وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب مهاجم یووه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اخبار جسته گریخته‌ای که هفته‌های اخیر درمورد تمایل بایرن به جذب کینگزلی کومان منتشر می‌شد، جدی‌تر شده است.    
پس از پیوستن آرتور ویدال به بایرن مونیخ، اخباری مبنی بر علاقه این تیم آلمانی به یک بازیکن دیگر یوونتوس هم به گوش می‌رسید.
 "گازتا دلو اسپورت" چاپ ایتالیا نوشت نام کینگزلی کومان مدت‌هاست در لیست خرید بایرن قرار داشته است، اما مسئولان این تیم به تازگی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن با مبلغی بین 18 تا 20 میلیون یورو به یوونتوسی‌ها ارائه کرده‌اند.
اینکه یووه بعد از فروش ویدال به فروش کومان که قراردادش تا سال 2019 معتبر است نیز راضی شود، غیرممکن نیست چرا که آنها فکر جانشینی این بازیکن را هم کرده و با چلسی برای جذب خوان کوادرادو وارد مذاکره شده‌اند. ظاهرا عملکرد این بازیکن 27 ساله کلمبیایی رضایت مسئولان باشگاه لندنی را در پی نداشته و آنها قصد دارند او را اگر شده حتی با یک انتقال قرضی ترانسفر کنند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
پژمان سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 09:45

مهاجم خوبیه-....ولی بجای این همه پول که واسه کومان میدیم!دوتا مهاجم جوون آلمانی بگیریم.هم برای آینده تیم ملی هم بایرن آلمانی......!!!بخدا جوونای آلمان خیلی با کیفیت تر از بیشتر این فوتبالیستهای معروفن که فقط اسم دارن!

محمدرضا از 96 عاشق آلمان سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 11:38

پژمان راستشه بایرن باید حداقل نصف تیمش چه داخل زمین چ رو نیمکت المانی اصیل باشن ..گرفتین چی میگم که آلمانی اصیل ...نه اینکه از خانواده مهاجر باشن که المان بدنیا اومده باشن یا کلا از کشوری دیگه اومده باشن ...المان باید المانی باشه ...والسلام

هانس اولریخ رودل سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:21

"محمدرضا از 96 عاشق آلمان " با نظرت کاملا" موافقم حرف دل مارو زدی

germany سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:29

من دارم میبینم جدیدا هر کی حرف از این میزنه که بایرن باید نصف بیشتر بازیکناش المانی باشن...کلی دیس میخورن....با عرض معذرت خب چرا نمیخواین درک کنید بایرن به بازیکنای المانی بیشتر نیاز داره تا خارجی..به خاطر این که اصالت خودشو حفظ کنه....اونایی که میگن تیم المان دورگهزیاد داره اتفاقا برعکس المانیه اصیل بیشتر داره...میخواین واستون نام ببرم...گوتزه مولر شواینی کروس شورله نویر هوملس هوددس زیلر گینتر رودی رویس کرامر کروسه هرمان.. دراکسلر...این همه کم بود...

Bavaria سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:17

Germany جان هیچکس مخالف آلمانی نیست مگه دیوونه است
بحث اینه این آلمانیا باید درجه یک باشن
بایرن جای ستاره هاست نه درجه ٢ ها
وگرنه باید با قهرمانی cl خداحافظی کنیم
میدونی سیاست بایرن برای رقابت با بارسا و رئال جذب ستاره هاست
ملیت تو الویت های بعدیه
من یه سوال دارم
شماها که میگید آلمانی تو ترکیب باشه
حاضرید تو اروپا از مرحله گروهی بالا نیاید بازیکن سازی کنید و تبدیل به یه تیم درجه ٢-٣ بشید ؟
خودتونم میدونید با وایزر و روده و کرشهوف نمیشه قهرمان اروپا شد و جلو رئال و بارسا و چلسی که بهترینای دنیا رو جمع میکنن مقاومت کرد

germany سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:20

داداش حرفت رو قبول دارم...ولی باور کن همه ى اونایی که به بایرن اومدن و الانم بهترین بازیکنای بایرنن از اولش که بهترین نبودن...انقد بازی.کردن و تمرین کردن اخرشم شدن ستاره...منم نمیگم بازیکن خارجی نداشته باشیم...ولی بازیکن المانی هم داشته باشیم که اصالتمون حفظ بشه..

Bavaria سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:43

یه مشکل بزرگ وجود داره germany جان
الان مثل سابق نیست
تیمای رئال و بارسا و چلسی و ... خیلی قوی شدن
چون فقط ستاره میخرن
برای رقابت با اونا مجبوریم ستاره بخریم
آلمانی ام باشه باید ستاره باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد