وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا: به خوبی می توانم به جای ریبری بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا ستاره جوان بایرن مونیخ باور دارد که می تواند جای خالی فرانک ریبری را از بایرن مونیخ پُر کند. 

 

به گزارش Goal، بازیکن 24 ساله برزیلی که شروعی بسیار خوب در بایرن مونیخ داشته است در صحبت هایی گفت که آماده است به جای ریبری در ترکیب بایرن بازی کند. وی در این مورد گفت:

“گواردیولا از همان ابتدا صد در صد به من اعتماد کرد. من هم به سرعت خود را با تیم تطبیق دادم. فکر می کنم می توانم جای خالی ریبری را در دوران  مصدومیت او پر کنم و باید از این موقعیت استفاده کنم. وقتی به بایرن آمدم همه از ریبری و روبن صحبت می کردند. من تمام تلاش خود را خواهم کرد. گواردیولا مربی است که بازی هجومی را ترجیح می دهد و در تیم ملی نیز همین تفکر وجود دارد. در طول بازی مالکیت زیادی داریم که شما می توانید مشاهده کنید، این سبک از بازی به نظرم برای من مناسب است.
کاستا همچنین در مورد رقابتش با نیمار برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل گفت:

“نیمار بازیکن بزرگی است ولی من جایگاهم را در تیم می خواهم.

منبع 

نظرات 7 + ارسال نظر
پپ مربی نیست شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 07:40

ریبری مرد بود تو هم باید مردانه رفتار کنی

ehsan شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:02

تو هیچی نیسی متاسفانه خیلی ها غریب پرستن بدبخت تو یه نخ موی ریبری هم نمیشی این اعتماد بنفستو بنازم

germany یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:41

چرا دروغ بگم خوب جای ریبری رو پر کرده...ولی ریبری یه چیز دیگس...

پارسا مونیخ یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:43

عجب اعتماد به سقفی اگه این اعتماد به نفس مال شلوار کردی بود الان اسپورت شده بود

پارسا مونیخ یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:44

بدم نیست اما ریبری نمیشه

روبن و فقط همین! یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:06

معلومه که پشتش گرمه که اینجوری حرف می زنه‏ البته اسپانیایی ها همیشه با برزیلی ها رابطه خوبی داشتن و دارن‏ اما این آقا چند هفته دیگه متوجه می شه اندازش چیه و دیگه از اینم جور حرفا نمی زنه و خودش را با روبن و ریبری مقایسه نمی کنه!!!

سرباز بایرنی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 23:17

ریبری عالی بود ولی باید قبول کنیم که کاستا تو کل بوندسلیگا و باشگاه های جهان از بهترین هاست...
حداقل از نیمار و رونالدو بهتره...هر وقت توپ میره زیر پاش بوی یه گل حس میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد