش برابر شاختاردونتسک که به پیروزی 7 بر 0 مونیخی ها انجامید، مصدوم شد و تا تا الان نتوانسته به میادین برگردد.

البته تا اینجای فصل، داگلاس کاستا، خرید تابستانی بایرن بخوبی از پس وظایفش برآمده است و خیلی ها با وجود کاستای آماده آینده ای برای فرانک ریبری متصور نیستند.

با این حال فیلیپ لام اعتقاد دارد، ریبری پس از بازگشت به ترکیب بایرن مونیخ دوباره تبدیل به مهره کلیدی این تیم خواهد شد، همان مهره ای که در فصل 2012/13 موجبات فتح سه جام را بای مونیخی ها در کنار روبنف مولر، لام و نویر فراهم کرد.

germany چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:04

خخخخخخ ایران مقابل المان بازی کنه...المان دفعه ى قبل که زیاد رو اوج نبود 2-0 ایرانو برد حالا که الان روی اوجه میخواد چند تا بزنه خدا میدونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد