وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها باواریاییها به قرعه لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان مشخص شده و واکنش ها به نتایج این مراسم همچنان ادامه دارد. 

 

کارل هاینس رومنیگه:

از قرعه کشی خوشحال هستم اما باید از همان روز اول با تمرکز بالا در مسابقات حاضر شویم.

ماتیاس سامر: میخواهیم در این گروه صدر نشین شویم، و البته جای هیچگونه بحثی نیست که ما باید به جمع 16 تیم نهایی صعود کنیم، اما باید بدانیم که کار ساده ای پیش رو نداریم و باید به تمامی حریفان احترام بگذاریم.

فیلیپ لام: بازی در مقابل آرسنال و تقابل با دو دوست قدیمی ام مرته ساکر و اوزبل وقاعا لذت بخش است، ما در مقابل تیم های قرار گرفته ایم که در ورزشگاه های خانگی خود جو فوق العاده ای ایجاد می کنند و این بسیار هیجان انگیز است،ما شانس اصلی صعود به مرحله بعدی هستیم و باید در حمع 16 تیم حاضر باشیم.

مانوئل نویر: مطابق معمول با آرسنال در لیگ قهرمانان مواجه شدیم، از کیفیت دو تیم دیگر اطلاع زیادی ندارم،با تیم های دینامو و المپیاکو هرگز بازی نکرده ایم، اما قطعا هر دو تیم تیمهای با کیفیت هستند و ما باید کاملا جدی در مسابقه حاضر شویم، چیزی که مشخص است این است که بایرن باید به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه پیدا کند.

توماس مولر: بدون شک گروه سختی داریم و هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم،جو فوق العاده ای را در لندن تجربه خواهیم کرد و البته دو بازی سخت دیگر هم در انتظار ما خواهد بود، هدف ما قطعا صعود قدرتمندانه به جمع 16 تیم نهایی خواهد بود.

جروم بواتنگ: ما می توانیم  از قرعه راضی باشیم. می توانست بسیار دشوارتر باشد. ما همیشه از بازی مقابل آرسنال لذت می بریم، همیشه بازی نزدیک و جذابی با آن ها داشته ایم. بازی در لندن را به فال نیک می گیریم.

ژابی آلونسو: من زمانی که در رئال مادرید بازی می کردم مقابل دینامو زاگرب و زمانی که در لیورپول بودم مقابل المپیاکوس به میدان رفته ام.  این دو بازی می تواند برای ما بازی های بسیار نزدیکی باشد. هواداران این دو تیم بسیار احساسی هستند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Ariya1900 جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 04:51

قرعه.. قرعه مناسبیست.. و بایرن به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد .. درضمن آرسنال بیچاره همش به ما میخوره.. و چیزی شکست هم عایدش نمیشه..

بایرن بزرگترین و بهترین تیم فوتبالی جهان..

بچه ها آماده بشید واسه بالا بردن کاپ قهرمانی.. امسال کاپ اروپا اذعان ماست

درود

جلال(نءو نازی) شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 02:56

نمیدونم جلوی المپیاکوس و دینامو زاگرب هم میخوایم بازی رو اداره کنیم و با 1 یا 2 ول ببریم یا نه؟رونالدو با همین تیمهای زپرتی ،تو دور گروهی 6و7 تا میزنه و تو دور حذفی هم یکی و دوتای دیگه میزنه بعد میشه آقای گل اروپا و بهترین بازیکن جهان...اما ما بازی رو فقط کنترل می کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد