وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابهام در حضور اوزیل در بازی آلمان - لهستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک آلمانی آرسنال احتمال دارد به علت مصدومیت نتواند تیم ملی کشورش را در بازی جمعه همراهی کند.    
جمعه شب در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا تیم‌های ملی آلمان و لهستان درحالی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که حضور مسوت اوزیل در ترکیب مانشافت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
این هافبک 26 ساله که برای توپچی‌های لندن توپ می‌زند در بازی شنبه تیمش مقابل نیوکاسل یونایتد دچار مصدومیت شد و نتوانست در تمرین امروز تیم ملی آلمان حاضر شود.
توماس اشنایدر ،کمک یواخیم لوو در کادر فنی آلمان، دراینباره گفت:" مطمئنا مسوت به اردوی ما ملحق خواهد شد اما هنوز تشخیص دقیقی درمورد وضعیتش نداده‌ایم. خیلی از بازیکنان دیگرمان هم یا مصدوم و یا خسته هستند، در هر حال روز جمعه تازه نفس‌ها را داخل زمین خواهیم فرستاد."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید عاشق المان و بایرن چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:34 http://http://bayern.blogsky.com/

ای بابا

مارک رویس چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 18:33 http://ebrahimzadehmr@gmail

سلام فوتبال دوستان بایرنی آلمانی. دوست دارم توی نظرات ارسالی شما تمام شئون یک جنتل من واقعی که از فرهنگ اریایی ها بوده وهست رارعایت کنید چون یک مرد اریایی واقعی تمام حرفهاش بادلیل مدرک به دیگران ارایه میده نه با فحش ناسزا به سایتتون فکر کنید که خیلی ها شاید برای سرکشی بصورت میهمان وارد می شوند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد