وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ، فصل پیش رو و هواداران

در اول اجازه می خواهم مراتب خرسندی و غرور خود را یکبار دیگر از اینکه طرفدار و هواخواه مقتدر ترین کلوپ ورزشی جهان(بایرن مونیخ)هستم را ابراز دارم.  با شروع فصل جدید واضافه شدن لژیونرهای جدید در ترکیب بایرن و نمایش قابل قبول از سوی همه و در مواردی نمایش خیره کننده از سوی داگلاس کاستا، روزنه امیدی در دل همه ما هواداران پدیدار شده است که امیدوارم با ادامه این روند قابل قبول، رفته رفته به صددرصد آمادگی برسیم و با مدیریت فوق حرفه ای سران و عوامل رده بالا و کادر فنی و مهمتر از همه و مثل همیشه شور،شوق و حمایت یار دوازدهم که هواداران است، به آرزوی خود در فصل روان و فصول آینده که چیزی نمی تواند باشد جز موفقیت، پیروزی و فتح جام ها برسیم.

 

در فصل پُراز استرس و همراه با مصدومیّت های مکرر گذشته و در کنار چه بسا خوشحالی ها، ناراحتی ها به مراتب بیشتر بود! اما به قول معروف از جذابیّت های فوتبال است و نمی توان چنین تجاربی را به دور از این معقوله دانست. همه ما هواداران بایرن سخت در این انتظاریم که فصل جدید، فصلی متفاوت از دوره های گذشته و همراه با دستاوردهای فراوان و رضایت همه جانبه هواداران باشد که یقینناً این بزرگ محقق نخواهد شد جز فاکتورهای مهمی که در بالا عرض کردم که ما هواداران نیز در تحقق این موفقیتها سهیم خواهیم بود با صبر و هم دلی و بعضاً تحمل شکست ها، که امیدوارم هیچ گاه تجربه نکنیم! اما در فوتبال هیچ گاه این واقعیت را نمی توان به دور از ذهن تصوّر کرد. عزیزان هوادار، پپ گواردیولا از بزرگان حرفه خود در دنیاست که هیچ گاه نمی توان منکر این واقعیت شد. متاسفانه در مواردی بیش از حد ما به او خورده می گیریم و این از انصاف به دور است که تصوّر کنیم او در صدد تخریب بایرن است، او یک حرفه ای و صاحب سبک در حرفه خود است که گاهاً بعضی از ارنج های او که برگرفته از نوع فوتبال اسپانیایی است و گرایش به سمت سالهای حضور او در بارسلونا دارد، بعضی از دوستان نکته سنج را آزار می دهد که امیدوارم دوستان اطمینان حصول کنند که هرگز چنین نیست و احترام به او همواره جزءای از اداب و نزاکت در امر هواخواهی فوتبال خواهد بود. در این فصل بدون شک یکی از بزرگان فوتبال جهان و جزء مطرح ترین های بایرن در سالهای گذشته از بدنه تیم جدا شد که این جدایی برای هیچ بایرنی آسان نبود، باستین محصول ناب بایرن مونیخ بود که سالها شاهد هنر نمایی او در قالب بایرن و تیم ملی آلمان بودیم و جدا شدن او برای همه ما سخت و ناگوار بود! اما این هم جزء ای از دنیای حرفه ای فوتبال است و ما به پاس خدمات ارزنده او در سالهای متمادی حضورش در بایرن، با احترام به تصمیم اش برایش آرزوی موفقیت در همه حال و همه جا می کنیم.

 

عزیزان من به عنوان یک طرفدار به این معتقد هستم که هواداران فوتبال در هر جامعه ای جزء دسته هایی به حساب می آید که هیچ ابزاری نمی تواند آنها را از ابراز نظرشان منع کند و به نوعی از آزادی هر چه تمام برخوردار هستند و این است شاخصه ای که ما هواداران را در زمرۀ گروههایی قرار می دهد که ابراز نظر صددرصد برخوردار هستیم! اما ما هواداران بایرن در هر شرائطی از ادب و نزاکت به دور نبوده و نخواهیم بود. به امید موفقیت بایرن با اقتدار

 

نویسنده: رضا اعتمادی

نظرات 10 + ارسال نظر
seedosi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:34

اقا رضا اعتمادی ما چاکر بایرن و طرفدارای مشتیش عین خودت هسنیم

Aylar یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:40

برای تموم شدن مهلت نقل و انتقالات لحظه شماری میکنم ، مخصوصا شایعات راجع به مولر که روز به روز بیشتر میشه و فن خال هم دست بردار نیست ! به نظرم اگر نقل و انتقالات تموم بشه آرامش به بازیکنا برمیگرده و بچه ها با تمرکز بیشتری بازی میکنن .
راستی مصدومیت بن عطیه هم جدی هست و بواتنگ هم که محرومه ، بدشتوبر هم که مصدومه . نمیدونم مدافعانمون توی بازی با لورکوزن کیا هستن .

هانس اولریخ رودل یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 01:49

به امید موفقیت :
mia sam mia

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 02:02

به امید فتح یه سه گانه تاریخیه دیگر..♚mia san mia.♚

Bavaria یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 02:16

٢٦ ساله با بایرن زندگی میکنم و طرفدارشم باقی عمرمم از این قائده مستثنی نیست
با تمام وجودم از تیمم مربیش و بازیکناش حمایت میکنم
به امید قهرمانی CL
Mia San Mia

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 02:20

خدا شفا بده اونایی رو که به من دیس دادن..اشکالی داره واسه تیمم ارزوی موفقیت کردم..

Bavaria یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 10:19

خودتو ناراحت نکن germany
گفتم بهت طرفدارای تیمای دیگه اینجا زیادن
ما باید باهوش باشیم باهاشون همسو نشیم و به تیممون و مربیمون و بازیکنامون ایمان داشته باشیم تا چششون درآد

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 11:50

اخه باواریا جان تورو خدا خودت نگاه کن..من واقعا چه حرف بدی زدم که دوتا کامنت های قبلیم روی هم 10 تا دیس خورده...به خدا بعضی ها مریضن مریض..یادتون باشه با بچه های خودمون نیستم...

Bavaria یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 14:34

دلیلش همونیه که گفتم
بایرن خار تو چشمشون

germany یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:34

اشکال نداره منم واسشون کری مبخونم.....بارسا و رئال هیچ گ...زی نیستنننننننننننننننننننن خخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد