وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد رسمی گالاتاسرای به دانته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گزارش منابع آلمانی و ترکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه در طی روزهای اینده درخواست رسمی خود را برای جذب دانته به باشگاه بایرن مونیخ ارائه خواهد نمود. 

 

به نظر می رسد دانته با توجه به حضور بن عطیه و بواتنگ و رفع مصدومیت هولگر باداشتوبر جایگاهی در ترکیب اصلی باشگاه مونیخی نخواهد داشت وبه همین خاطر ممکن است علی رغم میل باطنی خود به احتمال زیاد مجبور باشد تا باشگاه بایرن مونیخ را ترک نماید.

تی زد المان و شبکه ان تی اسبور ترکیه گزارش دادند باشگاه معروف شهر استانبول به خرید مدافع برزیلی باشگاه بایرن مونیخ علاقه دارد و سرمربی این باشگاه ضمن تایید علاقه خود از مدیران باشگاه ترکی خواسته است تا برای جذب وی اقدام نماید.به احتمال فراوان گواردیولا و مدیران باشگاه مونیخی درخواست باشگاه گالا را قبول خواهند نمود.

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:48

گلاتاسرای و دانته چقد بهم میان...

Big bavaria سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:32

من دانته رو دوست دارم،تو اون سالی که سه گانه رفتیم خاوی مارتینز و دانته فوق العاده بودن...خوبه کمی قدر شناس باشیم...قبول دارم الان افت کرده ولی کلا همه بازیکنا با اومدن گواردیولا افت کردن،اینو دارم بدون تعصب میگم،جدای اینکه من از گواردیولا بدم میاد یا نه ولی همه بازیکنا افت کردن اگه غیر از اینه خواهشا طرفدارای گواردیولا اسم بازیکنو بگن...
من که چیزی یادم نمیاد...

lahm سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:34

وقتی قرار بود سیتی اوتامندی رو بگیره عوضش قرار بود مانگالا رو بده میگم ما بریم دانته بدیم ی چیزی سر و عبدالنور یا اوتامندی رو بگیریم

Ariya1900 سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 03:00

برو دیگه.. با موتور هم برو...

hamid سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 07:51

آقای بیگ باواریا با سلام . فکر کنم اینطور که پیش بره شما میخوای گرمای هوای مونیخم بندازی گردن گواردیولا . یعنی چی که بازیکنای بایرن افت کردن اونم به خاطر گواردیولا من نه طرفدار گواردیولا هستم نه منتقدش تا زمانیکه مربی بایرنه دوست دارم موفق باشه الان لابد میخواین مصدومیتهای فصل قبلم بندازین گردن گواردیولا بعدشم آقای هیتسفلد درسته اسطوره بایرنه و به شخصه خیلی دوسش دارم ولی تونی کروس خودش ربت شواینی خودش رفت کسی اجبارشون نکرد هیتسفلد میگه چرا کاستا رو خریدیم باشه ولی چرا نگفت جای ریبری مصدوم کی رو تو زمین یزاره

Issa سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:39

Big bavaria درست میگه،دانته مدافع بسیار خوبی بود ،نحوه چیدمان تیمی توسط مربی رو کیفیت بازیکنا اثر میذاره،نمونش گوتزه هست که از موقعی که اقای پپ اورددش هافبک چپ،نابود شده،،،،،،،،دانته در سه گانه بسیار تاثیر گذار بود و همچنین خاوی مارتینز،،،،،اگه بایرن امسال چمپیونزلیگ نبره مدیران بایرن میفهمن چه کلاهی رفته سرشون

Big bavaria سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 14:44

باز هم جوابای غیر منطقی طرفداران گواردیولا...من یه سوال ساده پرسیدم و جوابشم اسم بازیکنه اقای حمید...مثلا زمان فن خال مولر و بداشتوبر و الابا به تیم اومدن و اوج دوران شکوفایی شواینی بود یا زمان هاینکس که دیگه حتی بازیکنای معمولی هم چند لول بالاتر از سطح خودشون بازی میکردن و...این جواب شما مشخصه که تمام بازیکنا در زمان گواردیولا افت کردن...کلا تو این دوسال ما یه جواب منطقی از طرفدارای این گواردیولا نشنیدیم چون اصولا طرفدار بایرن نیستن و فقط طرفدارای بارسایی هستن که با این یارو اومدن اینجا...

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 15:25

big bavaria بیگ لایک داداش....یه حرف منطقی تا حالا ازشون نشنیدیم....

hamid سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:27

مشکل شما اینه که فکر میکنید گواردیولا هنوز مربی بارسا هستش آخه کی از بارسلونا حرف زد که شما حرفشو پیش میکشی من خودم از بارسا خیلیم متنفرم تیمی که بدون مسی هیچی نیست من طزفدار بایرنم امثال گواردیولا هم قبل از اینا بودن بعد از اینم میان و میرن ولی این بایرنه که میمونه پس برای من اصلا مهم نیست مربی تیم کی هستش طرف مربیمون هستم تا وقتی مربی بایرنه حالا هر کسی میخواد باشه گواردیولا باشه کلوم باشه یا هرکس دیگه

big bavaria سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:56

دوست عزیز من که قصد توهین ندارم.بعضیا طرفدار یه تیم خاص نیستن طرفدار یه ادم خاصن مثلا شما که طرفدار گواردیولا هستید و گواردیولا هر جا بره طرفدار اون تیم میشین.هیچ مشکلی هم نداره اینم یه نوع طرفداریه دیگه...مثلا تا دوسال پیش طرفدار بارسا بودید ولی الان ازش متنفرید و احتمالا سال دیگه با رفتن گواردیولا از بایرن متنفر میشید...هیچ اشکالی نداره من به نظر شما احترام میزارم...

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:16

حامد جان منم از کسی مثل پپ بدم نمیاد...ولی خودت میتونی تو همین وبلاگو بگردی ببینی پپ چندبار در مورد مسی حرف زده...مسی غیر قابل مهاره....همه ى شما باید به حرف من گوش دهید و دستوراتم را اجرا کنید و تنها بازیکنی که این کارو نمیکنه مسی هست...اخه بگو مسی چه ربطی به بایرن داره...درواقع این پپه که هنوز فکر میکنه تو ایالت کاتالانه و به جای تعریف کردن از بازیکنا و شاگردای خودش گیر میده به مسی..

hamid سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:35

دوست عزیز که فکر میکنی خیلی طرفدار بایرن هستی و دوست داری بایرن این فصل نتیجه نگیره که پپ بره یه چیزی بگم من طرفدار پپ نبوده و نیستم بازم میگم طرفدار بایرنم نه گواردیولا وقتی که هاینکس و بایرن اون سال تو فینال مونیخ به چلسی باخت یادم میاد امثال شماها که خیلی ادعای طرفداریتون میشه همه تیمو به فحش میکشیدین حالا هاینکس براتون عزیز شده و ادعای ط فداریتون

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:44

پپ هم میتونه خودشو محبوب کنه البته با قهرمانی در اروپا و فتح سه گانه....چرا انقد تند میری دوست عزیز من تازه 3 ساله عضو این وبلاگ شدم...هاینکس با پپ خیلی فرق داشت هر چی باشه مارو دو سال تا فینال برد...تو یکیش شکست خورد ولی بالاخره یکیشو برد

hamid سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:55

دوست عزیز شما درست میگی ولی فصل قبل فقط به خاطر مصدومیت بازیکنای اصلیمون قهرمانی تو چمپیونز لیگ از دست دادیم قبول کن با اون همه مصدوم بارسارو تو مونیخ بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد