وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و هوفنهایمی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته دوم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هوفنهایم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و هوفنهایمی را درباره این دیدار می خوانید. 

 

پپ گواردیولا :

از نمایش تیمم بیش از نتیجه بدست آمده خوشحالم. در سال های گذشته همیشه بازی کردن برابر هوفنهایم و در زمین آن ها سخت بوده است بنابر ان می دانستیم که کار سختی در پیش خواهیم داشت. ده دقیقه پایانی کمی دیوانه وار بود و می توانم بگویم یکی از بهترین نمایش هایمان در سه سال گذشته بود.
 

توماس مولر :

شروع خوبی نبود و باید از آن درس بگیریم. البته اگر این گل به جای دقیقه اول، در دقیقه آخر وارد دروازه‌مان می‌شد، بدتر بود. اصلا مگر وقتی هنوز خودمان را در زمین پیدا نکرده بودیم، در ممانعت از دریافت چنین گل زودهنگامی چه اقدامی می‌توانستیم بکنیم؟ غافلگیر شدیم؛ اما در ادامه خودمان را نباختیم. تیم ما در این مسابقه تا لحظه آخر مبارزه کرد و پاداشش را هم گرفت. به هوادارانی که امروز برای تماشای بازی آمده بودند تبریک می‌گویم.

مانوئل نویر :

ما اول بازی خواب ماندیم. بین مدافعانمان سوءتفاهم ایجاد شده بود. جرومی می‌خواست توپ را در حال حرکت دریافت کند، اما داوید چنین قصدی نداشت و می‌خواست حفظ توپ کند و چند ثانیه‌ای با توپ بازی کند. من هم آن عقب اصلا فکرش را نمی‌کردم که توپ به سمت من می‌آید، برای همین دست‌پاچه شدم و حتی سر خوردم.

روبرت لواندوفسکی :

ما تیم برتر بودیم، برای همین حقمان بود برنده شویم. گل خوردن در دقیقه یک هم می‌تواند برای هر تیمی اتفاق بیفتد. فوتبال همین است.

ماتیاس سامر :

ساعت 15:30 هوا طبیعتا گرم بود، اما ما اقامت خوشی در هوقنهایم داشتیم و احساس رضایت می‌کنیم. در مورد مسابقه هم باید بگویم بازی در بوندسلیگا واقعا سخت است. تیم ما کماکان باید سعی کند ریتم همیشگی خودش را بازیابد، چرا که مشخص است این بایرنی که می‌بینیم هنوز خودش را پیدا نکرده است؛ اما روحیه تیم بالاست. باید انسجام و یکپارچگی نشان دهیم و برای این منظور به تک تک اعضای تیم در طول فصل نیاز داریم. البته در طول زمان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است چرا که اصولا اتفاقات این بازار قابل پیش‌بینی نیستند و از منطق خاصی پیروی نمی‌کنند، اما باشگاه ما هم در تلاش نبوده است امسال تحول عظیمی در ترکیب تیم ایجاد کند.

مارکوس گیزدول (سرمربی هوفنهایم) :

برایم سخت است بتوانم کلمات مناسب برای بیان احساسم را پیدا کنم. همه ما ناامید و سرخورده شدیم. واقعا از زحمتی که شاگردانم در طول نود دقیقه کشیدند ممنونم؛ آنها بایرن را تا مرز شکست بردند. اما در نهایت ورق برگشت.


کوین فولاند (بازیکن هوفنهایم) :

حس ناامیدی عجیبی بر همه ما مستولی شد؛ وقتی که فرصتش را داری سه امتیاز را به حساب تیمت واریز کنی اما ر دقیقه نود مسابقه حریف گل پیروزی بخش را وارد دروازه تیمت می‌کند، واقعا اتفاق تلخی است. ما قرار گذاشته بودیم از همان ابتدای کار بایرن را تحت فشار قرار دهیم و خودمان سوار بازی شویم. واقعا هم امروز بعد از مدت‌ها شجاعانه بازی کردیم اما بالاخره تیم حریف نامش بایرن است و بازی کردن مقابل آنها کار آسانی نیست؛ با همه این اوصاف عملکرد تیم ما خوب بود. من در دقیقه مسابقه برنامه و قصد از پیش تعیین‌شده‌ای نداشتم بلکه کاملا غریزی شامه گلزنی‌ام به کار افتاد و از آن موقعیت نهایت استفاده را کردم. البته شانس هم با ما یار بود که مدافعان بایرن چنان اشتباه فاحشی مرتکب شدند.

نظرات 11 + ارسال نظر
hamid یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 08:01

واقعا تیم خوب بازی کرد .یکی بزرگترین مشکلات بایرن تو فصل قبل این بود که هر وقت عقب میوفتاد بازیرو می باخت ولی این دفعن تو خونه حریف اونم ده نفره کار بزرگی کردن امیدوارم بقیه فصلم همینطور جنگنده باشن . مهاجمانمون مولر و لوا هم فوق العاده شدن این فصل هر دوشون تا الان سه تا گل زدن به نظرم این فصل بهترین زوج خط حمله میشن . مولر هم هر چه قدر گل مبزنه چشم این فن خال بیشتر کور میشه که دیگه دست از سر مولرم بر داره . به امید فتح سه گانه . موفق باشید

پژمان یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:41

گوتزه دیروز فوق العاده بود!!!بایرن هر زمان که میخواست حتی 10 نفره بازم موقعیت گل خلق میکرد!داریم بایرنی میشیم که تا لحظه آخر میشه امید داشت نتیجه عوض شه...

فرانک یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 12:47

مهدی بن عطیه بازی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن را از دست می‌دهد در پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل هافنهای، مهدی بن‌ عطیه، مدافع میانی باواریایی‌ها در دقیقه 36 دچار آسیب‌ دیدگی شد و جای خود را به رافینیا داد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن مراکشی از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده است. در حالی که باشگاه بایرن مونیخ هنوز نظر نهایی خود را در مورد آسیب‌ دیدگی و میزان مصدومیت وی اعلام نکرده است، ولی مدیر ورزشی این تیم خبر داد که پیش‌بینی‌های اولیه در مورد مصدویت بن‌عطیه خوب به نظر نمی‌آید.

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 14:38

خیلی خوب بازی کردیم....بازی خیلی هیجان داشت...به خصوص که یه گل خیلی مفتی خوردیم فکر کردم دیگه میبازیم...ولی از مولر و لوا ممنونم..که انقد واسه بایرن میجنگن...اگه روبنم کامل اماده بشه..یه خط حمله زهردار رو خواهیم داشت میشه مثلث..LMR

جواد یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:16

کاستارو یادت نره
مثلثو بکن لوزی lmrc

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:27

مثلث..LMRC عالی میشه....فقط ای کاش روبن کامل اماده بشه...وقتی میبینم اینطوری بازی میکنه حسابی دلم کباب میشه..اصلا درخششه قبلیش رو نداره

amir neuer یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 16:03

کاستا وگوتزه ولوا خوب بودن

amir neuer یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 16:04

روبن بیاد عالی می شه

poldi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:53

تبریک میگم بایرنی های عزیز
دوستان دقت کردین ک هر موقع کاستا اومده سمت راست جای روبن بایرن عالی کار کرده. بازی قبل مقابل هامبورگ هم تا قبل اینکه کاستا بیاد سمت راست فقط یک گل زدیم اما وقتی رفت جای روبن 4 تا دیگه زدیم. انگار ساخته شده واسه همون طرف

Aylar یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 20:42

germany
اونی که تو نوشتی دیگه مثلث نیست ، چهار ضلعیه !

germany دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 22:52

این مثلث رو اولش جواد نوشت بعد من نوشتم ایلار جان...من مثلث سه ضلعی نوشته بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد