وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیجان باداشتوبر از بازگشت به میادین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مصدوم بایرن بعد از چهار ماه دوری از میادین، تمرینات خود را از سر گرفت.   

 
اگرچه شروع تمرینات سبک نقطه امیدی در مسیر بازگشت یک فوتبالیست مصدوم محسوب نمی‌شود، اما هولگر باداشتوبر همین مرحله را هم غنیمت می‌داند. وی با ابراز خوشحالی از اینکه بعد از چهار ماه مصدومیت در تمرین امروز بایرن مونیخ حضور یافت اذعان کرد:" از قدم گذاشتن دوباره روی چمن هیجان‌زده‌ام و سر از پا نمی‌شناسم. می‌دانم که در بایرن مونیخ همه امکانات فراهم است تا من دوباره بتوانم به عنوان یک عضو اصلی و مهم در تیم تاثیرگذار واقع شوم."
این مدافع ملی‌پوش در دیدار یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ بین بایرن و اف سی پورتو که آوریل سال جاری برگزار شد، از ناحیه کشاله ران چپ مصدوم شد. این آسیب‌دیدگی به اثرات باقیمانده از مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن که از سال 2012 بجا مانده بود دامن زد.
آن مصدومیت که روند معالجه موفقیت‌‌آمیزی هم نداشت، تا آگوست 2014 طول کشید. وی سپتامبر 2014 هم به یک مصدومیت دیگر دچار شد که تا ژانویه 2015 طول کشید و به این ترتیب مجموعا 150 بازی رسمی بایرن را از دست داد. وی همچنین به مدت دو سال و نیم هم نتوانست شانس حضور در تیم ملی را پیدا کند. او معالجه خود را در کلورادو امریکا پی گرفت و بالاخره امروز توانست در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود تمرین کند.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:40

میاد دوتا بازی میکنه دوباره مصدوم میشه

germany پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:23

ایشالله که دیگه اصلا مصدوم نشه....

امیر مونیخی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:35

خداکنه دیگه مصدوم نشه،
ب نظرم یکی از بهترین مدافع های دنیا هس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد