وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس فولکس واگن: بایرن در جذب دی‌بروین شانسی نداشت

رئیس فولکس واگن بعد از ترانسفر نجومی دی‌بروین به من‌سیتی اذعان کرد که بایرنی‌ها از نظر مالی توان رقابت برای خرید این بازیکن را نداشتند.    
مارتین وینترکورن ،رئیس کنسرسیوم فولکس واگن اسپانسر اصلی ولفسبورگ، بعد از رفتن ستاره بلژیکی این تیم با قراردادی 75 میلیون یورویی به منچسترسیتی اظهار داشت:" وقتی وضعیت طوری شده که چنین ارقامی پرداخت می‌شوند، باید فکری به حال آلمان بکنیم که روزی نرسد بازیکنانمان حراج شوند."
او با اشاره به ترانسفر کوین دی‌بروین به منچسترسیتی که رکورد نقل و انتقال بازیکنان بوندسلیگایی را شکست، افزود:" حتی مسئولان بایرن مونیخ که علاقه‌مند به جذب این بازیکن بودند، در نیمه راه عقب‌نشینی کردند و گفتند ما یارایی رقابت با این ارقام را نداریم."
وینترکورن با انتقاد غیرمستقیم از مدیر برنامه‌های این بازیکن اذعان کرد:" ما واقعا دلمان می‌خواست کوین در تیم مان بماند. شاید بتوانم از نظر شرایط مالی ماجرا او را درک کنم، اما از نظر فنی نمی‌فهمم چه فکری کرده بود که این تصمیم را گرفت. گمان نمی‌کنم او در منچسترسیتی همان نقشی را ایفا کند که در تیم ما داشت. برای سیر طبیعی رو به رشد فوتبالش هم بهتر بود که یک سال دیگر پیش ما می‌ماند."
گفتنی است قبل از پیوستن دی‌بروین به ولفسبورگ در ژانویه 2014، وی مدتی در لیگ برتر انگلیس توپ می‌زد اما حضور وی در چلسی تجربه‌ای ناموفق بود.
 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
googooli سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 06:08

اخه بایرن مگه خله 80 میلیون بده بابت یه بازیکن 20 میلیونی. برو حال کن که چنتا عرب هستن این پولای مسخره رو بدن. دی بروین حاضر بود هر کاری بکنه که بیاد بایرن ولی بایرن پول مفت به هیچ باشگاهی نمیده

MNS سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 07:08

خاک تو سرت که با شادی این جمله رو میگی ‌. بچه مردم و زدید خراب کردید رفت . من سیتی با استعداد تحویل میگره نابودش میکنه و این همه پول خرج میکنه اخرش حتی به یک چهارم cl نمیرسه .
این عربا فکر میکنن با پول میشه فوتبال و خرید ولی نمیدونن تو فوتبال باید سیاست داشت .
سیاست بایرن تو نقل و انتقالات امسال .
داگلاس کاستا رو هیچ تیمی بهش نگاه نمیکرد خریدتش . فصل بعد ببینید اگه من یونایتد و رئال و ... نیومدن دنبالش

Manuel سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:01

جهنم
به نظرم بایرن تو تیم های بزرگ بهترین خرید هارو داشت.

germany سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 12:41

به درککککککککک...دی بروین خودش میخواست بیاد بایرن ولی بایرن پول مفت به هر باشگاهی نمیده...بایرن سیاستش اینه یه بازیکن گمنام رو جذب میکنه ولی اخرش همون بازیکن رو به جایی میرسونه که همه ى باشگاه های بزرگ خواهانش میشن...نه مثل رئال و منچستر کلی پول خرج کنن اخرشم هیچی گیرشون نیاد...بایرن سومین تیم ثروتمند جهانه اینو یادتون باشه

هانس اولریخ رودل سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:09

نه اینکه بایرن شانسی نداشته باشه گؤاردیولا بهخش اعتقاد نداشت .

فرید روبن سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:25

چقدرم خوشحاله . کل تیمتون همین دی بروین بود حالا چه میومد بایرن یا سیتی چی گیر شما اومد تیمتون دو زار دیگه نمی ارزه وقتی تو جام حذفی از همین بایرن حذف شدین بعد بخند

amir neuer سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 17:51

گمشو

جلال(نءو نازی) چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:40

ویدال و کاستا دقیقا قطعه های گمشده بایرن بودند...ویدال حس جنگندگی و کاستا بازی خلاقانه رو به تیم اضافه کردند.کاستا یک در مقابل یک رو اغلب اوقات بی نظیر بر میداره و این فوق العاده ست و یه خوبی دیگه کاستا اینه که تو جاهای خیلی کوچیک میتونه دریبل بزنه که این یه کابوس واسه هر دفاعی هستش و ویدال هم یه جنگجوی واقعی و عشق منه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد