وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر لهستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در هفتمین دیدار مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 3 بر 1 تیم ملی فوتبال لهستان را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 


 
یواخیم لوو: ما تنها یک هدف داشتیم و آن این بود که بازی را ببریم. رسیدن به این هدف از ‏هرچیز دیگری مهم‌تر بود. در مجموع راضی‌ام. تیمم با تمرکز بالایی کار کرد، اما موقعیت‌های گلزنی تیم ‏لهستان روی اشتباهات فردی خودمان رقم خورد؛ البته تعداد این اشتباهات زیاد نبود‎ ‎. بر کسی پوشیده نیست ‏که لهستان تیمی است که خیلی خوب دفاع می‌کند و بازیکنانش در میانه میدان متراکم‌اند تا مترصد ‏ضدحملات باشند‎.‎‏"

باستین شواین‌اشتایگر: می‌خواهم بگویم که ما بیش از 80 دقیقه عالی کار کردیم و حملات بسیاری ترتیب دادیم، شاید می‌شد یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم.
  
توماس مولر: فکر می‌کنم بازهم باید با ثبات‌تر شویم و بعضی مواقع پاس اشتباه ندهیم. بطور کلی طبیعی است که خوشحال و راضی هستیم مقابل حریفی قدرتمند در گروه‌مان برنده شدیم. اما باید بازهم همچنان روی یکسری موارد کار کنیم. باید اشکالات برطرف شوند.

 

مانوئل نویر: اشتباهات در بازی رخ می‌دهند اما لازم است که دروازه‌بان در این حالت ایستادگی کند. به نظرم در کل عملکرد خوبی داشتیم. اما باید همچنان پیشرفت کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

 

تونی کروس: در مجموع باید گفت که با شایستگی برنده شدیم. در بیشتر ایام بازی گروهی خوبی انجام دادیم. صاحب موقعیت بودیم و گل‌های زیبایی زدیم. هر چند اشتباهاتی هم داشتیم که به حریف موقعیت می‌داد وضعیت‌مان بهتر شود. ‌در کل همه چیز منظم پیش رفت که همین مورد می‌تواند برای اسکاتلندی‌ها خوشایند نباشد. چون ما به آنها با این بازی اعلام خطر کردیم.

 

ماریو گوتزه: می‌دانستیم رویارویی با لهستان بسیار با اهمیت است. دنبال کسب همه  امتیازات بازی بودیم که خوشبختانه به آن رسیدیم. خیلی مهم بود که گل سوم را زدیم. واقعا برایم خیلی دل‌انگیز است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. این موضوع برایم بسیار دل‌انگیز است.

 

امره جان: من نتوانستم خودم را به خوبی در زمین پیدا کنم. چندین پاس اشتباه دادم و در جاگیری هم خوب عمل نکردم؛ ولی در نیمه دوم وضعیت بهتر شد.

 

آدام ناوالکا (سرمربی تیم ملی لهستان): حالم خوش نیست. زیرا 3 امتیاز را از دست دادیم. اما در بازی مقابل آلمان، ‌لحظاتی وجود داشتند که خوب بازی کردیم. به هرحال باید با شکست کنار بیاییم. فکر می‌کنم مقابل قهرمان جهان مرتکب اشتباهات تاکتیکی شدیم که جریمه‌اش را با 3 گل دریافت کردیم. البته بازیکنانم با وجود شکست، بسیار با انگیزه و متحد ظاهر شدند. بعد از این باخت آنها قادرند بازهم نتیجه بگیرند و امتیاز اندوخته کنند. می‌توانیم به خود ببالیم که توپ‌‌های سخت زیادی را دریافت کردیم و به حریف یعنی قهرمان جهان فشار زیادی وارد کردیم.

 

روبرت لواندوفسکی (بازیکن تیم ملی لهستان): می‌‌خواستیم بر آلمان غلبه کنیم. اما امروز آلمان خیلی بهتر بود. البته اگر کمی خوش‌شانس بودیم، شاید می‌توانستیم بازی را 2 بر 2 مساوی کنیم. چون 2، 3 شانس بزرگ داشـتیم. در مجموع کار راحت نبود. 3 بازی هنوز در پیش داریم که باید امتیازات‌ را بگیریم.

نظرات 9 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 16:05

گوندوگان ... واقعا عالی بود .

googooli شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 16:09

گوندوگان وقتی اومد کلا تیم از این رو به اون رو شد. خیلی پیشرفت کرده.

روبری شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 16:12

امره جان افتضاح بود در حد تیم سوم مانشافتم نیست کروس و گوندوگان عالی بودن

ARIAN 85 شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 19:16

تمام هفته منتظر تماشای بازی بودم همون شب دیش از جا کنده شد و نگاه نکردم که ایران هم نشون میده یا نه
به هر حال خیلی خوشحالم که قاطع بردیم

germany شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 20:27

خداییش گوتزه عالی کار کرد دمش گرم....واقعا حقش نیست تو بایرن رو نیمکت باشه....گوندوغان هم عالی کار کرد...از همشون ممنونیم...همه با هم زنده باد ژرمن هااااااااا

امین شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:25

دیدید دیشب چقدر شواینی اشتباه می کرد تقصیر خودشه نباید می رفت منچستر. واقعا افت کرده اما گوتزه و گوندوگان عالی بودن

Aylar یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:01

مانشافت با حضور هوودس بهتر میشه ، جای خالی لام هم که مشخصه . خوشحالم از اینکه گلا رو بایرنیا زدن ...
به امید فتح یورو ١٦ در خاک فرانسه .

فرهاد یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:17

یه گوساله ای توی سایت هست که از دم میاد به همه دیس میده و میره،واقعا متاسفم براش

سرباز بایرنی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 21:12

اینا که چیزی نیست...ایشالا بعد از فینال یورو و قهرمان باید خوشحال باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد