وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: کاستا سلاح ویژه ی بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی هلندی بایرن مونیخ به تمجید از داگلاس کاستا هم تیمی جدیدش پرداخت.  


کاستای برزیلی با 30 میلیون یورو در این فصل از شاختار به باواریایی ها اضافه شد و توانست در نخستین دیدار بوندس لیگایی اش یک گل به ثمر برساند در تیم منتخب هفته هم جای بگیرد.

از همین رو آرین روبن با تمجید از کاستا،حضور وی را باعث افزایش قدرت بایرن دانست:"او یک استعداد و سلاح ویژه ای برای ماست.کاستا قادر است مدافعین پیش رویش را کنار بگذارد."

داگلاس کاستا خود در مورد شروعش در بوندس لیگا می گوید:"من واقعا از عملکردم راضی بودم. ان دیدار یک شروع خوب بود و من از اینکه نقشی در پیروزی داشتم بسیار خوشحالم.پست من در زمین مهم نیست بلکه پیروز شدن تا جای ممکن اهمیت دارد.همه چیز فوق العاده بوده.هم تیمی هایم کار را برای شروع من بسیار آسان کرده بودند.شهر مونیخ هم بسیار زیباست."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی ام از مرند سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:59

یاشاسین داگلاس کاستا,یاشاسین بایرن مونیخ,یاشاسین آلمان کبیر

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:09

خودتو عشقه کچل دوس داشتنی.کاستا هم دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد