وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش مولر به پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد: هیچ کس یکصد میلیون نمی ارزد

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در مصاحبه ای به صحبت درباره ارقام نجومی این روز های فوتبال در دنیا و نقش جدیدش در قالب یک رهبر در بایرن مونیخ پرداخته است. 

 


در هفته های گذشته نشریات آلمان و انگلستان از پیشنهاد نجومی یکصد میلیون یورویی منچستر یونایتد برای توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ خبر داده اند و روز گذشته نشیریه بیلد آلمان از پیشنهاد رسمی هشتاد و پنج میلیون یورویی شیاطین سرخ برای آقای گل جام جهانی 2010 پرده برداشت. این بازیکن در مصاحبه ای به صحبت درباره این اعداد و ارقام پرداخته است:

مولر در گفت و گو با وب سایت Sport1 گفت:

“اعداد و ارقام در این روز های فوتبال دیوانگی محض است.این اعداد برای تجارت است و هیچ کس وجود ندارد که صد میلیون بیارزد، این مبالغ مربوط به تجارت است. به همین دلیل است که من با این مسائل تا این حد خونسرد برخورد می کنم. یک هوادار در درسدن من را دید و گفت: هی مرد صد میلیونی! لباس تو بیش از این ها ارزش دارد زیرا لبخند را برای من به ارمغان می آورد.


 درباره نقش جدید خود در باشگاه بایرن مونیخ:

“من رسما به عنوان کاپیتان سوم بایرن مونیخ هم معرفی شده ام، اما این چیزی را برای من تغییر نمی دهد. من قبلا هم درگیر موضوعات رهبری تیم بوده ام و اکنون تنها رسمی شده است. مسئولیت من سال به سال افزایش یافته است و در واقع بازوبند برای من اهمیت چندانی ندارد اما از طرف خیلی از بازیکنان نشانه ها و سیگنال های خوبی از این موضوع گرفته ام.


وقتی او را با باستین شواین اشتایگر که به منچستر یونایتد پیوسته است مقایسه می کنند:

“این مقایسه برای من کمی عجیب است. من پیش از این هفت سال با باستی هم بازی بوده ام اما پیش تر توماس مولر بوده و از این به بعد هم همان خواهم بود.
 

درباره اهداف فصل و بردن سه گانه:

“ما مجبور به این کار (فتح سه گانه) نیستیم اما با توجه به پتانسیل موجود در تیم، البته که می خواهیم به آن دست یابیم و در جمع مدعیان باقی بمانیم. ولی در یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان همواره بازی ها بسیار سخت و نزدیک هستند. در این مقاطع به کمی شانس و حمایت بازیکنان در زمان مناسب و جای مناسب هم نیاز هست.
 

درباره بروسیا دورتموند تحت هدایت توماس توخل و رقابت داخلی:

“من همیشه دورتموند را به چشم رقیب قدرتمند و اصلی دیده ام. نتایج ضعیف آن ها در چند هفته ابتدایی آن ها را از کورس قهرمانی خارج کرد اما قطعا آن ها (دورتموند) در کنار لورکوزن، وولفسبورگ و شالکه از مدعیان این فصل هستند. باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، تیم هایی هستند که قابلیت تعقیب کردن ما تا هفته پایانی را دارند.
 

شایان ذکر است که پس از انتشار اخبار پیشنهاد های سنگین منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن، رومنیگه اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست و ماتیاس سامر هم در اظهار نظری اعلام کرد که روی بازیکنی مثل مولر نمی توان قیمت گذاشت.

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
germany جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:11

جیگرتو برم چقدددددددددددددد گلی تو..این قسمت از مصاحبش خئلی باحال بود....یک هوادار در درسدن من را دید و گفت..هی مرد,صد میلیونی!لباس تو بیش از این ها ارزش دارد..زیرا لبخند,را برای من به ارمغان می اورد..

مولر جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:30

آره توماس جون لباس قرمزی که الان پوشیدی و آرم بایرن روشه، خیلی بیشتر از صد میلیون می ارزه چون تو لحظاتی رو بااین پیرهن گذروندی و گل هایی رو با این پیرهن زدی که هیچ وقت نمیتونی با صد میلیون یورو عوضش کنی

علی بایرن fc جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 02:40 http://Gravatar.com

عزیز مایی عشق مایی مولر تو فقط واسه مایی مولر واس ماست

just king captain BASTIAN SCHWEINSTEIGER جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 05:28

Y seri tamashaagar namaa hastan k ag pas farda muler ham bere kolli harf poshtesh mizanan......kheyliaa alan janam omram mikonan amma mogheii k raft bayad bebinim hanooz poshte bazikonetoon hastud yaa eyne shwaini bar migardid migid bi gheyrat.........vaghean tassof daare.adam nazaraate baziaz doostaani k taa dirooz mimordan vase shwaini va alan tohin mikonano mikhoone badan hersesh migire k chera y time melli va y time bashgaahie moghaddasi eyne bayern va alman bayad hamchin tarafdaaraaye bi sharafo bi liaaghato va az hame mohem tar BI MAREFAT daashte baashe

just king captain BASTIAN SCHWEINSTEIGER جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 05:33

Hich timi too jahan eyne alman b gheyrat dashtan maroof nis ....ag az bozorgtaraatoon beporsid migan k alman taa daghigheye 90 mijange bara piroozi.hala bahse man ine k b capitan va mazhare tim melli shoma bgi bi gheyrat.......vaghean ooni k ino bege ghadde y boze maadde fahmo shoor nadare......

germany جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 11:47

چی میگی تو کینگ کاپیتان باستین شواین اشتایگر

germany جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:17

اقایون داداشام ازتون خواهش میکنم تورو خدا یه کمکی کنید یه راهنمایی کنید که تو این سایت طرفداری خراب شده چطوری کامنت میزارن و شماره موبایلو وارد میکنن...من حتی ثبت نامم کردم ولی وقتی میخوام کامنت بزارم مینویسه نام کاربری شما مسدود شده یا فعال نشده است دارم دیوونه میشم یکی راهنمایی کنه لطفا خواهشا

درود بر شرفت پسر گل باواریا.تا ابد دوست دارم توماس جان.پسر ساده و بی ریا

سامی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 14:29

جرمنی جان منم خودم تو طرفداری عضو بودم ، اوایلش این پیغامو به منم میداد ،تو باید اول بری تو ایمیلت اون پیامی رو که از طرف سایت طرفداری به ایمیلت ارسال شده رو باز کنی نوشته تیم پشتیبانی طرفداری زیرش یه لینک داده روی اون لینک که پر از نوشته های انگلیسیسه کلیک میکنی میری تو یه صفحه اونجا پروفایلی که تو سایت طرفداری ساختی رو میبینی بعد یه قسمت نوشته تایید شماره موبایل اونجا شماره موبایلتو میدی بعد چند دقیقه برات یه کدی ارسال میکنن بعد اون کدو میدی و ثبت نامت کامل میشه،دیگه تو هر پستی بخوای میتونی کامنت بذاری.موفق باشی

هانس اولریخ رودل جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:43

آفرین پسر خلف بایزنی

germany جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:49

مرسی داداش سامی...

سامی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:08

چی شد جرمنی ثبت نام شدی؟

germany جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 18:52

هنوز امتحان نکردم ولی مطمئنم میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد